verlorengezondheidman schreef:Is het filmpje al doorgestuurd naar CGT/GET-Nijmegen

Maar, geen zorgen, Nijmegen ziet het filmpje vast wel voorbij komen, want Nijmegen kijkt ook op internet en leest her en der druk mee

Groetjes, Louisa
Moderator: Moderators
verlorengezondheidman schreef:Is het filmpje al doorgestuurd naar CGT/GET-Nijmegen
O ja?louisa schreef:Hoi vgzhm,verlorengezondheidman schreef:Is het filmpje al doorgestuurd naar CGT/GET-NijmegenWel een goed idee!
Maar, geen zorgen, Nijmegen ziet het filmpje vast wel voorbij komen, want Nijmegen kijkt ook op internet en leest her en der druk mee!
Groetjes, Louisa
Dat vind ik ook een prima signaal wat hiermee wordt afgegeven: dat ME een ernstige medische ziekte is en geen psychische ziekte.mjramzy schreef:We willen vooral met deze video benadrukken dat het wel degelijk een echte medische ziekte is die niet zomaar eenvoudig "tussen de oren zit". Ook vinden we de uitspraak van de noorse overheid een voorbeeld voor andere landen.
Ik heb de verhalen van de patiënten gezien op de video en dat is bijzonder ontroerend.mjramzy schreef:Deze patienten zijn sterk verbeterd of genezen door het tijdelijk uitschakelen van de B-cellen in het immuunsysteem. Indien U in de periode dat U geen B cellen heeft een ernstige bacteriele infectie doet,gaat U dood. Het is dus geen speelgoed.
Dus nog niet te vroeg gaan hopen...Maar het is wel al een goed signaal..