blunders door concentratie- en geheugenproblemen

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

angelsandra
Actief lid

Bericht door angelsandra »

stargazertje schreef:Mailde net iemand: mijn blaasontsteking heeft een cavia. Dat moest zijn: mijn cavia heeft een blaasontsteking.
hahaha :lol: Die is wel heel lollig.
Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for you are with me ~Psalm 23:4
petraroos
Donateur
Donateur

Bericht door petraroos »

goeiemorgen,

Mijn kleinzoon Troy belde verleden week,hij is 8
hij zei
Oma ik moet een prik halen,en dat vind ik eng hoor,
ik probeer hem wat gerust te stellen,
en dat vond hij fijn ,dus hij was opgelucht .

Ik dacht ik zal hem een leuke E card sturen.
belt hij later op
Oma ik moest niet naar de TANDARTS,
maar ik moest een PRIK.
had ik hem een kaart met een tandarts er op gestuurd,
met veel sterkte bij de tandarts :oops: ](*,)

lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
angelsandra
Actief lid

Haha ja zulke dingen zijn zo herkenbaar. Ik kan er altijd wel om lachen. Jullie ook?
Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for you are with me ~Psalm 23:4
stargazertje
Gevorderd lid

Bericht door stargazertje »

Wou gisteravond even water bijvullen in het systeem. Koppel de slang aan op aansluiting 1 bij de wasmachine. Draai vervolgens de kraan open om de slang te vullen, maar er gebeurde maar niets. Kraan dicht en slang eraf. Vervolgens kraan open gedraaid en er kwam inderdaad een straal water uit de kraan recht op mijn voeten. Slang toch weer op aansluiting 1 aangesloten en slang gevuld met water waarna kraan dichtgedraaid. Vervolgens de slang op aansluiting 2 bij de verwarming aangesloten waarbij er een hoop water uit de slang kwam. Kraan open gedraaid en bij aansluiting 2 een palletje omgedraaid zodat het water in het systeem kon.

Toen de druk hoog genoeg was kraan dichtgedraaid en palletje weer omgezet. Echter plots spoot het water bij beide aansluitingen eruit en had ik 2 koud waterfonteinen. Kraan dicht proberen te draaien, maar het werd alleen maar erger en ik was niet meer zeker wat nu open en wat nu dicht was. De badkamer meer inkomen ging echter niet vanwege de stralen water. Grote handdoek gepakt en dat als scherm gebruikt en over aansluiting 1 gegooid. Wanhopig aansluiting 2 proberen te dichten, maar niets leek te helpen. Het werd alleen maar erger. Slang bij aansluiting 1 losgemaakt en kraan dichtgedraaid die vol open bleek te staan. Echter bleef aansluiting 2 een fontein en spoot het water in mijn mouwen en gezicht etc en er liep ook water uit de slang.

Plots had ik het en kon ik aansluiting 2 dichtdoen. Echter te laat en het hele systeem was leeggelopen. Toch slang weer op aansluiting 1 aangesloten en het systeem aangevuld tot een goede druk en de opening bij aansluiting 2 na het open weer teruggedraaid (ik draaide hem eerst alleen maar meer open in mijn poging hem dicht te krijgen!). Slang los waarbij nog meer ijskoud water over mijn voeten en vloer heen liep.

Eindresultaat, geheel doorweekt met ijskoud water en een waterballet in de gehele verzopen badkamer. Er was echt geen droogplekje meer te vinden. :oops:
bloemetje
Columnist
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Ooooooooooh bah, Star! Wat een troep en wat zonde van je energie. Vandaag lekker in de droge zon van de stralen genieten.
petraroos
Donateur
Donateur

Bericht door petraroos »

goeiemorgen

Ik heb met je te doen Star,
wat een tegenslag,en inderdaad zonde van je energie.
dat kon je er net bij hebben
dikke knuffel voor jou.

lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

stargazertje

Het was me net iets te technisch maar ik heb begrepen dat alles echt alles doorweekt was.
Ik vind je wel moedig want heb zelf geen bal verstand van machines. Hopelijk is alles weer snel droog!
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
stargazertje
Gevorderd lid

Bedankt iedereen. Deel van de badkamer is nog verzopen. :( Gelukkig zie ik nu wel de grappigheid van gisteravond in.

