hoi allemaal,
Wat zijn de kosten van een consult bij Christine Tobback?
Is dat voor een uur?
Kan je ook telefonisch een afspraak met haar maken?
Is zij via humunitas te bereiken Of heeft zij een eigen telefoon nummer?
Groetjes
Bieb
Consulten christine Tobback
Moderator: Moderators
De kosten zijn 70 euro voor eerste consult (+intake) en daarna betaal je 45 euro per consult. Ik krijg ze nu toch opeens vergoed door de verzekering, kwam ik pas later achter, dus is het proberen waard om te declareren.
Je kan een telefonisch consult aanvragen, zelfde kosten.
Je belt dan naar Himmunitas en ze schakelen je door. De tijd hangt af van wat je allemaal te bespreken hebt, de ene keer langer, soms wat korter. De eerste keer met intake was wel zowat een uur geloof ik.
Je kan een telefonisch consult aanvragen, zelfde kosten.
Je belt dan naar Himmunitas en ze schakelen je door. De tijd hangt af van wat je allemaal te bespreken hebt, de ene keer langer, soms wat korter. De eerste keer met intake was wel zowat een uur geloof ik.
Hope is the thing with feathers
That perches in the soul,
And sings the tune without the words
And never stops at all...
(Emily Dickinson)
That perches in the soul,
And sings the tune without the words
And never stops at all...
(Emily Dickinson)
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
Heb je ook iets van een verwijzing moeten overleggen. Ik krijg ze namelijk niet vergoed, want ik heb geen verwijzing. Zou ik anders aan de huisarts moeten vragen, maar dat is ook weer zo'n gedoe.Ik krijg ze nu toch opeens vergoed door de verzekering, kwam ik pas later achter, dus is het proberen waard om te declareren.
Leven is het meervoud van lef - Loesje
@felixloena
Ik zag jouw vraag over vergoeding, volgens mij heb jij toch ook ZK? Ik heb voorafgaand aan mijn eerste consult toestemming gevraagd, inc. een verwijsbrief van mijn huisarts. Het eerste consult heb ik 100% vergoed gekregen, daarna telkens 20 euro vergoeding. Scheelt toch wat.
Als je aanvullend verzekerd bent (ik 3 sterren) kun je dus een vergoeding krijgen van 10 euro per kwartier, en dat max 4 uur per jaar, en het eerste consult hadden ze dus 100% vergoed. De facturen moeten in minuten gespecificeerd zijn. Ik weet niet of je het ook met terugwerkende kracht kunt declareren.
Ik zag jouw vraag over vergoeding, volgens mij heb jij toch ook ZK? Ik heb voorafgaand aan mijn eerste consult toestemming gevraagd, inc. een verwijsbrief van mijn huisarts. Het eerste consult heb ik 100% vergoed gekregen, daarna telkens 20 euro vergoeding. Scheelt toch wat.
Als je aanvullend verzekerd bent (ik 3 sterren) kun je dus een vergoeding krijgen van 10 euro per kwartier, en dat max 4 uur per jaar, en het eerste consult hadden ze dus 100% vergoed. De facturen moeten in minuten gespecificeerd zijn. Ik weet niet of je het ook met terugwerkende kracht kunt declareren.