waar in godsnaam zit de rest toch

Moderator: Moderators
Of ME-gids.net 10 jaar bestaat, dat week ik niet precies.mehans schreef:Tja, blijkbaar bestaat dit forum al ongeveer 10 jaar onder 1 of andere benaming,
en heeft men alle , zelfs 1- malige aanmeldingen op die 10 jaar laten staan.
Ik was in het begin onder de indruk van dat ledental, maar men moet dit dus toch wel wat nuanceren
Ook het aantal "gasten" dient volgens mij steeds genuanceerd.
De ziekte ME is steeds bekender geworden en de site/forum is de laatste jaren steeds drukker geworden. Via internet is ME-gids.net gemakkelijk te vinden en steeds meer mensen/patiënten gaan zelf ook zoeken naar informatie over ME op internet. Ook is het aantal bezoekers/gasten flink gestegen.Fusie
Deze website is het resultaat van een fusie tussen mecvs.net en cvs-online.com gezien in de loop der tijd op beide websites hetzelfde team aan de slag was. De troeven van beide sites zijn nu op één plaats te vinden. Het ultieme einddoel is een ME-website met een nieuwe naam waarbij de verkeerdelijke naam cvs van het toneel verdwijnt.
Het zal toch niet alleen hier op het forum zijn dat er plezier gemaakt en er eens goed gelachen wordt ?jokke13 schreef:is er eigenlijk ook een kanaal waar gewoon eens gezeverd kan worden?
naast alle onderzoeken,bloeduitslagen,al dan niet bewegen etc...
plezier maken onder elkaar en eens goed lachen is volgens mij toch zeker zo heilzaam???
Ja.jokke13 schreef:is er eigenlijk ook een kanaal waar gewoon eens gezeverd kan worden?
naast alle onderzoeken,bloeduitslagen,al dan niet bewegen etc...
plezier maken onder elkaar en eens goed lachen is volgens mij toch zeker zo heilzaam???