Wie is onder behandeling van dml of gaat er naar toe binnenkort en
Gebruikt LDN!
Kan je LDN blijven slikken als je start bij dml?
Groetjes
Bieb
Wie bij dml en gebruikt ook LDN?
Moderator: Moderators
Hi bieb,
Je kunt het het beste met hem overleggen. In veel gevallen kunnen mensen het gewoon kunnen blijven slikken. In sommige gevallen raad hij het mensen af. Dat ligt ook aan wat er uit je bloedtesten komt denk ik.
Grts T.
Je kunt het het beste met hem overleggen. In veel gevallen kunnen mensen het gewoon kunnen blijven slikken. In sommige gevallen raad hij het mensen af. Dat ligt ook aan wat er uit je bloedtesten komt denk ik.
Grts T.
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)
Absence of proof is not proof of absence
PS. Ga je zelf onder behandeling bij DML?
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)
LDN naast behandeling dml?
zijn er mensen onder behandeling van dml die LDN gebruiken?
Groetjes
Bieb
Groetjes
Bieb
hallo bieb
op het forum van Phoenix Rising zijn er mensen die bij DML gaan en op eigen initiatief LDN slikken. Eentje die ik me herinner, had minder last van bijwerkingen op de medicatie.
DML keurde het daarom goed.
op het forum van Phoenix Rising zijn er mensen die bij DML gaan en op eigen initiatief LDN slikken. Eentje die ik me herinner, had minder last van bijwerkingen op de medicatie.
DML keurde het daarom goed.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Ik zal maar in dit topic antwoorden (je hebt het 2x gepost
).
Ik ga naar DML en gebruik geen LDN - heb er ook geen behoefte aan - maar iemand hier heeft hem onlangs die vraag gesteld, volgens mij was het @she.
Waarschijnlijk kan ze het zelf beter uitleggen, maar voor zover ik het mij herinner was hij er niet echt een voorstander van, of zag hij het langetermijnnut er niet van, maar had hij er ook niks principieels op tegen als je het toch wilde doen.

Ik ga naar DML en gebruik geen LDN - heb er ook geen behoefte aan - maar iemand hier heeft hem onlangs die vraag gesteld, volgens mij was het @she.
Waarschijnlijk kan ze het zelf beter uitleggen, maar voor zover ik het mij herinner was hij er niet echt een voorstander van, of zag hij het langetermijnnut er niet van, maar had hij er ook niks principieels op tegen als je het toch wilde doen.
Ik weet weinig.
-
- Gevorderd lid
3x Diederik.