ervaring met VSL3
Moderator: Moderators
Zijn er nog mensen die vsl #3 moeten nemen, ondanks het feit dat ze een hoog aantal bifidusbacteriën hebben ?
Volgens mijn huisarts zou ik er best mee stoppen, gezien je anders een verkeerd evenwicht krijgt, maar gezien ik zoveel AB moet gebruiken, kan de darmflora er ondertussen natuurlijk al helemaal anders uitzien ??
Weet niet goed waarmee ik nu goed doe ?
Volgens mijn huisarts zou ik er best mee stoppen, gezien je anders een verkeerd evenwicht krijgt, maar gezien ik zoveel AB moet gebruiken, kan de darmflora er ondertussen natuurlijk al helemaal anders uitzien ??
Weet niet goed waarmee ik nu goed doe ?
Hey Karolien,
Ja, dat klopt. 't Is vooral als ik 's avonds nog een yofu ofzo eet (zitten ook bifidusbact.in) en dan erna een VSL#3 neem, dan heb ik soms last van diarree. Volgens mijn HA kan het dus zijn dat ik een teveel aan bifidusbact.heb wat dan ook weer niet ideaal zou zijn. Uit mijn laatste stoelgangonderz (dd. aug) bleken deze redelijk hoog in aantal.
Ondertussen ben ik weer volop aan de AB en vandaar dat ik niet zeker ben of het een goed idee is om ermee te stoppen. Ik denk dat ik idd maar ga wachten tot mijn volgende bezoek aan DML en dan kan ik hem er zelf eens over aanspreken.
Ja, dat klopt. 't Is vooral als ik 's avonds nog een yofu ofzo eet (zitten ook bifidusbact.in) en dan erna een VSL#3 neem, dan heb ik soms last van diarree. Volgens mijn HA kan het dus zijn dat ik een teveel aan bifidusbact.heb wat dan ook weer niet ideaal zou zijn. Uit mijn laatste stoelgangonderz (dd. aug) bleken deze redelijk hoog in aantal.
Ondertussen ben ik weer volop aan de AB en vandaar dat ik niet zeker ben of het een goed idee is om ermee te stoppen. Ik denk dat ik idd maar ga wachten tot mijn volgende bezoek aan DML en dan kan ik hem er zelf eens over aanspreken.
- martine030
- Actief lid
ervaringen met VSL 3
samengevoegd. adm.
hoi allemaal,
wie heeft ervarigen met VSL 3 en was het effect te zien in een sterk verbeterde darmflora?
wie geen goede ervaringen en wie heeft een beter alternatief produkt gevonden?
veel dank
groetjes
bieb
hoi allemaal,
wie heeft ervarigen met VSL 3 en was het effect te zien in een sterk verbeterde darmflora?
wie geen goede ervaringen en wie heeft een beter alternatief produkt gevonden?
veel dank
groetjes
bieb
ervaringen met VSL 3
moet je het nu voor of na de maaltijd nemen?
groetjes
bieb
groetjes
bieb
ervaringen met VSL 3
En Cleopatra, hoe is het nu uiteindelijk afgelopen met de bifitjes? 

Ik weet weinig.
- martine030
- Actief lid
ervaringen met VSL 3
Maakt niet uit. Ik dacht eerst voor de maaltijd maar was denk ik in de war met iets anders (een van de vele andere pillenbieb schreef:moet je het nu voor of na de maaltijd nemen?
groetjes
bieb

ervaringen met VSL 3
Volgens mijn laatste stoelgangonderzoek heb ik nu ineens te weinig bifidus en vsl 3 staat de laatste mnd niet meer op mijn plan. Begrijpen wie begrijpen kan...diederik schreef:En Cleopatra, hoe is het nu uiteindelijk afgelopen met de bifitjes?