blunders door concentratie- en geheugenproblemen

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

stargazertje
Gevorderd lid

Bericht door stargazertje »

Verkeerde gegevens voor het overmaken etc doorsturen per mail als je iets via MP hebt verkocht. Ik check echt 20 keer de mail voor hij weggaat en telkens als ik in mijn inbox zit of ik het nu wel goed heb gedaan en dan maak ik nog fouten.

Kan niet meer meerdere pannen te gelijk op het vuur hebben want telkens brand er wel iets aan.

Vergeten wanneer je een cavia bij je hebt genomen die na de knuffeltijd dus ook echt op knappen staat. (gelukkig geeft 1tje het uit zichzelf aan dat ze moet. Maar 1tje ken ik nog te slecht om te weten wanneer zij moet)

Vergeten of je wel/niet een afspraak hebt de volgende dag, met wie en hoe laat.

Halverwege in een zin eigenlijk al vergeten zijn waar je het nu over had.

Mailtjes naar de verkeerde personen sturen.

1 Week lang elke dag naar de supermarkt gaan en toch telkens niet thuiskomen met wat je nu net nodig had.

1,5 uur zoeken naar foto's van je cavia's die je zeker weten ergens moet hebben. Maar waar?

Doodleuk vanaf 7 uur tot 9 uur het nieuws en de herhalingen ervan kunnen bekijken en elke keer het als nieuw ervaren.

Wel de heenweg opschrijven, maar niet de terugweg.
daisy86
Actief lid

Bericht door daisy86 »

Erg herkenbaar, vooral dat naar de supermarkt gaan en terugkomen met vanalles behalve hetgeen waar je voor ging.

Ik had de eerste aflevering (dacht ik) van een nieuwe serie gedownload en bekeken vorige week. Deze week downloade ik aflevering 2 en ik herkende het verhaal helemaal niet, de afleveringen liepen duidelijk niet in elkaar over.
Toen heb ik meerdere versies van aflevering 2 gedownload, maar die waren allemaal hetzelfde. Ben er echt minstens een uur mee bezig geweest verdeeld over de dag, snapte er helemaal niets van dat het niet klopte.
Kom ik er nu ineens achter dat de eerste aflevering die ik gezien had niet de eerste, maar de zesde aflevering was. Het stond duidelijk in de titel, hoe kun je zoiets nou missen! haha
stargazertje
Gevorderd lid

Tv zitten te kijken en bij reclame wegzappen en naar een ander programma even kijken, maar vergeten dat je iets anders zit te kijken. Zo kan het meerdere keren na elkaar komen en aan het eind bedenk ik dat ik iets anders zat te kijken en als ik dan terugschakel ben ik vaak net op tijd voor de laatste minuut/ eindblik van wat ik als eerste zat te kijken.
petraroos
Donateur
Donateur

Bericht door petraroos »

goeiemorgen,

:lol: We zijn weer lekker bezig Star, en Daisy

Ik wil mijn fles water uit de koelkast pakken,
sta stomverbaasd ,best wel lang te kijken waarom hij er niet instaat,
sta ik gewoon in de vaatwasmachine te kijken, #-o :lol:
lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
stargazertje
Gevorderd lid

Jij bent ook weer lekker bezig P-Roos. :lol:
truus73
Gevorderd lid

Bericht door truus73 »

De koelkast open doen om mijn maaltijd uit de magnetron te pakken.
Gebeurd een paar keer in de week.

Me afvragen waar nou toch dat t-shirt is gebleven. Ik wist zeker dat ik het had gewassen.
Er dagen later achter komen dat je bent vergeten de was uit de machine te halen en op te hangen.

Ach, het begint aardig te wennen na al die jaren.
elena
Actief lid

Bericht door elena »

Vanmiddag zei de psycholoog dat ik vast zelf wel wat te drinken mocht pakken en dat ze zo kwam. Ik dacht echt dat ik de knop van het warme water had ingedrukt voor en kopje thee. Helaas het was de knop eronder voor een hele pot koffie :shock: Toen ze kwam stond ik dus de keuken te poetsen.
Ik was ervan overtuigd dat ik het goed had gedaan :lol:
Gandhi
"Vecht niet tegen wat je niet wilt, gebruik je verbeelding om te creëren wat je wel wilt."
janine
Gevorderd lid

Bericht door janine »

Afkeer delende naar frankrijk als vakantieland:
Ik ben 1 x in 25 jaar in Frankrijk geweest, en dat was 1 x teveel!

Ehh Janine lief... je bent 23?
daisy86
Actief lid

Bericht door daisy86 »

Ik liep vandaag op het werk de wc voorbij, de bezemkast in en greep al naar mijn broek om die los te maken.
Toen ik dus plots realiseerde dat ik in de bezemkast stond en niet op de wc haha
elena
Actief lid

Bericht door elena »

:lol: Geweldig Daisy! Ik zou er nog een paar dagen lol om hebben denk ik. :lol:
Gandhi
"Vecht niet tegen wat je niet wilt, gebruik je verbeelding om te creëren wat je wel wilt."
zalenski
Beginner

Bericht door zalenski »

In een powerpoint presentatie voor de klas "archwaan" geschreven, ipv "argwaan" uiteraard. :oops:
stargazertje
Gevorderd lid

Zoektocht naar het bakje huttenkase wat ik uit de koelkast had gehaald. Kon het maar niet vinden en keek overal zoals oa de koelkast. Niets. Uit eindelijk toch maar weer in de koelkast gekeken en daar stond het bakje, maar dan op een plank ipv in de deur. Aaaah!
stargazertje
Gevorderd lid

T-shirt voor de zoveelste keer andersom aan hebben.

Op de een of andere manier kan ik nooit normaal een rits dicht doen als ik het niet aan heb. Ik krijg hem wel dicht maar dan blijkt het geheel gedraaid te zitten.
aquamarijn
Actief lid

Bericht door aquamarijn »

mijn huissleutels terugvinden in de vriezer... oeps...
petraroos
Donateur
Donateur

Bericht door petraroos »

goeiemorgen,

In het ziekenhuis staan te trekken aan een rolstoel,
tot dat iemand zegt,er moet wel een €2 munt in hoor. :lol:
zeg ik nog ,ja,hij wilde al niet mee :wink:
werd ik nog gek aangekeken ook.

lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,