Oproepje: stem op de site van Sire!
Moderator: Moderators
Vanaf 14 augustus 2007 tot 26 september zijn er meer dan 2600 onderwerpen aangedragen voor de nieuwe SIRE campagne. Uit de onderwerpen met de meeste stemmen heeft de jury "Pleegouders in beeld" gekozen. SIRE maakt hierover in 2008 een landelijke campagne.
Dit heb ik van de site geplukt, http://www.umaghetzeggen.nl
Ik had nog een mail van F.twist oproep om te gaan stemmen, via die link ben ik naar www.umaghetzeggen.nl gegaan.
Lijda
Dit heb ik van de site geplukt, http://www.umaghetzeggen.nl
Ik had nog een mail van F.twist oproep om te gaan stemmen, via die link ben ik naar www.umaghetzeggen.nl gegaan.
Lijda
Ja, Alchemist het leven is soms onrechtvaardig.
Het verbaast me niet, zolang die peuten/artsen nog ni op 1 lijn liggen, en CVS/ME behandelt word als struisvogel politiek, staan wij niet sterk.
zelfs niet met zo'n kans als "umaghetzeggen".
"u mag het zeggen", maar we doen er niets mee.
groetjes Lijda
Het verbaast me niet, zolang die peuten/artsen nog ni op 1 lijn liggen, en CVS/ME behandelt word als struisvogel politiek, staan wij niet sterk.
zelfs niet met zo'n kans als "umaghetzeggen".
"u mag het zeggen", maar we doen er niets mee.
groetjes Lijda
Dat we niet uitgekozen zijn kan ik mee leven, ik had eigenlijk niets anders verwacht. Maar eerst de einddatum een paar dagen opschuiven en dan vervolgens ook nog eens niet uit de top 5 maar uit de top 10 een onderwerp kiezen dat vind ik gewoon consumenten voorliegen.
"Falling in love is not at all the most stupid thing people do - but gravitation cannot be held responsible for it" <Albert Einstein>
sjonge jonge jonge, wat een WAARDELOOS GEDOE!
eigenlijk doen ze dus precies wart wij al langer weten: het negeren van ons probleem! heel 'grappig'
schijnbaar vond de jury ons onderwerp niet interessant genoeg, en werd nu gekozen uit de top 10, dit is iets wat we natuurlijk al altijd tegen komen.....
waardeloos
marion
eigenlijk doen ze dus precies wart wij al langer weten: het negeren van ons probleem! heel 'grappig'
schijnbaar vond de jury ons onderwerp niet interessant genoeg, en werd nu gekozen uit de top 10, dit is iets wat we natuurlijk al altijd tegen komen.....
waardeloos
marion
Na 'U mag het zeggen'-campagne kiest SIRE voor pleegzorg
05 Oktober 2007 07:30: Michael van Os
‘'Pleegzorg in beeld'' is het winnende onderwerp van de SIRE-jubileum- actie ‘'U mag het zeggen.'' Daarin riep SIRE het publiek op opm onderwerpen in te dienen voor een nieuwe campagne. Er werden 23000 onderwerpen ingediend, waar de tien met de meeste stemmen zijn beoordeeld door een jury van communicatiespecialisten. De voorkeur van de jury ging uit naar een onderwerp waaraan nog relatief weinig aandacht wordt besteed, meldt vakblad Adformatie. Een campagne van SIRE kan
dan bijdragen aan een andere beeldvorming en huidige pleegouders motiveren (en nieuwe aanspreken). Het 40-jarige SIRE, waarvan de campagne kostenloos door de Nederlandse communicatiebranche worden gemaakt, zal bij de totstandkoming van de campagne advies inwinnen bij de verschillende organisaties die zich met pleegzorg bezighouden, aldus Adformatie.
De lijst van tien onderwerpen: stadskinderen en buiten spelen, dierenmishandeling, ME/CVS: onbekend dus ontkend! promotie borstvoeding, ,boterhamworst met gezichtjes (was geintje van GeenStijl), dyslexie (h)kennen, tolerantie homoseksuelen, vrije overloop van terreinen en de winnaar, pleegouders in beeld! (ingediend door de NVP, de Nederlandse Vereniging voor Pleeggezinnen).
Dit artikel vond ik net op internet,, echt stom dat ze uit de top 10 kiezen! Misschien wisten ze gewoon niet wat voor filmpje ze zouden moeten maken over ons? Naja, we waren dr gewoon van afhankelijk of 1 jurylid de ziekte kende..
05 Oktober 2007 07:30: Michael van Os
‘'Pleegzorg in beeld'' is het winnende onderwerp van de SIRE-jubileum- actie ‘'U mag het zeggen.'' Daarin riep SIRE het publiek op opm onderwerpen in te dienen voor een nieuwe campagne. Er werden 23000 onderwerpen ingediend, waar de tien met de meeste stemmen zijn beoordeeld door een jury van communicatiespecialisten. De voorkeur van de jury ging uit naar een onderwerp waaraan nog relatief weinig aandacht wordt besteed, meldt vakblad Adformatie. Een campagne van SIRE kan
dan bijdragen aan een andere beeldvorming en huidige pleegouders motiveren (en nieuwe aanspreken). Het 40-jarige SIRE, waarvan de campagne kostenloos door de Nederlandse communicatiebranche worden gemaakt, zal bij de totstandkoming van de campagne advies inwinnen bij de verschillende organisaties die zich met pleegzorg bezighouden, aldus Adformatie.
De lijst van tien onderwerpen: stadskinderen en buiten spelen, dierenmishandeling, ME/CVS: onbekend dus ontkend! promotie borstvoeding, ,boterhamworst met gezichtjes (was geintje van GeenStijl), dyslexie (h)kennen, tolerantie homoseksuelen, vrije overloop van terreinen en de winnaar, pleegouders in beeld! (ingediend door de NVP, de Nederlandse Vereniging voor Pleeggezinnen).
Dit artikel vond ik net op internet,, echt stom dat ze uit de top 10 kiezen! Misschien wisten ze gewoon niet wat voor filmpje ze zouden moeten maken over ons? Naja, we waren dr gewoon van afhankelijk of 1 jurylid de ziekte kende..
Zoek je eigen geluk, want dit kan niemand anders voor je doen!