Diederik bij De Meirleir
Moderator: Moderators
Tnx voor je reactie.
In het begin van mijn ziek zijn heb ik ook nog een tijd therapeutisch gezwommen. met allmaal mensen die bv reuma enz hadden.
Zijn je nk cellen wel goed nu???
ik kreeg die gastroscopie omdat de meirleir t niet meer wist bij mij.
En toen kwamen we erachter dat ik dus hhv6 heb en uit de bloedtesten kwam niets daarvoor.
In het begin van mijn ziek zijn heb ik ook nog een tijd therapeutisch gezwommen. met allmaal mensen die bv reuma enz hadden.
Zijn je nk cellen wel goed nu???
ik kreeg die gastroscopie omdat de meirleir t niet meer wist bij mij.
En toen kwamen we erachter dat ik dus hhv6 heb en uit de bloedtesten kwam niets daarvoor.
Tof dat het de goede richting uit gaat! Het zwemmen zal je deugd doen!
Zou ik misschien ook eens heel af en toe kunnen proberen... In een lekker verwarmd zwembadje dan.
Mijn slaappatroon was hetzelfde als het jouwe: Nooit in fase 3 of 4, en sterk verhoogde ontwaakindex... Ik neem er wel medicatie voor en slaap nu wel wat beter: Trazolan, maar heel weinig, een vierdeke maar per nacht.
Wordt dat bij jou niet aangeraden?
Denk je er nog eens aan om je mama te vragen naar het receptje voor de wortelsaus? Als je wil, mag je het posten onder mijn topic 'receptjes'.
Thx!
Zou ik misschien ook eens heel af en toe kunnen proberen... In een lekker verwarmd zwembadje dan.

Mijn slaappatroon was hetzelfde als het jouwe: Nooit in fase 3 of 4, en sterk verhoogde ontwaakindex... Ik neem er wel medicatie voor en slaap nu wel wat beter: Trazolan, maar heel weinig, een vierdeke maar per nacht.
Wordt dat bij jou niet aangeraden?
Denk je er nog eens aan om je mama te vragen naar het receptje voor de wortelsaus? Als je wil, mag je het posten onder mijn topic 'receptjes'.
Thx!
Health is not valued till sickness comes.
-Thomas Fuller-
-Thomas Fuller-
Owja dat was ik vergeten
t' zijn hier drukke dagen geweest.
En t toeval wilt just dat ze 5 minuten in haar bed ligt
dus had dit een paar minuten geleden moeten lezen...
En ik vrees dat ons openbaar zwembad hier niet verwarmd is
Medicatie voor mijn slaap krijg ik niet, zal mss niet nodig zijn omdat het zichzelf wel zal herstellen?
Ik wil ook niet per se nog een hoop extra chemicaliën alleen om beter te slapen, aangezien ik toch niks moet doen overdag dus 't is niet dat mijn leven (of werk) er vanaf hangt
Als het binnen x maanden nog altijd niet is verbeterd, ga ik der wel iets aan doen natuurlijk.
En NK zijn niet meer getest dus geen idee
Hoe ging dat zwemmen toen, te zwaar of niet?

En t toeval wilt just dat ze 5 minuten in haar bed ligt

En ik vrees dat ons openbaar zwembad hier niet verwarmd is

Medicatie voor mijn slaap krijg ik niet, zal mss niet nodig zijn omdat het zichzelf wel zal herstellen?
Ik wil ook niet per se nog een hoop extra chemicaliën alleen om beter te slapen, aangezien ik toch niks moet doen overdag dus 't is niet dat mijn leven (of werk) er vanaf hangt

Als het binnen x maanden nog altijd niet is verbeterd, ga ik der wel iets aan doen natuurlijk.
En NK zijn niet meer getest dus geen idee

Hoe ging dat zwemmen toen, te zwaar of niet?
Ik weet weinig.
In het begin ging het wel goed, toen kon ik een stuk meer dan andere mensen daar.
En daarna werd het alleen maar zwaarder en kon ik niet veel meer en die oudere vrouwen hielden het veel beter vol enz. Dus toen gestopt, het was te zwaar.
Maar t was wel fijn, lekker verwarmd zwembad en een fysiotherapeut erbij.
En daarna werd het alleen maar zwaarder en kon ik niet veel meer en die oudere vrouwen hielden het veel beter vol enz. Dus toen gestopt, het was te zwaar.
Maar t was wel fijn, lekker verwarmd zwembad en een fysiotherapeut erbij.
Allez, vandaag de nieuwe brief gehad.
Zit nog geen plan bij, maar staat dat ik het huidig plan nog moet afwerken (2 mnd) en dan nog eens langskomen -ipv na 3 mnd zoals op de consultatie gezegd werd.
Ik heb dus het gevoel dat hij nog ff wilt afwachten wat de volgende 2 kuren doen en dan nog wat bloed pakken, vooraleer eventueel een nieuw plan uit te schrijven.
En overmorgen begin ik weer aan de AB, jeuj! Vancocin, heb er hoge verwachtingen in. Eindelijk de beurt aan die stafylokokken die er nu al geruime tijd zitten & mij darmontstekingen hebben gegeven, ben benieuwd wat het gaat doen!
Zit nog geen plan bij, maar staat dat ik het huidig plan nog moet afwerken (2 mnd) en dan nog eens langskomen -ipv na 3 mnd zoals op de consultatie gezegd werd.
Ik heb dus het gevoel dat hij nog ff wilt afwachten wat de volgende 2 kuren doen en dan nog wat bloed pakken, vooraleer eventueel een nieuw plan uit te schrijven.
En overmorgen begin ik weer aan de AB, jeuj! Vancocin, heb er hoge verwachtingen in. Eindelijk de beurt aan die stafylokokken die er nu al geruime tijd zitten & mij darmontstekingen hebben gegeven, ben benieuwd wat het gaat doen!
Ik weet weinig.
Solstice: die Vancoccin stond al op mn plan van eind augustus
zit nu in een cyclus Rifaximin - Vancoccin - Rifaximin
En dat beantwoordt meteen memsi heur vraag
Hier hebben we er nog wat meer over gepraat:
http://www.me-gids.net/Forum-viewtopic- ... imine.html

En dat beantwoordt meteen memsi heur vraag

Hier hebben we er nog wat meer over gepraat:
http://www.me-gids.net/Forum-viewtopic- ... imine.html
Ik weet weinig.