Petitie Groep MEDenHaag: Erken Myalgische Encefalomyelitis

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

amigucha
Beginner

Bericht door amigucha »

Graag gedaan en de kleinste moeite! :)
louisa
Gevorderd lid

Bericht door louisa »

:D Teller op 3.355, op naar de 3.500!

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
mirande
Actief lid

Bericht door mirande »

de 3400 voorbij.
=D>
jkieboom
Actief lid

Bericht door jkieboom »

We zijn de 3500 voorbij. \:D/

Zou de oproep voor de petitie zich als een olievlek over Nederland aan het uitbreiden zijn?

Blijf allemaal de groep ME Den Haag ondersteunen.
Roep iedereen in je omgeving, via mail, hyves, facebook, etc. op de petitie te tekenen en te delen.

Samen staan we sterk

Heb je ideeën of suggesties om nog meer handtekeningen te verzamelen mail ze aan MEDenHaag@gmail.com

=D>
Kwaliteit van leven, binnen mijn grenzen dankzij Neuro Stimulatie therapie !!
dino
Gevorderd lid

Bericht door dino »

Super! Op naar de 4000 en dan de 5000 en dan de 6000 enz. :D
jansenc
Gevorderd lid

Bericht door jansenc »

ik zie er een aantal motor zaken op staan leuk die hebben elkaar vast getipt er komt steeds meer reactie uit friesland Het midden van nederland blijft nog wel achter lijkt het maar ja er zijn ook veel anoniem dus misschien komen die daar vandaan

maar we gaan door

ik heb het op het forum van de plus magazine gezet . dat is voor 50+ op internet

christa
Teken En Verspreid Petitie Erken ME: http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte
jkieboom
Actief lid

Bericht door jkieboom »

jansenc schreef:ik zie er een aantal motor zaken op staan leuk die hebben elkaar vast getipt christa
Heb als reactie mijn autodealer gemaild of hij al zijn collega autodealers op wil roepen de petitie te tekenen en te verspreiden.

Om ons doel van 40.000 handtekeningen op 12 mei 2012 te halen, moeten we nog ruim 36.400 handtekeningen in 165 dagen.
Dat zijn er gemiddeld 220 per dag.

Dus kom op allemaal verzin op welke wijze je de petitie kan verspreiden en de handtekeningen kan verzamelen.

Samen staan we sterk!!
jansenc
Gevorderd lid

Bericht door jansenc »

ik heb resto van harte aangeschreven maar nog geen reactie zou leuk zijn als ze onze flyers op willen hangen komen veel mensen daar ook veel vrijwilligers van bedrijven,

misschien zijn er vrienden familie van patienten die op markten willen flyeren en uitleg geven

misschien clubhuizen, scholen dat zal denk ik echt van familie of vrienden moeten komen

wat leuk van je autodealer dat die dat doet

groetjes christa
Teken En Verspreid Petitie Erken ME: http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte
louisa
Gevorderd lid

Bericht door louisa »

Hoi john,
jkieboom schreef:We zijn de 3500 voorbij. \:D/

Zou de oproep voor de petitie zich als een olievlek over Nederland aan het uitbreiden zijn?
AfbeeldingSuper dat we de 3.500 voorbij zijn!

:lol: Het lijkt er inderdaad op dat de Petitie zich als een olievlek over Nederland aan het uitbreiden is!

Iedereen erg bedankt voor de inzet, want het loont duidelijk :D. Duzzz ga vooral door met verspreiden van de Petitie.

:idea: Tip: bedenk, in jouw woonplaats en/of regio, waar je een mail met Petitie naar toe kunt sturen (via internet en sites zijn mail adressen snel te vinden :wink:), er zijn veel mogelijkheden.

Gewoon doen!, want élke handtekening is er weer 1 :P!

Groetjes, Louisa

mamoes
Gevorderd lid

Bericht door mamoes »

Mijn man heeft zijn hele klantenbestand in Nederland een mail gestuurd met een artikel als uitleg en aandacht voor de petitie voor ME.
Vanmorgen de computer uitgegaan ;) en nog binnen een uur 4 positieve reacties gehad die ook al getekend hadden.

Groetjes,
mamoes
jkieboom
Actief lid

Bericht door jkieboom »

mamoes schreef:Mijn man heeft zijn hele klantenbestand in Nederland een mail gestuurd met een artikel als uitleg en aandacht voor de petitie voor ME.
Vanmorgen de computer uitgegaan ;) en nog binnen een uur 4 positieve reacties gehad die ook al getekend hadden.

Groetjes,
mamoes
Zijn er hier meer mensen met bedrijven in hun familie, vrienden of kennissenkring.
Roep hen dan op om hetzelfde te doen als de man van mamoes!!

Heeft iemand ook nog een idee op welke wijze we de ca. 14.000 Me patiënten die er in Nederland zijn kunnen bereiken.

Als alle patiënten en nog 3 mensen om hen heen zouden tekenen, zouden we de 40.000 handtekeningen makkelijk bereiken.
Hoe kunnen we iedereen bereiken, iemand een idee?

John
jansenc
Gevorderd lid

Bericht door jansenc »

ik zag dat er op deze site een gebruikerslijst staat die kunnen we allemaal een pb sturen maar dan zijn er natuurlijk mensen die al getekend hebben ik weet niet of dat in een keer kan anders wil ik het wel op me nemen gaat natuurlijk wel even duren

laat maar weten

groetjes christa
southerncross
Gevorderd lid

Bericht door southerncross »

mamoes schreef:Mijn man heeft zijn hele klantenbestand in Nederland een mail gestuurd met een artikel als uitleg en aandacht voor de petitie voor ME.

Groetjes,
mamoes
Is dat toevallig in de fietsbranche geweest?
'Dont worry about the world coming to an end today, it's already tomorrow in Australia'
louisa
Gevorderd lid

Bericht door louisa »

Hoi christa,
jansenc schreef:ik zag dat er op deze site een gebruikerslijst staat die kunnen we allemaal een pb sturen maar dan zijn er natuurlijk mensen die al getekend hebben ik weet niet of dat in een keer kan anders wil ik het wel op me nemen gaat natuurlijk wel even duren

laat maar weten
Ik weet niet of het kan om alle 2.617 leden van ME-gids.net in een keer een mail/pb te sturen.

Misschien kun je dat nog eens navragen via PB aan een moderator(s) en/of het beheer van ME-gids.net?: http://www.me-gids.net/module-Info-view-pid-4.html

Groetjes, Louisa

jansenc
Gevorderd lid

Bericht door jansenc »

dat ga ik navragen bedankt voor de link

christa
Plaats reactie