Vandaag probeerde ik mijn haar te wassen met crèmespoeling. Snapte maar niet waarom het niet schuimde en ik steeds vetter haar leek te hebben etc. Had niets door omdat de flessen verdraaid veel op elkaar lijken.
asje
Donateur
Donateur

Bericht door asje »

Ben ik toch kampioen :-) dat laatste heb ik eens vijf weken gedaan voordat ik het door had, vond m'n haar zo veranderen...

Maar wat een toestand Starga, achteraf bezien een tragi-komedie!

En ja, angelsandra, ik moet er ook altijd om lachen, bloopers ed vind ik één van de grappigste dingen die er zijn.
Life smells...
asje
Donateur
Donateur

Bericht door asje »

Ik heb ook regelmatig dat ik dingen niet goed meer versta als ik de draad weer eens kwijt ben.

Het ging net over een blinde die aan een experiment meedoet middels een chip in z'n oog. Versta ik 'hij heeft een kip in z'n oog.'
Life smells...
Melanie
Donateur
Donateur

Bericht door Melanie »

Vanmiddag nog :?

met iemand aan het praten over een stoofpotje en ik wou vroeg hoe lang heeft het rundvlees nodig op het vuur en ik wou dat aanvullen met een uur en zei,
moet dat rundvlees een jaar opstaan en toen begonnen we te lachen en toen wou ik alsnog een uur zeggen en toen zei ik eerst nog,
nee ik bedoel een maand op het vuur staan. :? en weer fout.
En het rare is, je hebt wel een uur in het hoofd maar het komt er niet uit. :?

En wat ik soms nog wel eens heb maar meestal als ik alleen ben en in mezelf praat of hardop praat.
twee woorden en dan verdraai ik het bv de eerste letter van het eerste woord en plak dat dan per ongeluk aan het tweede woord en visa versa.
Dus boekenkast en zeg dan koekenbast. Dat soort versprekingen.

Het is wel een stuk minder geworden en zoals vanmiddag met een jaar i.p.v een uur verspreken dacht ik wel, ja hoor, heb ik eindelijk weer een stukkie gefietst krijgen we dit ...... :?
Laatst gewijzigd door Melanie op 21 mar 2012, 21:39, 2 keer totaal gewijzigd.
Dear Karma, I have a list of people you missed
Molletje
Gevorderd lid

Bericht door Molletje »

Zit ik nu 2.5 week te wachten op bericht van het uwv voor een deskundigen oordeel.
Krijg ik vandaag de brief binnen.
Ik denk nog wat is deze dik.
Ik hem geopend, wat blijkt ik had hem niet getekend!
En er zat geen probleem analyse van mijn bedrijfsarts bij.
Ik met spoed mijn werkgever opgebeld.
Krijg ik deze binnen, nou het stelt geen bal voor.
Ik denk dat ze meer hebben aan de terug koppelingen van de bedrijfsarts want hier staat veel meer op. Maar goed, ik stuur deze morgen aangetekend op. En maar weer wachten.

Oh wat was ik over de rooie zeg, 2.5 week verlof voor niets.
Ik moest wel verlof opnemen omdat ik anders geen loondoorbetaling krijg. :twisted: De rest van de dag helemaal van slag af geweest. Bah.

Gisteravond, mijn man gaat naar bed.
Zeg ik tegen hem, krijg ik geen kusje?
Waarop hij zei, die heb je net gehad.
Ik kan het me totaal niet meer herinneren.
Maar wel extra gehad. :D
petraroos
Donateur
Donateur

Bericht door petraroos »

goeiemorgen,

Heerlijk ,al die Bloopers.

Ik had na het douchen een nieuwe BH aan gedaan,
ik dacht nog,wat gaat dat stroef,
Heel de dag lopen trekken aan dat ding,
vond het maar een K....ding.
toen ik hem uiteindelijk maar uittrok,
zag het er niet uit,
bleek ik hem op zijn kop aan te hebben,
met een draai er in,ik snap niet dat ik hem zo aan heb gekregen.

lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
angelsandra
Actief lid

hahahahah :)
stargazertje
Gevorderd lid

Ik had ook BH moeilijkheden Petraroos. Ademde blijkbaar te diep waardoor mijn BHbeugel brak. Ik wil hem vervangen, blijk ik aan de verkeerde kant te zitten prutsen met het tornmesje. :(
Plaats reactie