ik doe die bioresonantie nu dikke vier maanden en zowat elke keer ben ik er ziek van, dus lastig is het wel. Langs de anderen kant redeneer ik, als je er ziek van bent is het toch ook dat het ergens werkt, dus dat is wel positief.
want het zijn telkens de symptomen van wat ze behandelt die erger worden omdat de bacterie of het virus dat aangevallen wordt zich weert en in de tegenaanval gaat. zo is ze nu bvb bezig met lyme en na de eerste behandeling zette het zich enorm op al mijn gewrichten, na de tweede op mijn ogen, ik had bijna geen evenwicht weer. nu is dat iets beter en normaalgezien zou ik vlg week van die lyme vanaf moeten zijn.
en bij het vorige virus dat ze behandelde was het net zo, de eerste drie weken doodziek en daarna iets beter.
Maar het vergt enorm veel van je lichaam omdat het constant moet tegenvechten en ontgiften van al die afgebroken virussen en bacterieën en dat ondervind ik nu wel enorm. Mijn hart kan er niet zo goed meer tegen, mijn polsslag is continu te hoog, dus gaan we het na die lyme iets kalmer aan doen.
ik ga nu na elke reeks behandelingen minstens 2 weken stoppen en na die lyme die medicatie- allergie laten doen. ze zegt dat allergieen minder ingrijpend zijn dan virussen of bacterieën. Maar die lyme wilde ik er absoluut eerst uit omdat die zo enorm veel symptomen van cvs heeft.
dus ik ben er inderdaad ook ziek van, maar ik vertik het om op te geven . Ik zie het zo een beetje als mijn ultieme reddingsmiddel voor het ogenblik aangezien ik tegen klassieke medicatie niet kan. en er zit te veel in mijn lichaam dat uiterst slecht is, lyme, candida, maag ontsteking, schildklier, visallergie, medicatie allergie, dus ga ik door.
en ze zegt zelf ook wel dat het normaal is dat je er ziek van bent hoor, de ene wel meer dan de andere. hoe slechter je lichaam er aan toe is, en dat is het onze dus wel, hoe zieker je bent omdat je minder weerstand hebt. en alles hangt dus ook af van wat ze behandelt hé, een virus uitroeien komt zwaarder aan dan bvb eczema behandelen.
Mijn vriend is er trouwens ook ziek van geweest en hij heeft geen cvs, hij had sporen van klierkoorts waardoor hij ook altijd moe is. hij is er nu van af en voelt zich stukken beter.
dus in mijn ogen werkt bioresonantie wel degelijk maar het is heel lastig om vol te houden. daarbij komt ook nog dat het ver van mijn deur is, dus ik doe 6 uur, met openbaar vervoer, over 1 sessie van 2 uren en dat is nog eens extra belastend.
maar doorgaan doen we hoor, met de moed er wanhoop

ps : ik ben nu wel weg tot dinsdagnamiddag mocht iemand hier nog vragen over hebben.