Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.
Oke duidelijk annemoontje en louisa!
Ik vond het inderdaad ook niet rijmen met de kritische kijk van Twisk . Maar snap wat je bedoelt nu. En sterkte met je terugval louisa.
Ik heb op dit moment 21 volle formulieren binnen. Ik krijg nog van een paar mensen, spannend hoeveel dat er zullen zijn!
Louisa, natuurlijk veel sterkte! (maar ook voor alle anderen die een flinke terugval hebben, oa die zich blijvend hard maken voor onze zaak, ondanks doodziek van alle inspanningen)
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)
Hebben een aantal reacties gekregen, maar we zijn nog altijd heel benieuwd hoeveel handtekeningen men met het formulier heeft opghaald! Laat het ons weten!
'Dont worry about the world coming to an end today, it's already tomorrow in Australia'
Vind ik ook wel jammer, dat de link niet meer op de hoofdpagina staat bijvoorbeeld tot en met mei 2012. Maar, misschien heeft het team en/of de ME-Den Haag Groep anders besloten?
Trouwens, de Petitie ME met link staat nog wel rechts op de site in het blokje waar verschillende items voorbij komen, zie:
Stichting ME/CVS Nederland heeft Petitie Erken ME ook weer in de nieuwste Nieuwsbrief gezet.
Mooi !
Petitie Erken ME
Erken ME als invaliderende biomedische ziekte!
Een gelegenheidsgroep van patiënten onder de naam ME-DenHaag is een handtekeningenactie gestart om de ziekte ME (Myalgische Encephalomyelitis) weer onder de aandacht te brengen. De initiatiefnemers willen dat;
• ME en CVS (Chronische Vermoeidheidsyndroom) als twee verschillende ziekten worden aangemerkt;
• ME erkend en geregistreerd wordt als biomedische neuro-immuunziekte
• er meer onderzoek naar de oorzaak komt, betere diagnostiek en behandeling en bijscholing voor artsen komt.
louisa schreef:Stichting ME/CVS Nederland heeft Petitie Erken ME ook weer in de nieuwste Nieuwsbrief gezet.
Mooi !
Petitie Erken ME
Erken ME als invaliderende biomedische ziekte!
Een gelegenheidsgroep van patiënten onder de naam ME-DenHaag is een handtekeningenactie gestart om de ziekte ME (Myalgische Encephalomyelitis) weer onder de aandacht te brengen. De initiatiefnemers willen dat;
• ME en CVS (Chronische Vermoeidheidsyndroom) als twee verschillende ziekten worden aangemerkt;
• ME erkend en geregistreerd wordt als biomedische neuro-immuunziekte
• er meer onderzoek naar de oorzaak komt, betere diagnostiek en behandeling en bijscholing voor artsen komt.
Dat is zeker geweldig, want er wordt weer lustig erop los getekend door voornamelijk ME patienten en hun familie!! Toch weer nieuwe mensen bereikt! te gek
'Dont worry about the world coming to an end today, it's already tomorrow in Australia'