Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.
jansenc schreef:ja en hun familie en kennissen en waarom er zoveel mensen zijn die wel tekenen maar niet bevestigen als mensen anoniem erop staan betekend dat dat ze hebben aangegeven dat ze hun naam niet op internet zichtbaar willen hebben of vullen ze hun naam dan helemaal niet in ?
het valt mij nl op dat ik van mijn kennissen maar 1 naam zien staan maar ja ik weet natuurlijk niet hoe het met die anomieme mensen zit
groetjes christa
Als mensen anoniem staan dan hebben ze wel hun gegevens ingevuld maar ervoor gekozen dat dit niet zichtbaar wordt op internet.
Overigens heeft Theo zojuist bevestigd
'Dont worry about the world coming to an end today, it's already tomorrow in Australia'
jansenc schreef:top dan gelden die stemmen ook net weer een buurvrouwtje die getekend heeft een goede buur soms toch beter is al de tweede
haar tip was trouwens zie in een actualiteitenprogamma te komen ik zou niet weten hoe dat moet maar misschien iets voor iemand anders
groetjes christa
D'r zijn wel wat manieren om op het nieuws te komen, maar ik denk niet dat we daar veel stemmen mee gaan halen....
M'n vader gaat de petitie trouwens ook verspreiden op z'n oude werk. Dus hopelijk schroeft dat de teller ook weer een mooi stuk op. Zo gauw ik weer naar mijn werk kan zal ik hem daar ook verspreiden al zal dat niet zo heel veel handtekeningen opleveren. Zal verder de ouders van de jochies die ik train eens vragen.
M'n broers hebben hem al verspreid in de vriendengroep zie ik aan de nieuwe handtekeningen, geweldig.
ik zat nog eens te kijken op de algemene forum site en dan zie je aan de rechterkant wel een blokje met forums maar niet welke en ik denk dat veel mensen daar niet op klikken Ik behoor ook tot de schuldigen die dat meestal niet doen. ik kwam op deze petitie door het forum van ruud waar iemand hem erop attent maakte en zo zag ik het ook maar ja dat forum leest natuurlijk ook niet iedereen. is het niet mogelijk om het opvallender onder de aandacht te brengen op de site en dan niet onder alle petities maar gewoon apart of inderdaad via een nieuwsbrief maar dat moet het bestuur dan misschien doen
is het niet mogelijk om het opvallender onder de aandacht te brengen op de site en dan niet onder alle petities maar gewoon apart of inderdaad via een nieuwsbrief
Iemand uit de groep kwam met hetzelfde: wordt al aan gewerkt.
Evengoed fijn dat jullie alert blijven!
xxx
Er kan geflyerd worden!! Als je op onderstaande link klikt kom je op de pdf van de flyer.. Van hieruit kun je printen en overal verspreiden waar je wilt. Buren, supermarkten, buurtverenigingen, feestjes, kerken.. Oftewel overal waar je komt .. (of familie komt)