Wie kent deze homeopatische medicamenten?
Moderator: Moderators
Neem nu Fungal Defense, Probiotic pearls, Medorrhinum en Lachnanthes.
Probiotica ken ik wel. Iemand ervaring met deze middelen? Werden me voorgeschreven door een klassiek dokter die ook homeopathie beoefent.
Was alles samen ongeveer 100 Euro voor deze produkten.
De moeite waard, of weggesmeten geld?
Probiotica ken ik wel. Iemand ervaring met deze middelen? Werden me voorgeschreven door een klassiek dokter die ook homeopathie beoefent.
Was alles samen ongeveer 100 Euro voor deze produkten.
De moeite waard, of weggesmeten geld?
@ vilric
Vertrouw je arts nu maar
Zeker homeopathie is iets heel persoonlijks. Wat bij jou werkt, doet niets bij mij.
Je kan meer over je producten lezen op deze site:
http://www.homeopathyandmore.com/menu/f ... .php?rec=A
Vertrouw je arts nu maar

Je kan meer over je producten lezen op deze site:
http://www.homeopathyandmore.com/menu/f ... .php?rec=A
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Marlene, dat is eigenlijk een arts die ik leerde kennen buiten z'n praktijk om. Uit nieuwsgierigheid ging ik nu twee keer langs bij hem.
En deze medicatie is het resultaat. Is vrij bizarre vorm van onderzoek dat hij doet, je weet wel, met die antenne.
Maar ken jij die medicatie dan wel?
Ik ga de link even bezoeken...
En Cleopatra, ik denk dat de meesten van ons wel al probiotica namen. Zit dat ook niet in die drankjes die je 's morgens moet drinken (naam weeral vergeten..., da's ook een symptoon he lol)
En deze medicatie is het resultaat. Is vrij bizarre vorm van onderzoek dat hij doet, je weet wel, met die antenne.
Maar ken jij die medicatie dan wel?
Ik ga de link even bezoeken...
En Cleopatra, ik denk dat de meesten van ons wel al probiotica namen. Zit dat ook niet in die drankjes die je 's morgens moet drinken (naam weeral vergeten..., da's ook een symptoon he lol)
Tja... da's weer wat moeilijker lol...
En ik kan het geloven, sinds ik het ging opzoeken kan ik 's morgens behoorlijk naar toilet gaan.
Wellicht gaan die medicamenten de verkeerde kant uit hahaha
Alhoewel ik denk dat het van die Fungal Defense komt. Doet me denken aan Oosterse krijgskunst. En die kerels die die sport beoefenen zien er heel strak uit... wellicht nemen ook zij die pillen.
Moeten tussendoor eens lachen he, iig voor mij is het een experiment en zien we wel wat het brengt. (pfff, ik moet zien hoe ik het formuleer, want dat laatste zinnetje is ook weer erg dubbelzinnig hahaha)
En ik kan het geloven, sinds ik het ging opzoeken kan ik 's morgens behoorlijk naar toilet gaan.
Wellicht gaan die medicamenten de verkeerde kant uit hahaha
Alhoewel ik denk dat het van die Fungal Defense komt. Doet me denken aan Oosterse krijgskunst. En die kerels die die sport beoefenen zien er heel strak uit... wellicht nemen ook zij die pillen.
Moeten tussendoor eens lachen he, iig voor mij is het een experiment en zien we wel wat het brengt. (pfff, ik moet zien hoe ik het formuleer, want dat laatste zinnetje is ook weer erg dubbelzinnig hahaha)