Diederik bij De Meirleir
Moderator: Moderators
ja ik snap wat je bedoelt, alleen als je verkouden zou zijn weet je dat je een verkoudheids virus hebt
buikpijn.maagpijn , extra diarree, geen idee of het met een griepje of wat dan ook te maken heeft, ik heb nu al vier weken, buikpijn, lichte verhoging, hoofdpijnen die anders zijn, griep die lang bij mij duurt of iets anders?
buikpijn.maagpijn , extra diarree, geen idee of het met een griepje of wat dan ook te maken heeft, ik heb nu al vier weken, buikpijn, lichte verhoging, hoofdpijnen die anders zijn, griep die lang bij mij duurt of iets anders?
hoi diederik.diederik schreef:Een van die waarden van bepaalde eiwitten op de achterkant was een aanwijzing voor colitis, anti-chrymotrydinges, ik kan de mand met formulieren/uitslagen efkes nergens vinden.
ik heb het formulier en de test inderdaad ook gevonden
bij mij is de anti chymotrypsin ook veel te hoog, nl 475
en je hebt al colonic inflammation bij >180
jij ook ver boven de 180 dus?
Heb nog altijd geen idee waar ons mama die mand met formulieren heeft liggen, dus kan het even niet checken
Maar bij mij zat het denk ik in de middelste categorie. Dus niet de ergste, maar ook niet de 'normale' waarden.
En ik herinner mij wel dat ik een maand voor die hertests, een soort buikgriepaanval of zoiets heb gehad, maar misschien was het dus geen buikgriep maar iets met darmontsteking, dat kun je dan ook weeral niet 100% zeker weten he.

Maar bij mij zat het denk ik in de middelste categorie. Dus niet de ergste, maar ook niet de 'normale' waarden.
En ik herinner mij wel dat ik een maand voor die hertests, een soort buikgriepaanval of zoiets heb gehad, maar misschien was het dus geen buikgriep maar iets met darmontsteking, dat kun je dan ook weeral niet 100% zeker weten he.
Ik weet weinig.
Ik realiseerde mij vandaag trouwens dat ik al even geen last meer heb van 'lekken', in de zin dat ik al zolang ik mij kan herinneren (10j) nalek als ik naar toilet ben geweest - dat kan ook een paar minuten later zijn, meestal de eerstvolgende keer dat ik ga zitten/liggen.
Dus das toch al weer iets
zeker omdat dat iets is waar je jezelf toch ook niet zo goed over voelt
En al bij al heb ik de laatste 1,5 maand geen echte 'swings' meer gehad, ben vrij stabiel dus. De eerste maanden ging het heel erg met op en neer, maar heb dus al ff geen echte 'neer' meer gehad.
De weg is nog lang, maar al bij al gaat het toch in de goeie richting
ik realiseer me soms ook, dat ik teveel onderschat hoeveel ik vooruit ben gegaan. Je kunt je gewoon niet meer inbeelden hoe ziek je echt was, en hoe verschillend dat is van hoe je je nu voelt.
Dus das toch al weer iets

En al bij al heb ik de laatste 1,5 maand geen echte 'swings' meer gehad, ben vrij stabiel dus. De eerste maanden ging het heel erg met op en neer, maar heb dus al ff geen echte 'neer' meer gehad.
De weg is nog lang, maar al bij al gaat het toch in de goeie richting

Ik weet weinig.
Dat is mij ook gelukkig nog nooit gebeurd.
Blijkbaar was er iets niet goed met de spuit.
Gelukkig ben je al een tijd bezig met de spuiten. Lijkt me toch even schrikken.
Heb je in ieder geval toch nog 1,5 ml nex binnen gekregen.
Had je dan alleen nog de naald met dopje in je been zitten?
Je maakt wel wat mee met zo'n behandeling
Blijkbaar was er iets niet goed met de spuit.
Gelukkig ben je al een tijd bezig met de spuiten. Lijkt me toch even schrikken.
Heb je in ieder geval toch nog 1,5 ml nex binnen gekregen.
Had je dan alleen nog de naald met dopje in je been zitten?
Je maakt wel wat mee met zo'n behandeling

Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning how to dance in the rain. - Vivian Green.
gaat eigenlijk wel redelijk, ik merk al wat verbetering met het dieet
ook al begonnen met de mesalazine (maar die gebruikte ik toch al) en de creon
woensdag de eerste GcMAF injectie halen
maar goed, dat heb ik net in mijn eigen weblog zitten typen
sinds vorige week probeer ik ook weer een normaal ritme op te bouwen, gaat in principe wel redelijk
sta nu standaard om 10 uur op, doordeweeks dan
wel zwaar, maar uiteindelijk toch beter denk ik dan 4/5 uur 's nachts naar bed...
ook al begonnen met de mesalazine (maar die gebruikte ik toch al) en de creon
woensdag de eerste GcMAF injectie halen
maar goed, dat heb ik net in mijn eigen weblog zitten typen

