Nexavir: prikken en technieken
Moderator: Moderators
I begin to snap, mischien een dom vraagje ,als je een dikke naald voor opzuigen gebruiikt, vervang je die dan ook steeeds ,of gebruik je steeds dezelfde?
spuiten jullie b12 thuis? in de spier? ik ga het denk ik bij de huisarts laten doen 2x perweek IM.
Ik dacht dat b12 erg lastig spuiten is?
Maar thuis is natuurlijk makkelijker.hmm. overwegen
(ik zou niet weten waar ikmet al mijn vragen terecht moest als dit forum niet was!)
spuiten jullie b12 thuis? in de spier? ik ga het denk ik bij de huisarts laten doen 2x perweek IM.
Ik dacht dat b12 erg lastig spuiten is?
Maar thuis is natuurlijk makkelijker.hmm. overwegen
(ik zou niet weten waar ikmet al mijn vragen terecht moest als dit forum niet was!)
@tavy
dat heeft iedereen denk ik hier
ik ben ook pas net bezig met spuiten en ik wist ook niet waar ik het zoeken moest
en een paar mensen waren zo lief om mij te helpen, dus nu probeer ik het zelfde te doen
NOOIT naalden dubbel gebruiken!!! En even bij je apotheek een naaldencontainer halen (een grote) om veilig je naalden en spuiten af te kunnen voeren
ik doe B12 zelf, maar het zou fijn als je het kunt laten doen
mijn huisarts wil helaas niet mee werken
en B12 spuiten is wel redelijk pijnlijk en je moet opletten dat je geen aders raakt!
als je nog meer vragen hebt... stel ze gerust
desnoods via pm
dat heeft iedereen denk ik hier

ik ben ook pas net bezig met spuiten en ik wist ook niet waar ik het zoeken moest
en een paar mensen waren zo lief om mij te helpen, dus nu probeer ik het zelfde te doen
NOOIT naalden dubbel gebruiken!!! En even bij je apotheek een naaldencontainer halen (een grote) om veilig je naalden en spuiten af te kunnen voeren
ik doe B12 zelf, maar het zou fijn als je het kunt laten doen
mijn huisarts wil helaas niet mee werken
en B12 spuiten is wel redelijk pijnlijk en je moet opletten dat je geen aders raakt!
als je nog meer vragen hebt... stel ze gerust
desnoods via pm
ik ben niet pessimistisch, ik ben realistisch
"Drop The Lyme"
"Drop The Lyme"
die zijn gewoon gratis ja en koop meteen een flesje alcohol om te ontsmetten
en bijv watten schijfjes om de alcohol op te doen...
en je hoeft je niet schamen hoor, als je je slecht voelt heb je niet de energie en geen zin om hier heel actief te zijn lijkt me
al je energie gaat nu in je behandeling zitten en er zijn genoeg mensen hier die je wel kunnen en willen helpen
en de toekomst als jij je wat beter voelt kun jij misschien weer iemand helpen, zo simpel is t
en ik spuit in de spier ja
en bijv watten schijfjes om de alcohol op te doen...
en je hoeft je niet schamen hoor, als je je slecht voelt heb je niet de energie en geen zin om hier heel actief te zijn lijkt me
al je energie gaat nu in je behandeling zitten en er zijn genoeg mensen hier die je wel kunnen en willen helpen
en de toekomst als jij je wat beter voelt kun jij misschien weer iemand helpen, zo simpel is t

en ik spuit in de spier ja
ik ben niet pessimistisch, ik ben realistisch
"Drop The Lyme"
"Drop The Lyme"
Ik koop ze hier http://www.amstelmedical.nl/ (kopje 'spuiten en naalden'), maar of dat goedkoop is weet ik eigenlijk niet.
Every day may not be good, but there's something good in every day.
Is ong. hetzelfde als bij de apotheek, alleen weet ik niet wat de verz. kosten zijn? Ik zou het altijd eerst via de HA op recept proberen te krijgen, het scheelt mij ong. 40 euro per plan, dus ong. 160,- op jaarbasis.stier schreef:Ik koop ze hier http://www.amstelmedical.nl/ (kopje 'spuiten en naalden'), maar of dat goedkoop is weet ik eigenlijk niet.
Dat is toch wel de moeite waard, die verzekering kost al genoeg...en is ong. nog het enige dat ze vergoeden dus...
Hope is the thing with feathers
That perches in the soul,
And sings the tune without the words
And never stops at all...
(Emily Dickinson)
That perches in the soul,
And sings the tune without the words
And never stops at all...
(Emily Dickinson)
Nabo, da's goed nieuws
Tavy, normaal gezien in de spier. Sommigen doen het SC, maar weet niet wat daar de reden achter is. Kunt het altijd overleggen met de dokter.
Dat van die pijnlijke vloeistof heb ik ook gehoord; ook mijn verpleging zegt dat. Zelf heb ik er echter nog maar weinig van gemerkt.

Tavy, normaal gezien in de spier. Sommigen doen het SC, maar weet niet wat daar de reden achter is. Kunt het altijd overleggen met de dokter.
Dat van die pijnlijke vloeistof heb ik ook gehoord; ook mijn verpleging zegt dat. Zelf heb ik er echter nog maar weinig van gemerkt.
Ik weet weinig.