cvs/fibro/problemen met ademhaling

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

vilric
Actief lid

Bericht door vilric »

Zou 'k echte zeelucht verkopen, of beetje vals spelen en de flessen vullen in de viswinkel hier beetje verder lol...

Maar je voelt je ook beter aan zee? Dokter zegt dat het ussen mijn oren zit.
Ben ik niet voledig mee eens eigenlijk. Enerzijds zal er wel het 'ontspannende effect' zijn om ergens anders te vertoeven dan steeds in diezelfde zetel met hetzelfde uitzicht.
Maar het verschil is te extreem om het enkel daarop te duiden. Ik wissel geregeld af, paar dagen Ardennen, paar dagen Limburgse bossen en paar dagen de zee.
Al naargelang de aanbiedingen die niet te duur zijn. Probeer zoveel mogelijk eens weg te zijn hier thuis.
Maar ik merkte, en dit over verloop van jaren (dus niet zo één keer een toevalstreffer) dat ik aan zee nog maar een paar keer bed moest houden overdag. In tegenstelling tot de andere leuke en 'gezonde' landsdelen van Belgie. Daar heb ik geen energiewinst. Aan zee wel. Duidelijk....
Eerste weken kunnen we niet naar zee (vrouw en kinderen hebben hun verplichtingen he), maar in de Kerstvakantie hoop ik er weer een aantal dagen te mogen vertoeven.
Misschien pep ik mezelf op vanavond en ga ik een zakje mosselen kopen....Hmmm lekker he:P Met Belgische frietjes.... Wie komt vanavond mee eten?
Maken we er gezellige boel van. Bedden genoeg, kunnen we elk overhand even gaan rusten lol. 'T zou wat zijn he.
Huisje vol vermoeide mensen en toch leuke avond hebben:):):)
nyx
Donateur
Donateur

Bericht door nyx »

Is dat niet een beetje water naar de zee dragen :lol:

Vic: denk dat het met temp. van de lucht te maken heeft en ook luchtvochtigheid.
Merk het ook als ik ga douchen. Hooguit 5 min douchen met ramen open anders krijg ik het al benauwd. Sauna is niet voor mij weggelegd.
Plaats reactie