sinds vorige week probeer ik ook weer een normaal ritme op te bouwen, gaat in principe wel redelijk
sta nu standaard om 10 uur op, doordeweeks dan
wel zwaar, maar uiteindelijk toch beter denk ik dan 4/5 uur 's nachts naar bed...
ik ben niet pessimistisch, ik ben realistisch
"Drop The Lyme"
"Drop The Lyme"
350m 
Wou eigenlijk voor de 400 gaan, maar kreeg last van een snijdende pijn in mijn schouder dus toch maar wijselijk gestopt.
Ik heb er nu wel een grote angst bijgekregen
naast mijn grote panie om door mijn enorme concentratiestoornissen onder een auto terecht te komen, moet ik nu vooral bang zijn om te verdrinken 

Wou eigenlijk voor de 400 gaan, maar kreeg last van een snijdende pijn in mijn schouder dus toch maar wijselijk gestopt.
Ik heb er nu wel een grote angst bijgekregen

Ik weet weinig.
't Was kort deze keer, hadden ook niet zoveel vragen aangezien we dr vanuit gingen dat hij wat nieuwe testen wilde laten doen om het nieuw plan op te baseren, dus voor 1 keer ook eens na 15 minuutjes buiten
t Ging nog over of de parasiet nu ook echt dood was - in de vorige test zat hij niet meer, maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat er nog maar weinig zijn en zich verstopt hebben en dus niet in dat stukje zaten dat ze getest hebben.
Maar naar 't schijnt was het niet nuttig om dat nu al opnieuw te testen, aangezien het in de goeie richting ging met me, dat gebeurt wel in augustus een keer en dan moet ik een middeltje pakken waarvan ik ff goed leeg ga haha. Dan is de kans het grootst dat als er nog iets aanwezig is, het er wel mee uitkomt en dan vinden ze het wel.
Nog eens nagevraagd hoe je op de langen duur kunt teweten komen welke intoleranties er eventueel al aanwezig zijn, of blijvend zijn; en welke alleen veroorzaakt zijn door de lekkende darm. Binnen 2 (of 3?) jaar zou dat nog eens getest worden, en als je dan nog een hoge uitslag had op iets, dan was dat structureel. Dingen die slechts secundair waren zouden dan niet meer op de test verschijnen omdat de geheugencellen van het immuunsysteem daartegen geen antilichamen meer zouden maken.
Bij sommige mensen verdwenen ze zelfs allemaal, zelfs bij gevallen met zoveel hoge uitslagen als op mijn test was dat mogelijk. (hoewel dat natuurlijk evengoed niet het geval kan zijn)
Zo kon je bv een paar weken na een EBV-infectie of andere virussen plots een glutenintolerantie oplopen, dus dwz dat die niet per se al genetisch aanwezig was.
Dan nog 3 tuubkes bloed getrokken, voor wat immuunwaardes op te volgen, wat met de verpleger gebabbeld over Bergen aangezien ze daar sinds een maand nu ook consultaties doen, en dan trug naar huis.
Hoop dat de uitslagen rap binnen zijn maar we zien wel

t Ging nog over of de parasiet nu ook echt dood was - in de vorige test zat hij niet meer, maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat er nog maar weinig zijn en zich verstopt hebben en dus niet in dat stukje zaten dat ze getest hebben.
Maar naar 't schijnt was het niet nuttig om dat nu al opnieuw te testen, aangezien het in de goeie richting ging met me, dat gebeurt wel in augustus een keer en dan moet ik een middeltje pakken waarvan ik ff goed leeg ga haha. Dan is de kans het grootst dat als er nog iets aanwezig is, het er wel mee uitkomt en dan vinden ze het wel.
Nog eens nagevraagd hoe je op de langen duur kunt teweten komen welke intoleranties er eventueel al aanwezig zijn, of blijvend zijn; en welke alleen veroorzaakt zijn door de lekkende darm. Binnen 2 (of 3?) jaar zou dat nog eens getest worden, en als je dan nog een hoge uitslag had op iets, dan was dat structureel. Dingen die slechts secundair waren zouden dan niet meer op de test verschijnen omdat de geheugencellen van het immuunsysteem daartegen geen antilichamen meer zouden maken.
Bij sommige mensen verdwenen ze zelfs allemaal, zelfs bij gevallen met zoveel hoge uitslagen als op mijn test was dat mogelijk. (hoewel dat natuurlijk evengoed niet het geval kan zijn)
Zo kon je bv een paar weken na een EBV-infectie of andere virussen plots een glutenintolerantie oplopen, dus dwz dat die niet per se al genetisch aanwezig was.
Dan nog 3 tuubkes bloed getrokken, voor wat immuunwaardes op te volgen, wat met de verpleger gebabbeld over Bergen aangezien ze daar sinds een maand nu ook consultaties doen, en dan trug naar huis.
Hoop dat de uitslagen rap binnen zijn maar we zien wel

Ik weet weinig.