Ik heb ooit een bioresonantietest gehad, en of de therapeut kon t nog niet zo goed of t was toeval dat als zij harder op mijn nagelriem drukte ik allergischer was dan wanneer ze zachter drukte

Moderator: Moderators
Heb je daar toevallig een link of iets van?marlène schreef:Die is er wel, Lyme activeert/gebruikt namelijk Pfeiffer en andere virussen om zelf beter aan de aandacht van het immuunsysteen te ontsnappen.Als er nou een duidelijk verband is tussen Lyme en het krijgen van Pfeiffer of CVS, dan is het misschien de moeite waard om verder te kijken, maar die is er niet.
Precies.louisa schreef:@ magnetronnie, we worden hier nog wijzer gemaakt, dat is goed toch? Ik weet niets van Lyme en heb vandaag zeker wel het één en ander bij geleerd.
En van de combi Lyme en Pfeiffer wil ik ook wel meer weten.....
Groetjes, Louisa
Zulk onderzoek is wel gedaan, zonder resultaat. Ook kom je idd tegen dat als er harder gedrukt wordt er meer reactie is, zegt veel... Google maar eens.spring schreef:Wat mij nou eens interessant lijkt is om 20 bioresonantietherapeuten en vega-testers in een gebouw te zetten in aparte kamers en dan 100 mensen (ziek/gezond/lyme/me) langs laten gaan bij al die testers, zonder te zeggen wat ze voor klachten hebben. En dan eens zien of de diagnoses overeenkomen. Dat zou voor mij bewijs zijn.
Ik heb ooit een bioresonantietest gehad, en of de therapeut kon t nog niet zo goed of t was toeval dat als zij harder op mijn nagelriem drukte ik allergischer was dan wanneer ze zachter drukte
Ze was oud-verloskundige. Weet niet of ze daarnaast hiervoor opgeleid was. Is toch n heel ander vak! Had wel n supernieuwe bioresonantiecomputer. Heb haar niet nagetrokken destijds, kwam er via de natuurdietiste die ik vertrouwdem nr darna nooit meer bij beiden geweest, stonden ook over me te smoezen in de gang!Hoi spring,
Wat ik ervan weet, is dat inderdaad veel mensen of zogenaamde "therapeuten", werken me de Vegatest/Bioresonantie, maar dat lang niet iedereen ook een goede medische achtergrond/HBO-Universitaire-opleiding/bijscholingen heeft.
Dat is een vereiste en dat in combinatie met een Vegatiest te werken, kan goed zijn.
de verkeerden zijn het kaf en de goeden zijn het koren!
als men (behandelaars) bij (verschillende) Beroepsorganisaties is aangesloten, is het vertrouwd. Is men nergens bij aangesloten dan is het niet te vertrouwen en moet je niet naar een dergelijke persoon/therapeut gaan.
Groetjes, Louisa
Lijkt mij ook heel boeiend!Wat mij nou eens interessant lijkt is om 20 bioresonantietherapeuten en vega-testers in een gebouw te zetten in aparte kamers en dan 100 mensen (ziek/gezond/lyme/me) langs laten gaan bij al die testers, zonder te zeggen wat ze voor klachten hebben. En dan eens zien of de diagnoses overeenkomen. Dat zou voor mij bewijs zijn.
In een tijd dat er weer eens veel over gepraat werd, bleek dat het in de chemie een normaal gebruikte methode was met die geheugenafdruk.asje schreef:Opmerkelijk is dat klassiek homeopaten uiteindelijk wel hebben meegewerkt aan onderzoek over de middelen. Daar kwam onomstotelijk mee vast te staan dat er geen molecuul van de bedoelde stof meer in die middelen zat. En nu heet het dat 'het water zich de stof nog herinnert en zo toch werkt'. Over hocus pocus gesproken.