Soms wat beter, dan weer niet!

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
kaatje38
Beginner

Bericht door kaatje38 »

Hoi allemaal,

Ik vraag me af of er hier mensen zijn die ook periodes kennen van verbetering en verslechtering.
Soms gaat het een tijdje (weekjes) wat beter met me, en zijn de klachten wat milder.
En dit kan dan al weer meteen omslaan in een hele slechte periode (maanden) waarin ik (bijna) niks meer kan.
Het gaat dus wat op en af, maar ik heb nooit dagen waarop ik bruis van de energie en klachtenvrij ben. :evil:
Tijdens de betere periodes denk ik soms dat het (lees; ME) wat minder wordt, maar na die gedachten word ik vaak weer genadeloos afgestraft. :roll:

Hoe gaat dit bij jullie?

Groetjes Kaatje.
Het voordeel van een slecht geheugen is dat men van dezelfde goede dingen meer dan eens kan genieten.
(Nietzsche)

--------------------------------------------------------------------------------
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door tanto »

Herkenbaar,

Hier gaat het ook vrij extreem op en neer. Er zijn weken dat ik 16-20 uur kan werken en er zijn weken waarin volledig bedlegerig ben. Bij mij gaat het samen met (terugkerende?) infecties die me volledig lamleggen en de tijd die het kost om ter recupereren. Dan gaat het weer een tijdje goed en begint de cirkel weer van voren af aan.
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)

Absence of proof is not proof of absence
Plaats reactie