Nieuwe aanvraag voorzieningen
Moderator: Moderators
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
Goed zo fleur, zoals je wellicht hebt gelezen ben ik het gevecht ook aan gegaan, en het is helaas nog niet ten einde nar 2,5 jaar. Ik heb inmiddels wel huishoudelijke hulp toegekend gekregen, en er is mij een financiele vergoeding belooft, maar daar proberen ze nu ook weer onderuit te komen.
Hou je ons op de hoogte?
Hou je ons op de hoogte?
Leven is het meervoud van lef - Loesje
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
goeiemorgen,
Respect en
voor ons allemaal,
Voor het volhouden en knokken tegen alle ARTSEN,en Instansies,en Iedereen en Alles,die ons ME-ers het leven zo zuur maken,
.zeg maar ME -ers Pesten.
MAAAAAAR Ze krijgen ons ME-ers niet klein,
ME-ers geven niet op.!!!
ME-ers zijn sterk!!!
Fleur en Felixloena,veel sterkte en kracht
dikke knuffel.
lieve groetjes
petraroos
Respect en

Voor het volhouden en knokken tegen alle ARTSEN,en Instansies,en Iedereen en Alles,die ons ME-ers het leven zo zuur maken,
.zeg maar ME -ers Pesten.
MAAAAAAR Ze krijgen ons ME-ers niet klein,
ME-ers geven niet op.!!!
ME-ers zijn sterk!!!
Fleur en Felixloena,veel sterkte en kracht

dikke knuffel.
lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
Ik ben RAZEND!!!!!
Ik ben vanochtend bij de gemeente geweest, en daar kregen we meegedeeld dat ze de vergoeding die ze hadden beloofd niet gaan uitbetalen, omdat ze vinden dat ik daar geen recht op heb.
Degenen die het verhaal nog niet kennen kunnen het in dit topic teruglezen.
Ze hebben me na 2,5 jaar en een rechtszaak eindelijk huishoudelijke hulp toegekend, en beloofd over de periode dat de zaak gelopen heeft een vergoeding te geven. Na heel wat getouwtrek de laatste weken, telefoontjes en belletjes vandaag dus een afspraak, met dit bericht.
het gaat me helemaal niet eens meer om het geld. Deze persoon laat je niet eens uitpraten, luistert niet naar je etc etc. Er wordt bij de gemeente totaal respectloos omgegaan met mensen die een hulpvraag hebben, er wordt voorbijgegaan aan een uitspraak van de rechtbank (ze moesten immers een nieuwe beslissing nemen, maar dat hebben ze tot op heden niet gedaan), ze doen er alles aan om mensen vooral niet te hoeven helpen.
Mijn vriendin, die in deze ook mijn woordvoorder is, gaat nu contact oponemen met de rechtsbijstand verzekering, en anders mogen we aan de bel trekken bij de ombudsman, die een tijdje terug al gezegd heeft dat de gemeente zijn werk niet gedaan heeft.
Ik vraag me af wat het doel is van de wmo als je er amper tussen komt (bij ons in heerlen in elk geval.) In mijn geval wordt ik behandeld als misdadiger, omdat ik 10 % van een ander pgb aan mijn man heb uitbetaald, en niet als een zorgvrager.
bah!
. Ik laat het er niet bij zitten.
Ik ben vanochtend bij de gemeente geweest, en daar kregen we meegedeeld dat ze de vergoeding die ze hadden beloofd niet gaan uitbetalen, omdat ze vinden dat ik daar geen recht op heb.
Degenen die het verhaal nog niet kennen kunnen het in dit topic teruglezen.
Ze hebben me na 2,5 jaar en een rechtszaak eindelijk huishoudelijke hulp toegekend, en beloofd over de periode dat de zaak gelopen heeft een vergoeding te geven. Na heel wat getouwtrek de laatste weken, telefoontjes en belletjes vandaag dus een afspraak, met dit bericht.
het gaat me helemaal niet eens meer om het geld. Deze persoon laat je niet eens uitpraten, luistert niet naar je etc etc. Er wordt bij de gemeente totaal respectloos omgegaan met mensen die een hulpvraag hebben, er wordt voorbijgegaan aan een uitspraak van de rechtbank (ze moesten immers een nieuwe beslissing nemen, maar dat hebben ze tot op heden niet gedaan), ze doen er alles aan om mensen vooral niet te hoeven helpen.
Mijn vriendin, die in deze ook mijn woordvoorder is, gaat nu contact oponemen met de rechtsbijstand verzekering, en anders mogen we aan de bel trekken bij de ombudsman, die een tijdje terug al gezegd heeft dat de gemeente zijn werk niet gedaan heeft.
Ik vraag me af wat het doel is van de wmo als je er amper tussen komt (bij ons in heerlen in elk geval.) In mijn geval wordt ik behandeld als misdadiger, omdat ik 10 % van een ander pgb aan mijn man heb uitbetaald, en niet als een zorgvrager.
bah!

- marianneke
- VIP-donateur
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
bedankt Marianneke. Ik ben er helemaal kapot van dat er zo respectloos met me wordt omgesprongen. Als ze nu een goeie reden hadden, dan kon ik er nog begrip voor opbrengen.... maar het lijkt erop dat ze gewoon kunnen doen wat ze willen, ook al heb je van de rechter gelijk gekregen.
-
- Gevorderd lid
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
De ombudsman heeft me enkele weken geleden al gezegd dat de gemeente niet goed bezig was en raadde me aan om naar de rechter te gaan. maar ik denk dat de rechter alleen kan zeggen: gemeente jullie moeten je werk goed doen. De rechtbank kan ze volgens mij geen boete opleggen of zo iets. maar dat wordt nu uitgezocht.
We hebben de zaak laten rusten, omdat ze een toezegging gedaan hadden op papier. Ik vrees alleen dat we nu de beroeptermijn hebben laten verlopen. Mijn vriendin gaat het voor me uitzoeken. En anders ga ik een brief sturen naar 'kan niet waar zijn 'of een soortgelijk programma.
Je staat er eigenlijk bijna machteloos tegenover.
We hebben de zaak laten rusten, omdat ze een toezegging gedaan hadden op papier. Ik vrees alleen dat we nu de beroeptermijn hebben laten verlopen. Mijn vriendin gaat het voor me uitzoeken. En anders ga ik een brief sturen naar 'kan niet waar zijn 'of een soortgelijk programma.
Je staat er eigenlijk bijna machteloos tegenover.
goeiemorgen,
Hoi Felixloena,
Jemig,wat een rotstreek proberen ze je weer te flikken
Je blijft tegen een muur lopen bij die lui
en ze vreten ook al je energie weg.
Ik hoop en duim dat jij en je vriendin het toch voor elkaar krijgen,
om te krijgen waar je recht op hebt
dikke knuffel.
lieve groetjes
petraroos
Hoi Felixloena,
Jemig,wat een rotstreek proberen ze je weer te flikken

Je blijft tegen een muur lopen bij die lui
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
en ze vreten ook al je energie weg.
Ik hoop en duim dat jij en je vriendin het toch voor elkaar krijgen,
om te krijgen waar je recht op hebt

dikke knuffel.
lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
dank je petraroos,
voel me echt beroerd, ben te veel over mijn grenzen gegaan.
eerst de me dag met een heen en terug reis van elk 2,5 uur, nog wat afpsraken rondom de kinderen, maagonderzoek, dat allemaal op een dikke week tijd. Denk dat ik zo maar weer in bed kruip, want ben misselijk, heb veel pijn, en de moeheid is niet eens meer te omschrijven.
voel me echt beroerd, ben te veel over mijn grenzen gegaan.
eerst de me dag met een heen en terug reis van elk 2,5 uur, nog wat afpsraken rondom de kinderen, maagonderzoek, dat allemaal op een dikke week tijd. Denk dat ik zo maar weer in bed kruip, want ben misselijk, heb veel pijn, en de moeheid is niet eens meer te omschrijven.
Felixloena
Ja, soms word het wel veel he,
wat we met ons moeie ME lijf toch nog MOETEN doen,
terwijl we eigenlijk niet over onze grenzen heen zouden moeten gaan.
maar soms kom je er echt niet onder uit.
ga maar lekker bijtanken.
lieve groetjes
petraroos
Ja, soms word het wel veel he,
wat we met ons moeie ME lijf toch nog MOETEN doen,
terwijl we eigenlijk niet over onze grenzen heen zouden moeten gaan.
maar soms kom je er echt niet onder uit.
ga maar lekker bijtanken.
lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
@ felixloena
soms vraag je je af wie nu het meest "ziek" is, wij of zij die anderen bewust den duvel aandoen?
soms vraag je je af wie nu het meest "ziek" is, wij of zij die anderen bewust den duvel aandoen?
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.