Wie gebruikt vitamines als behandeling en merk je verschil?
Moderator: Moderators
Ik gebruik nu al heel wat jaren 1000 mg vitamine C en sindsdien heb ik geen blaasontsteking meer gehad. Vitamine B kreeg ik van de neuroloog en verder slik ik ginkgo biloba en calcium.
Deze preparaten en een candida- dieet zorgen ervoor dat ik mij beter voel. Ik heb weleens geprobeerd om te stoppen, maar dan verslechterde ik snel.
Deze preparaten en een candida- dieet zorgen ervoor dat ik mij beter voel. Ik heb weleens geprobeerd om te stoppen, maar dan verslechterde ik snel.
Helaas is er veel slechte kwaliteit op de markt.
Wie ziet door de bomen het bos nog ?
Dankzij MorEpa (omega 3) ben ik verlost van spastisch colon.
Neem ook Probactiol, Magnesium, Alfa-Liponzuur, N-Acetyl Cysteïne + Glutathion, Carnitine, Q10, Cranberry.
Neem het nog maar 2 maanden en ben nog even moe en heb evenveel pijn.
Kreeg ook info over ORMUS + een product om zich te wapenen tegen infecties van virussen, bacteriën, schimmels, gisten,...
Zie www.subtleenergies.com
Al iemand ervaring mee ?
Wie ziet door de bomen het bos nog ?
Dankzij MorEpa (omega 3) ben ik verlost van spastisch colon.
Neem ook Probactiol, Magnesium, Alfa-Liponzuur, N-Acetyl Cysteïne + Glutathion, Carnitine, Q10, Cranberry.
Neem het nog maar 2 maanden en ben nog even moe en heb evenveel pijn.
Kreeg ook info over ORMUS + een product om zich te wapenen tegen infecties van virussen, bacteriën, schimmels, gisten,...
Zie www.subtleenergies.com
Al iemand ervaring mee ?
Ik gebruik: vit. C, vit. B complex, multivitamine, zink, amino complete (geen pijn meer in gewrichten:)) en als ik erge (hoofd)-pijn heb: magnesium. De meeste gebruik ik al heel lang, ik merk het wel heel snel als ik ze niet neem: o.a. keelpijn, hoofdpijn, slap:trillerig, en nog moeier.
Als ik echt heel erg verkouden/ziek ben, neem ik nog extra dingen en vit. C in (echinecea, vit. E etc.).
Amino complete helpt mij ontzettend goed tegen de pijn in mijn gewrichten (en spierpijn)...Maar als ik toch erge pijn heb voor een lange tijd, stop ik met amino slikken. Dan verdwijnt de pijn weer en na een paar dagen (meestal binnen 1 week in totaal) krijg ik weer veel pijn, dan begin ik weer met de amino te slikken. De pijn is dan met 1 dag weg!!!
Als ik echt heel erg verkouden/ziek ben, neem ik nog extra dingen en vit. C in (echinecea, vit. E etc.).
Amino complete helpt mij ontzettend goed tegen de pijn in mijn gewrichten (en spierpijn)...Maar als ik toch erge pijn heb voor een lange tijd, stop ik met amino slikken. Dan verdwijnt de pijn weer en na een paar dagen (meestal binnen 1 week in totaal) krijg ik weer veel pijn, dan begin ik weer met de amino te slikken. De pijn is dan met 1 dag weg!!!

Nee ik heb er geen ervaring mee en ik heb er ook nog nooit van gehoord, dus ik ben ook heel benieuwd naar verhalen van mensen die er wel ervaring mee hebben...Kreeg ook info over ORMUS + een product om zich te wapenen tegen infecties van virussen, bacteriën, schimmels, gisten,...
ORMUS +
Door zeldzame en unieke oligo-elementen (uit oceaanwater) te concentreren geeft dit een sterke boost aan het immuunsysteem.
Drank mengen met water.
Er kunnen ontgiftingsklachten komen.
KNOWN ORMUS ELEMENTS Element Atomic Number
Cobalt 27
Nickel 28
Copper 29
Ruthenium 44
Rhodium 45
Palladium 46
Silver 47
Osmium 76
Iridium 77
Platinum 78
Gold 79
Mercury 80
Door zeldzame en unieke oligo-elementen (uit oceaanwater) te concentreren geeft dit een sterke boost aan het immuunsysteem.
Drank mengen met water.
Er kunnen ontgiftingsklachten komen.
KNOWN ORMUS ELEMENTS Element Atomic Number
Cobalt 27
Nickel 28
Copper 29
Ruthenium 44
Rhodium 45
Palladium 46
Silver 47
Osmium 76
Iridium 77
Platinum 78
Gold 79
Mercury 80
Ja, ik snap er ook niks van.
Nog wat info :
Door deze zeldzame atomen in een verschillende staat van materie te brengen, worden ze sterk geactiveerd en gaan ze het geleidingsvermogen v d vochten van je lichaam en cellen sterk verhogen, waardoor uitwisseling van elektronen en elektromagnetische stromen sterk verhoogd worden. Alles gaat sneller en er wordt meer energie geleverd om alle levensprocessen te ondersteunen en witte bloedcellen te activeren.
Ze zijn dan in staat om meer virussen,...op te ruimen dan voordien.
Komt anders van een heel populaire dokter : www.yin-yang.be
Nog wat info :
Door deze zeldzame atomen in een verschillende staat van materie te brengen, worden ze sterk geactiveerd en gaan ze het geleidingsvermogen v d vochten van je lichaam en cellen sterk verhogen, waardoor uitwisseling van elektronen en elektromagnetische stromen sterk verhoogd worden. Alles gaat sneller en er wordt meer energie geleverd om alle levensprocessen te ondersteunen en witte bloedcellen te activeren.
Ze zijn dan in staat om meer virussen,...op te ruimen dan voordien.
Komt anders van een heel populaire dokter : www.yin-yang.be
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer: