Prima idee. Neem de Lionsclub, Vrijmetselaars en Odd Fellows dan ook maar mee!jansenc schreef:vinden jullie het een idee om bijv rotaryclubs uit plaatsen aan te schrijven ieder dan uit zijn eigen plaats?
christa
En de Rozenkruisers?
Moderator: Moderators
SpannendLynn schreef:Nog maar 37 handtekeningen voor de 3000...
Wie gaat het worden! Spannendddd..
http://www.deziekteme.nl/zeepketting/
- in de maak Peperbus Zwolle, is dat goed? Ik wacht ff op jouw goedkeuringsoutherncross schreef:Gelieve dit door max 5 patienten te laten doen! We moeten voorkomen dat we dezelfde situatie krijgen als met dichtbij.nljkieboom schreef:Het bovenstaande interview is het resultaat van het plaatsen van het bericht op de online versie van de weekkrant.
Hierbij dus nogmaal en oproep van mijn kant om het bericht over de petitie op de online versies van de weekkrant uit jouw omgeving te plaatsen.
Als we allemaal onze eigen regio/omgeving verzorgen wordt het volgens mij over geheel Nederland verspreid en dat moeten we zien te bereiken.
Ik ga in ieder geval door ( en dat doe ik op de wijze zoals de fotot weergeeft) om te proberen de landelijke media (krant/radio/tv) interesse voor ons verhaal te krijgen en hopelijk krijgt de ME Den Haag groep ergens een platform om hun verhaal te vertellen.
Dus kom op, plaats het artikel zoals het hier is geplaast door de ME Den Haag groep op de online versies van de weekkrant!!
Samen staan we sterk!!!
Het staat nu al online in:
- Dordt
- Nieuw-Beijerland
- Sliedrecht
Kunnen dus max 2 patienten dit nog plaatsen - gelieve het hier te melden alvorens te plaatsen!
Heb vrijmetselaars Den Haag via twitter kunnen vinden en aangeschreven. De rest moeizaam te vinden door de Engelse benamingen!jansenc schreef:dat is goed maar is het niet gemakkelijker om het per twitter te doen bedenk ik me nu want dan moet iemand anders het oppakken
christa
Ja is prima!louisa schreef:Hoi southerncross,- in de maak Peperbus Zwolle, is dat goed? Ik wacht ff op jouw goedkeuringsoutherncross schreef:Gelieve dit door max 5 patienten te laten doen! We moeten voorkomen dat we dezelfde situatie krijgen als met dichtbij.nljkieboom schreef:Het bovenstaande interview is het resultaat van het plaatsen van het bericht op de online versie van de weekkrant.
Hierbij dus nogmaal en oproep van mijn kant om het bericht over de petitie op de online versies van de weekkrant uit jouw omgeving te plaatsen.
Als we allemaal onze eigen regio/omgeving verzorgen wordt het volgens mij over geheel Nederland verspreid en dat moeten we zien te bereiken.
Ik ga in ieder geval door ( en dat doe ik op de wijze zoals de fotot weergeeft) om te proberen de landelijke media (krant/radio/tv) interesse voor ons verhaal te krijgen en hopelijk krijgt de ME Den Haag groep ergens een platform om hun verhaal te vertellen.
Dus kom op, plaats het artikel zoals het hier is geplaast door de ME Den Haag groep op de online versies van de weekkrant!!
Samen staan we sterk!!!
- Dordt
- Nieuw-Beijerland
- Sliedrecht
Kunnen dus max 2 patienten dit nog plaatsen - gelieve het hier te melden alvorens te plaatsen!!
Groetjes, Louisa
Okésoutherncross schreef:Ja is prima!
Er kan nog 1 iemand/patiënt een artikel plaatsen.southerncross schreef:Gelieve dit door max 5 patienten te laten doen! We moeten voorkomen dat we dezelfde situatie krijgen als met dichtbij.nl
- Dordt
- Nieuw-Beijerland
- Sliedrecht
Kunnen dus max 2 patienten dit nog plaatsen - gelieve het hier te melden alvorens te plaatsen!