ik ben een meisje van 24 jaar en ik ben nu zo'n 6 jaar afgekeurd. Vreselijk natuurlijk!! mijn klachten begonnen met ernstige vermoeidheid en nu heb ik dat nog steeds!
Ik heb me inmiddels laten testen bij de huisarts (standaardtesten) maar er komt niks uit, toch ben ik doodmoe. B12 was wat laag, maar volgens de arts hoefde ik er niks aan te doen.
Ook denkt mijn huisarts dat het psychisch is, terwijl ik al heel veel therapieen heb gedaan en wel klaar ben met praten.
Ik blijf dus maar moe en ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik herken me in CVS, maar waar kan ik dat laten vaststellen!? is dat alleen maar in Lelystad of Amsterdam? of zijn er meer?
ik ben totaal de weg kwijt in waar ik het zoeken moet!! de huisarts kan mij iig niet helpen!
als ik zo moe ben, waar moet ik allemaal op laten testen. ik dacht zelf nog aan:
- ME / CVS
- voedselintolerantie
- melatonine opname
maar als eerste de ME CVS.
maar ik ben zo moe van testen, bloedprikken, intakes! ik ben totaal de weg kwijt! binnenkort ga ik waarschijnlijk zelfs het vrijwilligerswerk opzeggen wat ik 5 uur in de week doe. Triest hoor