Ik ben even afwezig geweest vanwegen zware griep weer op ped! geen pretje bij je ME

Ik heb vandaag de uitslag van mijn bloedtest gehad en nou blijkt voor de 4e keer dat mijn pfeiffer epstein barr virus weer actief is helaas! nu is dit al 10 jaar zo en zelfs mijn doktoren stonden met een mond vol tanden en wisten niet wat te doen... omdat dit echt nooit voor schijnt te komen en zij dus niet weten wat te doen met mij.
Eindelijk bewijs voor mijn ME. Nu gelooft mijn dokter wel in ME en dat dit de boosdoener is van al mijn klachten!
Ik ben bezig met een aanvraag voor wia voor gedeeltelijke afkeur dus in die zin in het fijn dat ik nu ook echt medisch gezien echt afwijkingen heb die dus totaal niet goed zijn!
Dus ik ben benieuwd mijn anvraag gaat deze week de deur uit!
Verder moet ik nu dus naar de immunoloog in het Erasmus! iemand ervaring mee? Ik vind het nogal eng wat eruit gaat komen en wat ze eraan willen gaan doen!Omdat dit dus nooit voor schijnt te komen (ik denk heel vaak, maar ja helaas geloven bijna geen artsen hier in nederland in ME) anders zouden ze het waarschijnlijk wel vaker tegen komen!!!!
Ik ben bang proefkonijn te worden:S vooral gezien het onderzoek in Noorwegen... iemand toevallig hetzelfde mee gemaakt? En zo ja wat kwam eruit en heb je een behandeling gekregen?
Ik maak me namelijk een beetje zorgen... ergens ben ik blij, en ergens toch angstig!
groetjes