TAKUNA om HHV6B te behandelen ?

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Fritel
Actief lid

TAKUNA om HHV6B te behandelen ?

Bericht door Fritel »

Hallo,
ben terug op zoek naar een alternatieve behandeling voor mijn spectaculaire hoge resultaat van HHV6 en EPBVB (bloed was negatief en via maagbiopt supra positief, leg dat nu maar uit ??)aangezien dat ik al 3 maanden 3000mg lysine slik en dat ik niets maar dan niets van verbetering heb. FRUSTREREND !Heeft er iemand baat of ervaring met Takuna extract (te bestellen bij nutramedic blijkbaar)
Dikke merci.
Fritel
Ik kan de rondes niet meer tellen, de K.O.'s al evenmin, maar laat ik je dit vertellen : ik blijf vechten tot ik win !
she
Gevorderd lid

Bericht door she »

hee fritel,
via welke arts heb je dit laten doen ?
had hij /zij geen advies?
Fritel
Actief lid

Bericht door Fritel »

Hé She,
Bij gastroloog via DM , hij wou dan GcMAF starten, alweer iets anders, zonder garantie en met kans op zware neveneffecten en nog veel andere goede reden geloof me. Hij schreef dan lysine voor met op z'n verslag de zin die zei dat ze verder zullen nagaan welke de meest aangewezen strategie is. Ik wacht nog steeds. En ik genees niet...
Ik kan de rondes niet meer tellen, de K.O.'s al evenmin, maar laat ik je dit vertellen : ik blijf vechten tot ik win !
marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

hallo fritel

ik heb op lyme fora al goede reacties gelezen over Takuna supplementen.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Feline
Actief lid

Bericht door Feline »

Beste fritel,

ik heb ook Takuna druppels gebruikt tegen EBV.

Het is alleen moeilijk hierover iets zinnigs te zeggen, omdat ten eerste het EBV bij mij alleen is aangetoond met bio-resonantie (ik vertrouw dit resultaat wel, maar het is nog erg omstreden, deze methode).

Ik had al 10 jaar overduidelijke Pfeifferklachten, maar in het bloed werd het bij mij ook niet gevonden en een maagbiopt heb ik nooit gehad.

Toen ik Takuna gebruikte kreeg ik na een tijdje een temperatuurverhoging (terwijl ik jarenlang helemaal niets van koorts oid had gehad). Ik had het idee dat mijn lichaam toen met behulp van die Takuna dat virus eruit aan het werken was.
Na 1 flesje Takuna was het EBV niet meer terug te vinden met de bio-resonantie.(maar wederom, niets wetenschappelijk bewezen dus)

Volgens mij is er wel eens een onderzoek geweest naar beginnende griep en dit middel; de griep schijnt te kunnen worden genezen, voordat hij goed en wel doorbreekt. zal eens zoeken of ik dit onderzoek kan vinden.

Succes iig!
groetjes
"There's a world we've never seen.
There's still hope between the dreams
The weight of it all, could blow away with a breeze"
-- Jack Johnson --
Fritel
Actief lid

Bericht door Fritel »

Beste Feline,
heb je die dan via nutramedix besteld ? Ik sta alweer paf dat ik 10 euro verzendingskosten moet betalen vanuit NL. Is er een alternatief ?
nabo
Gevorderd lid

Bericht door nabo »

Hoi Fritel

In het topic onderwerp staat hhv6B, Maar die B staat voor bioptie.
Je hebt namelijk hhv6a en hhv6b maar via redlabs weet je niet welke van de 2 je hebt.

Heb je trouwens via dml ook al andere meds geprobeerd?
Amantadine misschien?
Fritel
Actief lid

Bericht door Fritel »

Neen Nabo, als ik al zei, mijn laatste consult stond ik voor Jan (de verpleger) die mij GcMAF probeerde ui te leggen maar ik had alleen gehoor voor de mogelijke neveneffecten en ik had toen echt geen kracht in mij om die er nog bij te nemen. Ik ben geen bleuke niet meer bij de verschillende therapieen bij DM en geen enkele heeft me tot nu toe kunnen helpen , heb al veel doorstaan en heb nu zo iets van : kom aan, bestaat er dan niets anders? Ik dacht dat ik in de komende weken een andere therapie zou krijgen van DM aangezien dat ik nu al 3 maanden o.a. de lysine neem maar tot nu toe heb ik niets gekregen. Ik zit er ook tegen van terug op consultatie te gaan, het telkens vermoeiende traject te moeten doen, om een paar minuutjes binnen te zijn om te moeten vertellen dat het steeds niet betert met me (diagnose gesteld eind 2005) . En ik vraag me dan ook af aangezien dat het via bloed niet te detecteren is maar wel supra hoog via bioptie of ze dan alweer een bioptie moeten doen om te checken of de waarden gezakt zijn. Pff, ik zie het echt niet zitten... Ben het moe weet je, zoveel zorgen aan mijn hoofd en geen vordering ondanks zoveel .
Feline
Actief lid

Bericht door Feline »

Hoi Fritel,
ik had het toen via de therapeut gekregen, ik weet niet waar zij het had besteld. Sorry
10 euro verzendkosten is wel wat veel ja.
"There's a world we've never seen.
There's still hope between the dreams
The weight of it all, could blow away with a breeze"
-- Jack Johnson --
Plaats reactie