ten einde raad! Aminozuren complex

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
kel
Actief lid
Berichten: 232
Lid geworden op: 17 jun 2011, 12:12

ten einde raad! Aminozuren complex

Bericht door kel »

Ik vroeg me af of dat er meer van jullie aminozuren gebruiken (niet los maar gewoon een complex met sowieso de 8 essentiele aminozuren?)
Ik ben ontzettend lang opzoek maar kan nergens aan complex vinden zoals bv die van Orthica zonder melk bestanddelen!
echt overal waar ik maar kijk zit Melk in! En ik reageer al op iets of wat wat maar met melk in aanmerking is geweest helaas!
dus dat is voor mij geen optie!

Het liefst geen poeder maar supplementen en beetje prijs kwaliteit moet ook normaal zijn!

Iemand tips, ik ben echt ten einde raad heb heel internet al afgezocht (zucht!)

Alvast bedankt voor de tips! :D
emootje
Actief lid
Berichten: 446
Lid geworden op: 20 jul 2010, 09:53
Locatie: Lunteren

Bericht door emootje »

Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Je vindt er ook niet zoveel over terug omdat het een heel complex gegeven is.

Eerst moet je zien uit te vinden over je over- of ondermethyleert. Op basis daarvan kan je aan de slag met voorlopers van de aminozuren. In de VS zijn er artsen die aminozuren in baxters geven volgens de neuroloog die ik toevallig (!) deze ochtend sprak.

Aminozuren testen via urinetesten zijn niet zo stabiel heb ik begrepen. Sommige artsen testen tevens 'ammonia', ik vermoed ammoniak in het bloed. Als dat te hoog is, kan je voort met de keuze van andere testen.

Tot slot zijn de beste maar ook duurste testen, de genetische testen. Die tonen dan aan waarom je uiteindelijk tekorten vertoont in bepaalde aminozuren. Dan kan je op lange termijn structureel aan de slag.

Eén fout aminozuur en je kan wekenlang behoorlijk achteruit gaan afhankelijk van je huidige conditie.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
kel
Actief lid
Berichten: 232
Lid geworden op: 17 jun 2011, 12:12

Bericht door kel »

Hoi Emootje!

Ohh wat vreemd ik heb bijna alles van NOW bekeken en overal zat melk in!
Maar hier staan onder contains no milk idd!
dus zal er toch niet inzitten!

is dit dezelfde maar dan tabletten ipv poeder?

http://www.iherb.com/Now-Foods-Amino-9- ... 24212?at=0

@ marlene! bedankt voor je tip en bezorgdheid!
Ik moet zeggen heb al zoooo veel onderzoeken en dingen lopen dat ik even klaar ben met onderzoeken! ik begrijp je standpunt, maar het is niet voor niets op vrij recept verkrijgbaar! en vaak staat er tot 6 tabletten per dag! ik wil gewoon eens een maandje kijken met 1tje per dag :-) kijken of het werkt!

Maar toch bedankt voor je tip! heel fijn :)
emootje
Actief lid
Berichten: 446
Lid geworden op: 20 jul 2010, 09:53
Locatie: Lunteren

Bericht door emootje »

kel schreef:is dit dezelfde maar dan tabletten ipv poeder?
http://www.iherb.com/Now-Foods-Amino-9- ... 24212?at=0
Had het niet helemaal goed gelezen, ik dacht dat je liever poeder had i.p.v. tabletten, het is dus andersom...
Ik denk dat de tabletten hetzelfde zijn als de poeder versie, beide bevatten dezelfde ingrediënten en bevatten allebei geen melk.
Gebruikersavatar
kel
Actief lid
Berichten: 232
Lid geworden op: 17 jun 2011, 12:12

Bericht door kel »

Hoi Emootje!

Dank voor je advies super blij!
Nog een laatste stomme vraag! ik hoor van veel mensen dat ze bestellen bij Iherb!
Hoe kun je dit bestellen en betalen en hoe werkt dat?
Ik bestel enorm veel maar meer bij young again en vitaminestore etc dus nederlandse maatschappijen! en niet buitenlandse! ik heb geen paypal account enzo... (ben ik allemaal niet in thuis :S) kan je hier dan alsnog bestellen?

Sorry voor de vele vragen! :S
emootje
Actief lid
Berichten: 446
Lid geworden op: 20 jul 2010, 09:53
Locatie: Lunteren

Bericht door emootje »

Volgens mij kun je alleen betalen met een creditcard.
Het is een kwestie van je creditcard gegevens invullen en klaar ben je.
Bij je eerste bestelling krijg je nog extra korting als je de DUY863 code gebruikt, je steunt hiermee ook nog eens deze website. Verzendkosten zijn ongeveer 12 dollar voor DHL (duurt ongeveer 2 dagen) of je kunt kiezen voor de goedkopere optie van 4 dollar (duurt ongeveer 14 dagen).
Ik verwacht dat je bij iherb een stuk goedkoper uit bent.
Het is eigenlijk heel makkelijk.
Ik hoor het wel of het allemaal duidelijk is.
Gebruikersavatar
kel
Actief lid
Berichten: 232
Lid geworden op: 17 jun 2011, 12:12

Bericht door kel »

Pfff beetje jammer... wij hebben geen creditcard :-( wat raar waarom kan je niet op een andere manier bestellen of vooraf overmaken of ideal of paypal ofzo...
hmmm dat gaat het dus alsnog niet worden!

Andere tip waar te bestellen :oops: ?
Plaats reactie