Hoeveel nanogram GC maf spuit jij? / heb jij gespoten?
Moderator: Moderators
Hoi allemaal
Ik vroe gmij af hoeveel gc maf jullie spuiten?
Of met hoeveel jullie zijjn begonnen en hoeveel jullie dan nu spuiten?
Vorig jaar begon ik met 100 nanogram (1 hele ampul)
De meeste kennen het verhaal, heel veel bijwerkingen en t ging alleen maar slechter en slechter. toen een half jaar gestopt.
Ik spuit nu 25 nanogram, maar voel alweer bijwerkingen. heel naar.
Dus hoeveel spuiten jullie???
Ik vroe gmij af hoeveel gc maf jullie spuiten?
Of met hoeveel jullie zijjn begonnen en hoeveel jullie dan nu spuiten?
Vorig jaar begon ik met 100 nanogram (1 hele ampul)
De meeste kennen het verhaal, heel veel bijwerkingen en t ging alleen maar slechter en slechter. toen een half jaar gestopt.
Ik spuit nu 25 nanogram, maar voel alweer bijwerkingen. heel naar.
Dus hoeveel spuiten jullie???
En hoe hebben jullie het dan opgebouwd?? Na hoeveel weken spoot je meer??
Ik lees op het amerikaanse forum veel mensen die maar 10 nanogram spuiten omdat ze ook heel slecht reageren. ben benieuwd wat jullie doen!
Bedankt!
Ik lees op het amerikaanse forum veel mensen die maar 10 nanogram spuiten omdat ze ook heel slecht reageren. ben benieuwd wat jullie doen!
Bedankt!
Ben begonnen met 4 weken 25 nanogram, nu al een paar weken 50 nanogram. Het lijkt toch best goed te gaan, wel valt me op dat de IV inspuiting bij Himmunitas me wat heftiger valt.
Op de 'spuitdag' heb ik met de hogere dosis iets meer moeite om in slaap te komen, maar geen onrust ofzo. En verder zijn de klachten en bijwerkingen heel wisselend!
Op de 'spuitdag' heb ik met de hogere dosis iets meer moeite om in slaap te komen, maar geen onrust ofzo. En verder zijn de klachten en bijwerkingen heel wisselend!
Bedankt voor je reactie.
Je hevt dus ook bijwerkingen?? heb je hier veel last van? en wat zijn je grootste klachten dan?
Je hevt dus ook bijwerkingen?? heb je hier veel last van? en wat zijn je grootste klachten dan?
ik spuit 50ng en geen bijwerkingen zover ik kan zeggen...
ik ben niet pessimistisch, ik ben realistisch
"Drop The Lyme"
"Drop The Lyme"
Vind het heel moeilijk om te zeggen omdat de klachten normaal ook fluctueren, maar de eerste weken was ik heeeel moe, slaperig zelfs, terwijl ik normaal juist altijd een 'hyper' gevoel had, ondanks de moeheid. De slaap is anders - ik denk dat ik me 's nachts wat beter voel maar ik word nog wel vaak waker. De dromen zijn wat leuker geworden, en af en toe heb ik een klein steekje hoofdpijn.nabo schreef:Bedankt voor je reactie.
Intussen heb ik weer wat fysieke kracht teruggekregen en voel ik me op dat vlak niet zo heel slecht meer. Wist echt niet wat ik met mezelf aan moest in die slechte weken. Ik denk wel dat de verslechtering ook met de AB te maken heeft gehad EN ik ben in dezelfde week gestopt met Ritalin, dus het is echt heel moeilijk om te zeggen of de veranderingen puur van de GcMAF afkomstig zijn!
Weet niet of je er wat aan hebt, want er ik zie er niet echt een lijn in. Van welke bijwerkingen heb jij nu last? Is het draaglijk?
Ik heb vier weken 25 ng gespoten en heb nu drie keer 50 ng gehad. Bijwerkingen had ik de eerste weken helemaal niet. Sinds de 50 ng dosis voel ik me wel grieperiger, vermoeider en heb ik meer hoofdpijn. Of het door de MAF komt, weet ik niet zeker natuurlijk. Oh ja, ik heb ook al drie weken nekpijn. Slapen gaat juist erg goed, beter dan voorheen!
Hoop eigenlijk dat wat ik voel mijn immuunsysteem is die aan het werk is. En dat het te doen blijft en ik niet hoef te stoppen tussentijds. Want ik geloof wel heel erg in de GcMAF.
Nabo, hopelijk wordt het bij jou deze keer niet zo heftig als de vorige keer!
Hoop eigenlijk dat wat ik voel mijn immuunsysteem is die aan het werk is. En dat het te doen blijft en ik niet hoef te stoppen tussentijds. Want ik geloof wel heel erg in de GcMAF.
Nabo, hopelijk wordt het bij jou deze keer niet zo heftig als de vorige keer!
Don't judge what you don't understand...
