Petitie Groep MEDenHaag: Erken Myalgische Encefalomyelitis

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door annemoontje »

SUPER, wat klinkt dat goed!! Dat smaakt naar meer en die komen er ook, net als de erkenning voor ME, hoe moeilijk sommige figuren 't ons ook maken (bijv. met de richtlijn cvs..) We shall prevale!
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
southerncross
Gevorderd lid

Bericht door southerncross »

Let's go for it people...we hebben die 40.000 handtekeningen hard nodig!
Wij hopen dat jullie - op ieders eigen manier - blijven meehelpen om mensen te stimuleren de petitie tekenen danwel te promoten!

Heb je ideeen om zoveel mogelijk mensen te bereiken? Stuur dan een mailtje naar MEDenHaag@gmail.com
'Dont worry about the world coming to an end today, it's already tomorrow in Australia'
annac
Gevorderd lid

Bericht door annac »

Heb net het interview (Sonja Silva op 5op2 met Jurgen Rayman) met herhaald petitie-verzoek aan provincie, gemeente (Groningen) en vrienden, familie en kennissen doorgestuurd.
southerncross
Gevorderd lid

annac schreef:Heb net het interview (Sonja Silva op 5op2 met Jurgen Rayman) met herhaald petitie-verzoek aan provincie, gemeente (Groningen) en vrienden, familie en kennissen doorgestuurd.
te gek! dank!
'Dont worry about the world coming to an end today, it's already tomorrow in Australia'
solstice
Actief lid

Bericht door solstice »

southerncross schreef:Let's go for it people...we hebben die 40.000 handtekeningen hard nodig!
Wij hopen dat jullie - op ieders eigen manier - blijven meehelpen om mensen te stimuleren de petitie tekenen danwel te promoten!

Heb je ideeen om zoveel mogelijk mensen te bereiken? Stuur dan een mailtje naar MEDenHaag@gmail.com
Voetbalwedstrijden, dansevenementen e.d. is het enige dat ik zo kan bedenken. Bij Ajax komen tweewekelijks 50.000 mensen. Bij PSV 38.000. Bij Twente 30.000. Feyenoord hadden jullie al gehad. Bij de bekerfinale bij de Kuip is het misschien helemaal ideaal posten. Weet uit ervaring dat mensen bij bekerfinales veel langer buiten rondlopen dan bij normale wedstrijden, en dus hebben ze ook meer tijd om te ondertekenen. Bovendien is de sfeer daar dan wat feestelijker. Ik heb geen flauw idee hoe het zit met vrijwilligers e.d., heb er zelf de energie iig niet voor. Maar het lijkt me dat je bij dat soort evenementen met voldoende vrijwilligers de 40.000 ruimschoots moet halen.
jansenc
Gevorderd lid

Bericht door jansenc »

met pasen zijn er ook altijd veel evenementen zoals markten en muziekfestivals misschien zijn er vrijwilligers die daar willeb ophalen wel opletten dat de mensen minimaal 18 moeten zijn als ze tekenen
Teken En Verspreid Petitie Erken ME: http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte
jansenc
Gevorderd lid

Bericht door jansenc »

misschien met koninginnendag op braderieen vrienden of familie die daar toch staan die handtekeningen willen ophalen
Teken En Verspreid Petitie Erken ME: http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte
southerncross
Gevorderd lid

solstice schreef:
southerncross schreef:Let's go for it people...we hebben die 40.000 handtekeningen hard nodig!

Voetbalwedstrijden, dansevenementen e.d. is het enige dat ik zo kan bedenken. Bij Ajax komen tweewekelijks 50.000 mensen. Bij PSV 38.000. Bij Twente 30.000. Feyenoord hadden jullie al gehad. Bij de bekerfinale bij de Kuip is het misschien helemaal ideaal posten. Weet uit ervaring dat mensen bij bekerfinales veel langer buiten rondlopen dan bij normale wedstrijden, en dus hebben ze ook meer tijd om te ondertekenen. Bovendien is de sfeer daar dan wat feestelijker. Ik heb geen flauw idee hoe het zit met vrijwilligers e.d., heb er zelf de energie iig niet voor. Maar het lijkt me dat je bij dat soort evenementen met voldoende vrijwilligers de 40.000 ruimschoots moet halen.
Dit zijn idd de evenementen waar je het van moet hebben, maar het is nog een stuk lastiger om vrijwilligers te vinden dan gedacht! Desalniettemin zijn we voor alles in en kunnen we alles proberen!
southerncross
Gevorderd lid

jansenc schreef:misschien met koninginnendag op braderieen vrienden of familie die daar toch staan die handtekeningen willen ophalen
Koninginnedag is een heel goed idee! In elke stad en elk dorp veel mensen op straat. Print een stuk of 10 a 20 formulieren uit en gaan!

Als er mensen die dit zien zitten: mail even naar MEDenHaag@gmail.com dan kijken we hoe we evt kunnen helpen!
mirande
Actief lid

Bericht door mirande »

8400 digitale handtekeningen!
louisa
Gevorderd lid

Bericht door louisa »

:lol: :D :P Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Nu, op naar 8.500!

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
mirande
Actief lid

Bericht door mirande »

Bijna Louisa! :D
Nu nog hier en daar een handtekening binnensmokkelen tijdens Pasen... :idea: ....en we zijn er.

Fijne paasdagen mensen!

groetjes,
Mirande

================================================
Teken Petitie Erken ME: http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte
louisa
Gevorderd lid

Bericht door louisa »

mirande schreef:Bijna Louisa! :D
Nu nog hier en daar een handtekening binnensmokkelen tijdens Pasen... :idea: ....en we zijn er.
:lol: gaat misschien wel lukken? ..... nog 6 te gaan..... en dan staat de teller op 8.500!

Groetjes, Louisa

louisa
Gevorderd lid

Bericht door louisa »

Afbeelding 8.500 is gehaald :D, op naar 8.600!

Groetjes, Louisa

Molletje
Gevorderd lid

Bericht door Molletje »

Misschien is het een idee om in "REPORTAGE" op tv te komen.
Ik weet alleen niet hoe zo iets werkt.
Ik kijk hier soms naar en daar hebben ze het vaak over ziektes die niet veel voorkomen, misschien willen ze ME ook onder de loep nemen.
Plaats reactie