Goedkopere Nexavir nu verkrijgbaar!
Moderator: Moderators
samengevoegd. admin
Uit goede bron heb ik net vernomen dat de nieuwe vorm van Nexavir nu te krijgen is.
Deze heet "forME", is te verkrijgen via Kalida (vanaf komende week?) en komt in ampullevorm, vergelijkbaar met de B12-ampules en 10 ampules = 10 dagen = 1 flesje Nexavir.
Per set van 10 ampules zou 85€ kosten, dus in vergelijking met de 150€ voor een flesje zou dat 43% besparing zijn.
Ik heb zelf nog geen contact gehad met Kalida, maar aangezien verschillende mensen die vandaag/gisteren bij DML zijn geweest, de ampules ook fysiek gezien zouden hebben, lijkt me dit wel betrouwbaar nieuws.
Uit goede bron heb ik net vernomen dat de nieuwe vorm van Nexavir nu te krijgen is.
Deze heet "forME", is te verkrijgen via Kalida (vanaf komende week?) en komt in ampullevorm, vergelijkbaar met de B12-ampules en 10 ampules = 10 dagen = 1 flesje Nexavir.
Per set van 10 ampules zou 85€ kosten, dus in vergelijking met de 150€ voor een flesje zou dat 43% besparing zijn.
Ik heb zelf nog geen contact gehad met Kalida, maar aangezien verschillende mensen die vandaag/gisteren bij DML zijn geweest, de ampules ook fysiek gezien zouden hebben, lijkt me dit wel betrouwbaar nieuws.
Ik weet weinig.
Kalida gegevens :
Kalida bv
Noordstraat
4641 SE Ossendrecht
The Netherlands
Email: info@kalida.nl
Ik vind het een beetje raar...
in het "buitenland" kwam de nexavir vroeger al van Kalida voor 150 € per flesje... dus zoals wij het kennen onder de naam nexavir...
is dit pure business? Of een addertje onder het gras?
Zou de samenstelling van forME en Nexavir wel hetzelfde zijn?
Ik ga het toch even proberen na te kijken via internet...
groetjes
Kalida bv
Noordstraat
4641 SE Ossendrecht
The Netherlands
Email: info@kalida.nl
Ik vind het een beetje raar...
in het "buitenland" kwam de nexavir vroeger al van Kalida voor 150 € per flesje... dus zoals wij het kennen onder de naam nexavir...
is dit pure business? Of een addertje onder het gras?
Zou de samenstelling van forME en Nexavir wel hetzelfde zijn?
Ik ga het toch even proberen na te kijken via internet...
groetjes
Mooi Sowfia, dan weten we dus nu dat we dat kunnen gaan gebruiken. Ik heb nog bijna 3 flesjes, maar fijn te weten dat het straks iets goedkoper is. Ik spuit nu om de dag, dus dan is het ongeveer 135 euro per maand. Toch een heel verschil met de 450 euro die ik eerst kwijt was per maand!
Vraag me eigenlijk alleen wel af in welke mate het effect bij me heeft, maar oké...
Vraag me eigenlijk alleen wel af in welke mate het effect bij me heeft, maar oké...
Every day may not be good, but there's something good in every day.