Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.
asje schreef:Florence Nightingale had wsl ME dus wat dat betreft wel weer een goede dag voor ons
Ik geloof dat je gelijk hebt!
Dan is de datum natuurlijk JUIST heel goed!
En hier staat het ook vermeld:
===12 mei is Wereld ME dag, een dag waarop stilgestaan wordt bij de gevolgen van ME.[38] Het is de geboortedag van Florence Nightingale, van wie wordt gedacht dat zij later in haar leven aan de ziekte leed,[39][40] al zijn ook andere diagnoses geopperd.[39] De dag werd in 1995 door het provinciaal bestuur van Brits Columbia op voorspraak van de toenmalige ME Society of British Columbia tot ME awareness day uitgeroepen.[41] Dit werd vervolgens door patiëntenorganisaties over hele wereld overgenomen.===
Rest is ook redelijk up to date en het lezen waard.
Je enthousiasme werkt zeker aanstekelijk! Echt goed wat je allemaal doet Sonja!
Wordt het een beetje een 'rustig' concert? Denk dat er dan nog meer ME patiënten kunnen komen (geluid niet te hard, niet te 'drukke' muziek, concert niet te lang, comfortabele stoelen enz.)
En het lijkt me zeker goed om ook aandacht te besteden aan degenen die te ziek zijn om het bij te wonen.
Super! Locatie is voor mij in de buurt en overdag is helemaal goed Is het alleen voor patienten of ook voor niet patienten? Voor hoe veel mensen is er plek, hoeveel personen kun je tegelijk opgeven en wat zijn de kosten voor een kaartje? Sorry beetje veel vragen