Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.
Inmiddels bekijken we binnen de groep naar nieuwe sportevenementmogelijkheden.
Uiteraard hopen we dat er weer mensen zijn die zelf handtekeningen gaan verzamelen voor de 2e ronde.
De aanmodigingsprijzen zijn identiek:
1. boek+bon 20 euro 2. bon 15 euro 3. bon 10 euro.
Nog altijd telt iedere handtekening, dus kom op mensen, kijk je buurvrouw lief aan
nog een keertje Wauw! voor het super mooie aantal 12.382
ff weer een klein beetje rekenen, teller staat nu op: 7.960 + 12.382 = 20.342.......
amai, sorry, ik kan ook al niet meer rekenen.......
nog een poging? 12.382 + (het verschil tussen 7.981 - 7.373 = 608) 608 = 12.990, als ik het goed heb gedaan?....... . + nog de nieuwe ingekomen handtekeningen via de formulieren...., denk ik?
louisa schreef: amai, sorry, ik kan ook al niet meer rekenen.......
nog een poging? 12.382 + (het verschil tussen 7.981 - 7.373 = 608) 608 = 12.990, als ik het goed heb gedaan?....... . + nog de nieuwe ingekomen handtekeningen via de formulieren...., denk ik?
Groetjes, Louisa
Het is: 8.020 + 3.722 + 1431 + 156 = 13.329
'Dont worry about the world coming to an end today, it's already tomorrow in Australia'
ik weet niet of er iemand is die een familie lid of kennis heeft die bijv als toiletjuffouw/man of bij een fietsenstalling werkt. daar is het ook gemakkelijk om handmatige handtekeningen lijsten neer te leggen
hebben jullie de uitzending van 5op2 gezien anders wordt deze vanmiddag nog herhaald op ned 1 half 4 en natuurlijk op programma gemist . goede link om te gebruiken voor het promoten van de petitie stuur naar vrienden die nog niet getekend hebben
angelsandra schreef:louisa bedankt voor het vermelden. Knuffel voor jou.
nou, dat vond ik wel zo aardig, want jij hebt het werk toch voor ons gedaan? en niet iedereen heeft die "Silverlight 2.0" of het werk niet goed , tenminste bij mij niet.
30 maart, 23 uur. 8300 digitale handtekeningen!
Papieren handtekeningen dus volledig buiten beschouwing hier ff !
Help mee de wereld voor ME een beetje beter te maken.
Ik weet dat er mensen zijn die zonder pauze kleine hoeveelheden of grotere hoeveelheden handtekeningen verzorgen. TOP.
Iedere handtekening telt dus ga vooral door.