Top 3 ergste klachten/symptomen
Moderator: Moderators
1. Onbegrip/misbehandeling
2. Inspanningsintolerantie
3. Overgevoelige zenuwen
2. Inspanningsintolerantie
3. Overgevoelige zenuwen
Teken petitie: erken ME: http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte
1. algemene zware malaise met misselijkheid en migraine
1. evenwicht en concentratie problemen
1. constante pijn in nek,schouders en lage rug, meer en meer nu in enkels en polsen
ik kan dien niet rangschikken dus een top 1 1 1
1. evenwicht en concentratie problemen
1. constante pijn in nek,schouders en lage rug, meer en meer nu in enkels en polsen
ik kan dien niet rangschikken dus een top 1 1 1
Ik kan de rondes niet meer tellen, de K.O.'s al evenmin, maar laat ik je dit vertellen : ik blijf vechten tot ik win !
das wel goed gezien !stier schreef:@fritel, grappenmaker met je top 1 1 1 , haha
voor mij is er ook de onderliggende boodschap aan verbonden
Dit is toch wel een interessant onderwerp.
Daarom zou ik diegenen die hier nog niks hebben gepost,
verzoeken om het nu te doen.
"Iemand leren om onafhankelijk te groeien, voor zichzelf, is misschien de grootste dienst dat men een andere kan bewijzen"--Benjamin Jowett
ja, lachen is gezond hé !
vergeten : op top 0 (daarmee bedoel ik dan het allerleerste) : de pijn in mijn hart en ziel van het onbegrip en onverschilligheid van 'de anderen', botsen tegen een muur van onbegrip is zeer pijnlijk toch.
vergeten : op top 0 (daarmee bedoel ik dan het allerleerste) : de pijn in mijn hart en ziel van het onbegrip en onverschilligheid van 'de anderen', botsen tegen een muur van onbegrip is zeer pijnlijk toch.
Ik kan de rondes niet meer tellen, de K.O.'s al evenmin, maar laat ik je dit vertellen : ik blijf vechten tot ik win !
- huppelepup
- Gevorderd lid
1. Inspanningsintolerantie perioden van extreme vermoeidheid
2. Pijn (nek, schouders, armen, benen, vaak hoofdpijn,...)
3. Problemen met geheugen en concentratie
De andere klachten (oorsuizingen, wazig zicht, verstopte neus, infecties,haarverlies, ...) zijn ook vervelend maar niet zo erg als bovenstaande 3 punten.
2. Pijn (nek, schouders, armen, benen, vaak hoofdpijn,...)
3. Problemen met geheugen en concentratie
De andere klachten (oorsuizingen, wazig zicht, verstopte neus, infecties,haarverlies, ...) zijn ook vervelend maar niet zo erg als bovenstaande 3 punten.
Een mens trachten te begrijpen is zo moeilijk dat men hem gemakkelijkheidshalve veroordeelt - Georges van Acker
zonder nexavir
1/ spier/gewrichtspijn
2/ Inspanningsintolerantie
3/ geheugen, concentratie en aantasting zintuigen
4/ snelle pols
nu met nexavir geen pijn (huidige dosis 3 keer per week 1,5 ml) dus
1/ Inspanningsintolerantie
2/ geheugen, concentratie, denken en problemen spraak, gehoor, zicht
3/ snelle pols
Ik heb ooit Nexavir volledig afgebouwd maar dat viel zo tegen toen de pijn terug kwam. Zo lang er geen andere oplossing is, hoop ik dit altijd te kunnen blijven betalen.
1/ spier/gewrichtspijn
2/ Inspanningsintolerantie
3/ geheugen, concentratie en aantasting zintuigen
4/ snelle pols
nu met nexavir geen pijn (huidige dosis 3 keer per week 1,5 ml) dus
1/ Inspanningsintolerantie
2/ geheugen, concentratie, denken en problemen spraak, gehoor, zicht
3/ snelle pols
Ik heb ooit Nexavir volledig afgebouwd maar dat viel zo tegen toen de pijn terug kwam. Zo lang er geen andere oplossing is, hoop ik dit altijd te kunnen blijven betalen.
1. inspanningsintolerantie en extreme vermoeidheid
2. concentratie en geheugenproblemen. Voel me dement, kan niet goed normaal nadenken zoals vroeger
3. spierzwakte en moeilijk kunnen lopen en linkerbeen functioneert niet goed meer met lopen.
4. darmproblemen
Voorheen had ik ook veel pijn, maar sinds ik LDN slik is die verdwenen. Voorheen ook veel hartritmestoornissen maar dat gaat nu met medicatie (betablokker) ook goed.
2. concentratie en geheugenproblemen. Voel me dement, kan niet goed normaal nadenken zoals vroeger
3. spierzwakte en moeilijk kunnen lopen en linkerbeen functioneert niet goed meer met lopen.
4. darmproblemen
Voorheen had ik ook veel pijn, maar sinds ik LDN slik is die verdwenen. Voorheen ook veel hartritmestoornissen maar dat gaat nu met medicatie (betablokker) ook goed.