Valaciclovir
Moderator: Moderators
Valaciclovir
Heeft er iemand ervaring met valaciclovir oftewel zelitrex?
En dan volgens de dosering van dr Lerner.
Ik heb het geprobeerd in lagere dosis maar werd er enorm beroerd van.
Vraag mij of of dit een goed teken was dat ik er ellendig van werd.
Als ik zou weten dat het mij zou helpen zou ik nog eens proberen en doorzetten voor een paar maanden.
Wie o wie weet raad?
Grtjs
En dan volgens de dosering van dr Lerner.
Ik heb het geprobeerd in lagere dosis maar werd er enorm beroerd van.
Vraag mij of of dit een goed teken was dat ik er ellendig van werd.
Als ik zou weten dat het mij zou helpen zou ik nog eens proberen en doorzetten voor een paar maanden.
Wie o wie weet raad?
Grtjs
Valaciclovir
Ik heb t gebruikt.
VERSCHRIKKELIJK.
Was er doodziek van kon er helemaal niet tegen.
Waarvoor gebruik je het?? Het werkt namelijk niet tegen veel virussen.
VERSCHRIKKELIJK.
Was er doodziek van kon er helemaal niet tegen.
Waarvoor gebruik je het?? Het werkt namelijk niet tegen veel virussen.
Valaciclovir
Fez, wat is de dosering van Lerner?
Ik gebruik het al jaren en nu gaat het voor het eerst dit jaar een stuk beter met het hebben van koortslippen. Echter: als het zich voordoet, breekt wel helemaal de pleuris uit, niet normaal!
Volgens mij is het de bedoeling dat je er max 250 mgr p dag van neemt, anders kan het schadelijke effecten op je nieren hebben.
Ik gebruik het al jaren en nu gaat het voor het eerst dit jaar een stuk beter met het hebben van koortslippen. Echter: als het zich voordoet, breekt wel helemaal de pleuris uit, niet normaal!
Volgens mij is het de bedoeling dat je er max 250 mgr p dag van neemt, anders kan het schadelijke effecten op je nieren hebben.
Daar ben ik eerlijk gezegd blij om, zit niet te wachten op ook nog eens nierfalen. Soms word ik gewoon niet goed van wat artsen allemaal voorschrijven, die houden nauwelijks rekening met bijwerkingen. Het doel zou de middelen heiligen, maar daar ben ik het niet in alle gevallen mee eens. Alsof we nog niet genoeg ellende hebben met dat lijf van ons!nabo schreef:Moest trouwens 3 maal daags 500.
Dus dat is wel even andere dan bij jou bloemetje