Synbiotica Digest-Ease™

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
kel
Actief lid

Synbiotica Digest-Ease™

Bericht door kel »

Hallo!

Iemand ervaring met het product Synbiotica Digest-Ease™ hier in nederland is er maar weinig over bekend in het buitenland allemaal veel meer met onderzoeken dat het goed is voor spijsvertering en kans op kanker afneemt etc.
Hier zitten schijnbaar alle 18 aminozuren in, spijsverteringsenzymen, en heel veel verschillende bacteriestammen hele kolonies geen aparte bacterien dit werkt schijnbaar niet.

Iemand ervaring met het product?
Ik ben erg benieuwd ik ga het vanavond bestellen en eens uitproberen! :D

Ik laat mijn bevindingen over een tijdje weten :-)
ben79
Gevorderd lid

Synbiotica Digest-Ease™

Bericht door ben79 »

Ik heb er geen ervaringen mee maar ben wel heel erg benieuwd.
Dus hou ons zeker op de hoogte :-)

grts
kel
Actief lid

Synbiotica Digest-Ease™

Bericht door kel »

Tuurlijk doe ik dat!
moet toch iets proberen met ellendige darmen heh :s
ben79
Gevorderd lid

Synbiotica Digest-Ease™

Bericht door ben79 »

Als we elkaar daarme kunnen helpen ,doen we dat he ;-)
En bij de pakken blijven zitten heeft idd ook geen enkele zin
kel schreef:Tuurlijk doe ik dat!
moet toch iets proberen met ellendige darmen heh :s
kel
Actief lid

Synbiotica Digest-Ease™

Bericht door kel »

haha youve got right! :) en inderdaad makkelijk dat iedereen zijn of haar ervaring deelt zo weten alle me-ers welke producten kunnen helpen en welke niet ! :)
kel
Actief lid

Synbiotica Digest-Ease™

Bericht door kel »

haha youve got right! :) en inderdaad makkelijk dat iedereen zijn of haar ervaring deelt zo weten alle me-ers welke producten kunnen helpen en welke niet ! :)
jali
Beginner

Synbiotica Digest-Ease™

Bericht door jali »

kel schreef:Hallo!

Iemand ervaring met het product Synbiotica Digest-Ease™ hier in nederland is er maar weinig over bekend in het buitenland allemaal veel meer met onderzoeken dat het goed is voor spijsvertering en kans op kanker afneemt etc.
Digest-Ease is een fermenteringsproduct dat gebruikt kan worden als een maaltijdvervanger en je dient er minimaal 4-5 theelepels van te gebruiken per dag. Het komt uit Australië.

Al deze producten worden in opdracht geproduceert bij A.G.M. Foods Pty. Ltd-Australian. die het FloraFerm patent heeft. Bepaalde manier van Fermenteren van grondstoffen. Hierbij gaat het ook om de samenstelling van de grondstoffen en de herkomst. Veel merken uit deze fabriek zijn bijproducten van de duurdere A-producten. A-producten zijn alleen verkrijgbaar in 150gr potjes. Digeste Ease is 450 gr. Veel zou je zeggen maar niet geschikt voor..candida-lever-maag-darmproblemen-cvs-pds.
Daar dien je een orgineel product voor te nemen dat zwaar geconcentreert is en vooral officieel Eko Organic gecertificeerd vanuit de overheid. Dan weet je in ieder geval dat je een zuiver werkend product hebt i.p.v. eventuele resten van b.v. pesticiden etc. waarbij de goede bacteriën ook wel eens niet meer aanwezig zijn. Kijk verder maar eens op synbiotica.nl voor candida-lever-maag-darmproblemen-pds-spijsvertering-cvs...Succes

p.s. Kanker afneemt..Die uitspraak kun je echt niet hard maken..Wel kunnen bepaalde producten bijdragen tot het voorkomen eventueel van kanker. :idea:
magnetronnie
Gevorderd lid

Synbiotica Digest-Ease™

Bericht door magnetronnie »

@jali
Maaltijdvervanger? het is toch geen afvalproduct?

Heb je ook wat meer informatie over onderzoek naar deze probiotica? De website die je geeft is zéér onoverzichtelijk en slecht geschreven.
jali
Beginner

Synbiotica Digest-Ease™

Bericht door jali »

Die website is blijkbaar niet commercieel (hapklaar) maar geeft duidelijk aan waar het om gaat, tenzij men zelf niet weet wat voeding echt is.
De probiotica die er inzitten ontstaan via het fermenteringsproces van de nodige groenten en fruit en zijn niet de bekende "poep" bacteriën.

Als je iets fermenteert en men neemt er de tijd voor ontstaan goede bacteriën vanzelf als het product schoon is. Je spreekt dan over hoofdstammen.
Yukult en dat spul daar heeft men het over 1 van de 100-duizende onderstammen (subs)
Dat maar een enkeling van de grote keten is . Wanneer je zuurkool fermenteert, biologisch dus en tijd neemt, ontstaan er daar ook spontaan bepaalde goede bactierstammen hetzelfde kun je dit doen met b.v. brood..zoek maar eens kanne brottrunk op.
Verder ga ik niet in discussie over probiotica Ik weet dat ik niet de "commerciele rommel"moet hebben. Wat een ander doet moet men zelf weten..Ik gaf gewoon mijn mening over dit topic. zeker als men over kanker begint te roepen. Heb toevoellig 2 broers verloren de laatste 2 jaar. 1 met alvleesklierkanker en de ander met galwegkanker dus blijf ik eigenlijk weg van "dokters" van het geneest kanker.
Kanker aan de ingewanden 85% overlijdt in een periode die men nog niet verwacht had.

De TS schrijft : De kans op kanker Afneemt... Maar de meesten hier kunnen slecht lezen, vandaar de duidelijke reactie van mij.

[quote="magnetronnie"]@jali
Maaltijdvervanger? het is toch geen afvalproduct?
[/quote

Nee, Maar het bevat maar 3 soorten grondstoffen i.p.v. 26 verschillende soorten.

Digest-Ease™ involves the fermentation of wheat grass, barley grass and alfalfa grass.
jali
Beginner

Bericht door jali »

Ik vond nog iets beter..zuiver Eco-Eko nl. In-liven..
Vaginale flora
Het gezonde vaginale ecosysteem vormt een natuurlijke barrière tegen potentieel ziekmakende (pathogene) microben; microben die verantwoordelijk zijn voor urineweginfecties, bacteriële vaginosis, vulvovaginale candidiasis en seksueel overdraagbare aandoeningen. Uit onderzoek is bekend dat de gezonde vaginale (symbiotische) flora van vrouwen in de vruchtbre leeftijd voornamelijk bestaat uit lactobacillen (Lactobacillus acidophilus, L. fermentum, L. plantarum, L. brevis, L. casei, e.a).

Daling aantal lactobacillen
Verlaging van het aantal lactobacillen in de vagina verhoogt de kans op bacteriële vaginosis (een afwijkende vaginale flora die niet persé tot klachten leidt) en (uro)genitale infecties (waarbij wel klachten optreden door overgroei met ziekteverwekkers zoals E.coli e.a). Het aantal lactobacillen in de vagina daalt onder meer bij frequent (onbeschermd) seksueel contact, stress en gebruik van zaaddodende middelen, vaginale douches, de pil en antibiotica. Uit een studie blijkt dat door deze factoren slechts 22% van de seksueel actieve vrouwen een normale, Lactobacillus-dominante flora behoudt.

www.synbiotica.nl
Plaats reactie