Mijn blog: princesasview.blogspot.com
Mijn blog: princesasview.blogspot.com
Ik heb 4 weken 25 nanogram gespoten. De eerste injectie voelde ik me wat koortsig, grieperig, branderig gevoel in mijn lijf en druk in mijn hoofd. eerste nacht onrustig opgejaagd gevoel. Daarna verdween alles alleen de druk in mijn hoofd is gebleven. Nu spuit ik al 3 maanden 50 nanogram. Ik heb alleen last van druk in mijn hoofd. Geen echte hoofdpijn, maar net of mijn schedel te krap is voor mijn hersenen. De dag dat ik moet spuiten ben ik ook wat meer grieperig en vermoeid
Hoi beste luitjes,
Wat moet ik me voorstellen van welke hoeveelheid jullie spreken als jullie het hebben over bv 25 nanogram ?
Onze dochters spuiten van het begin af 0,2 ml dat is 1/8ste van een ampul.
Dezelfde dag bemerken ze meer energie, vaak wel wat meer griepverschijnselen of bv keelpijn of hoofdpijn.
Maar in ieder geval wel vooruitgang/verbetering sinds gebruik GcMaf.
Wat moet ik me voorstellen van welke hoeveelheid jullie spreken als jullie het hebben over bv 25 nanogram ?
Onze dochters spuiten van het begin af 0,2 ml dat is 1/8ste van een ampul.
Dezelfde dag bemerken ze meer energie, vaak wel wat meer griepverschijnselen of bv keelpijn of hoofdpijn.
Maar in ieder geval wel vooruitgang/verbetering sinds gebruik GcMaf.
Bedankt voor al jullie reacties.
@ Memsi, zo dat is al lang!!! En geen bijwerkingen bij die hoge doseringen??
Weet je of je nog lang moet spuiten? Veel verbetering?
@ Mamoes, in de vials van de meirleir zit 100 nanogram. Dus als iemand 50 nanogram spuit dan is dat 1/2.
@ Princessa, bedankt! ik hoop t ook. Was zo een ramp toen. Maarja die dosering was ook echt veel te hoog! ik hou nu echt rekening met mijn lichaam en luister daar naar. Dus ik ga nu de gc maf verlagen want ik wil niet weer een halfjaar veel te hoog spuiten en er dood en dood ziek van zijn. Heel veel succes!!
@ Malu, dat is indd lastig. Ik begin weer licht de bijwerkingen te voelen die ik vorigj jaar ook had bij die heel hoge dosis. irritaties, hoofdpijn, slapeloosheid. Dus nu verlagen en heel goed oppassen!
En de andere Maffers?? (haha)
Wat is jullie dosering?????
Bedankt!!
@ Memsi, zo dat is al lang!!! En geen bijwerkingen bij die hoge doseringen??
Weet je of je nog lang moet spuiten? Veel verbetering?
@ Mamoes, in de vials van de meirleir zit 100 nanogram. Dus als iemand 50 nanogram spuit dan is dat 1/2.
@ Princessa, bedankt! ik hoop t ook. Was zo een ramp toen. Maarja die dosering was ook echt veel te hoog! ik hou nu echt rekening met mijn lichaam en luister daar naar. Dus ik ga nu de gc maf verlagen want ik wil niet weer een halfjaar veel te hoog spuiten en er dood en dood ziek van zijn. Heel veel succes!!
@ Malu, dat is indd lastig. Ik begin weer licht de bijwerkingen te voelen die ik vorigj jaar ook had bij die heel hoge dosis. irritaties, hoofdpijn, slapeloosheid. Dus nu verlagen en heel goed oppassen!
En de andere Maffers?? (haha)
Wat is jullie dosering?????
Bedankt!!
ik blijf het vreemd vinden... een concentratie van een vloeistof neemt niet af als je er bijv de helft van neemt...
als een vial 100ug gcmaf bevat, krijg je geen 50ng binnen als je de helft neemt
natuurlijk krijg je wel meer binnen als je meer ml spuit, maar dat is weer heel iets anders dan de concentratie
ik zal het straks eens navragen, want ik vertrek zo naar Brussel voor een gcmaf injectie
als een vial 100ug gcmaf bevat, krijg je geen 50ng binnen als je de helft neemt
natuurlijk krijg je wel meer binnen als je meer ml spuit, maar dat is weer heel iets anders dan de concentratie
ik zal het straks eens navragen, want ik vertrek zo naar Brussel voor een gcmaf injectie
ik ben niet pessimistisch, ik ben realistisch
"Drop The Lyme"
"Drop The Lyme"
@dfainher:
Nanogram is zoals (kilo)gram een eenheid van massa, geen concentratie
De concentratie blijft inderdaad dezelfde, maar massa (en gewicht) worden wel half zo klein als je maar een halve ampul neemt.
Concentratie wordt dan uitgedrukt in een breuk, zoals nanogram per milliliter, = microgram per liter. Die blijft wel altijd constant op 0,1 milligram per liter = 100 µg/l = 100 ng/ml
Nanogram is zoals (kilo)gram een eenheid van massa, geen concentratie

De concentratie blijft inderdaad dezelfde, maar massa (en gewicht) worden wel half zo klein als je maar een halve ampul neemt.
Concentratie wordt dan uitgedrukt in een breuk, zoals nanogram per milliliter, = microgram per liter. Die blijft wel altijd constant op 0,1 milligram per liter = 100 µg/l = 100 ng/ml
Ik weet weinig.