Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.
jkieboom schreef:@Fleur eerste kamerleden heb ik nog niets over gelezen of die al zijn aangeschreven! Misschien e-mail adresssen opzoeken, zal per mail bij hen binnen moeten komen, hebben toch allemaal een iPad ter beschikking gekregen!! Zie jij het zitten dat te doen of zal ik het doen? Geef maar even aan hier of via pb!
Wil ik wel doen, ik heb hier al alle mailadressen.
Zal kijken of het vanmiddag nog lukt.
Heb net al mijn aangeschreven Petitie adressen nogmaals verrijkt met het filmpje met het beertje met blauwe lintje en mijn kerstgroeten.
Ter herinnering aan en benadrukking van het tekenen....
De Groningse elite volgt nog......Vereist wat meer voorbereiding en tact.
Veel sterkte ook met jullie strijd.
Heel goed, en ik hoop dat er eindelijk eens wat meer kwartjes GOED en STEVIG gaan vallen. Aan de medische kant probeer ik ook het e.e.a., maar dat valt om den drommel niet mee, is een niet te nemen vesting, ongevoelig voor pek, veren en vuur! En aan de andere kant zoete broodjes al helemaal niet.
De Petitie Erken ME is vermeld in het blad MEdium van de ME/CVS Stichting: http://www.facebook.com/GroepMEDenHaag Nu maar duimen dat daardoor ook nog meer handtekeningen er bij zullen gaan komen !
mijn moeder ging de lijst met handtekeningen ophalen bij de bibliotheek bussum volgens de man daar zouden er maar 3 opstaan maar dat zijn er toch weer 3 heeft iemand de lijst mee genomen of weggegooid
wie doet nu zo iets. iemand die het er niet mee eens is?
mijn moeder heeft gelijk daar een maand lang telegrafen zitten nakijken maar het artikel niet gevonden dus ik ben bang dat die persoon zich heeft vergist in de krant
We hebben het doel inmiddels bijgesteld naar voren.
@Christa Het is ongelooflijk rot. Zeker gezien jullie pos insteek. Bijzonder flauw van degene die het gedaan heeft. Maar ja...helaas niks aan te doen en je hebt al meer acties gedaan/je moeder die wel pos waren.
Het is een schrale troost maar toch!
Mag je doen.
Rotterdam is een wat lastigere gemeente (vvd heeft veel te zeggen hoe gek het ook klinkt)
We hopen op maandag of dinsdag ipv met kerst.
Maw we hopen dat we met Kerstmis boven die 5000 zitten ipv erop.
Heb gisteren alle eerste kamerleden de petitie gemaild.
Vandaag heb ik 87 brieven op de bus gedaan naar alle huisartsen in
Apeldoorn, Vaassen, emst en Epe.
Ben benieuwd of er een ME vriendelijke huisarts hier in de buurt zit.
ik zal den haag raadsleden doen alle provinciale staten en de artsen en raadsleden van plaatsen hier in de buurt maar of dat voor kerst allemaal nog gaat lukken dat weet ik niet