Altijd koud
Moderator: Moderators
Sterre, ik heb het ook altijd koud. Mijn beredenering is dat het lichaam onvoldoende energie heeft om het op te warmen. Of overactivering die uiteindelijk tot verkoeling heeft geleid.
Hoe dan ook: het kacheltje moet van buitenaf worden opgewarmd.
Mijn manier is:
-Aanpassen van voeding: sommige voeding warmt op, de ander koelt het iichaam af (rauwkost, zuivel bijv.)
- voetreflexmassage en warme oliemassage
- als ik voldoende power heb beweeg ik me (lichte oefeningen, kan ook in bed)
- warm bad, douche, voetenbad, warme kruik
Dit alles is van tijdelijke verlichting (verwarming), maar het betekent ook tijdelijke verlichting van algehele klachten.
Onder 20 graden lig ik voornamelijk op bed, boven 30 graden gaat alles een stuk beter. Misschien kun je experimenteren met wonen in een warm land? In Nederland lig ik altijd op bed, maar in een warm land verblijven heeft voor mij goed uitgepakt.
Hoe dan ook: het kacheltje moet van buitenaf worden opgewarmd.
Mijn manier is:
-Aanpassen van voeding: sommige voeding warmt op, de ander koelt het iichaam af (rauwkost, zuivel bijv.)
- voetreflexmassage en warme oliemassage
- als ik voldoende power heb beweeg ik me (lichte oefeningen, kan ook in bed)
- warm bad, douche, voetenbad, warme kruik
Dit alles is van tijdelijke verlichting (verwarming), maar het betekent ook tijdelijke verlichting van algehele klachten.
Onder 20 graden lig ik voornamelijk op bed, boven 30 graden gaat alles een stuk beter. Misschien kun je experimenteren met wonen in een warm land? In Nederland lig ik altijd op bed, maar in een warm land verblijven heeft voor mij goed uitgepakt.
Delegeren = slim werken. Daaraan herken je een goede manager. Als zo'n website een lijstje geeft, hebben ze met een beetje geluk reeds opzoekwerk verricht. Waarom zelf je kostbare tijd in dataresearch steken? Op basis van hun referenties kan je verder zoeken en evalueren.beter is: de database van alle wetenschappelijke literatuur doorzoeken en als het daar niet in staat....en de website ook geen verwijzing heeft naar wetenschappelijke literatuur....
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Ik zat 7 jaar geleden vol afvalstoffen, knobbels in mijn borsten, pijnlijke borsten, zelfs knobbels onder mijn oksels, ik kon mijn armen zelfs bijna niet meer tillen.
Na de GEsretherapie, onnoemlijk veel en verschillende behandelingen, voedinggsuplementen, dieet... etc etc...heb ik geen knobbels meer in mijn borsten, en onder mijn oksels, en waaremple, ik heb geen koude handen en ijsklompen van voeten meer...
Meer wetenschappelijk bewijs heb ik niet nodig...
Ik ben in die tijd ook nooit ziek geweest, zelfs als ik dacht dat ik koorts had, had ik nog maar 36 of zo...
Na de GEsretherapie, onnoemlijk veel en verschillende behandelingen, voedinggsuplementen, dieet... etc etc...heb ik geen knobbels meer in mijn borsten, en onder mijn oksels, en waaremple, ik heb geen koude handen en ijsklompen van voeten meer...
Meer wetenschappelijk bewijs heb ik niet nodig...
Ik ben in die tijd ook nooit ziek geweest, zelfs als ik dacht dat ik koorts had, had ik nog maar 36 of zo...
I take one day at a time, unless they all attack at once.
heej heej,
(ik heb niet alles gelezen want ben een beetje moe)
Ik heb het ook altijd koud.
Gisteren zat ik naast de openhaard met een topje,vest,nog een vest, en een vest van me broer er over heen met een deken er nog bij, en ik zat te bibberen.
Ik weet echt niet waar het vandaan komt, maar 31 oktober ga ik weer na de dokter en wil ik me maar weer laten checken of ik mischien geen ijzer te kort heb.
(ik heb niet alles gelezen want ben een beetje moe)
Ik heb het ook altijd koud.
Gisteren zat ik naast de openhaard met een topje,vest,nog een vest, en een vest van me broer er over heen met een deken er nog bij, en ik zat te bibberen.
Ik weet echt niet waar het vandaan komt, maar 31 oktober ga ik weer na de dokter en wil ik me maar weer laten checken of ik mischien geen ijzer te kort heb.
Wherever it is, I'll fly
Whatever it takes, I'll try
So don't pay no mind
To whatever people say
Whenever it is in my life
Know that I will be on time
'Cause you know why
There's no standing in our way
Whatever it takes, I'll try
So don't pay no mind
To whatever people say
Whenever it is in my life
Know that I will be on time
'Cause you know why
There's no standing in our way
- Guido_den_Broeder
- Gevorderd lid
Hoi Marlène,marlène schreef:Delegeren = slim werken. Daaraan herken je een goede manager. Als zo'n website een lijstje geeft, hebben ze met een beetje geluk reeds opzoekwerk verricht.beter is: de database van alle wetenschappelijke literatuur doorzoeken en als het daar niet in staat....en de website ook geen verwijzing heeft naar wetenschappelijke literatuur....
Ik zou daar niet op rekenen. Er zijn veel meer mensen die lijstjes maken dan er mensen zijn die de weg weten in de wetenschappelijke literatuur.
Groetjes,
Guido
Ok blossom das ook een goeie tip.
Ik moet ook altijd een hemdje onder mijn kleren aan, een lange die over mijn slip valt. Als er een stukje huid uitkomt geeft dat een koud gevoel ,het scheelt voor mij echt enorm ,raar maar waar.
Ook draag ik altijd lange sokken, anders voelt het te koud.
hemdjes haal ik bij het kruidvat, niet van die spagetti bandjes maar lekker dikke van annie rolfie.
en veel warme thee drinken
Ik moet ook altijd een hemdje onder mijn kleren aan, een lange die over mijn slip valt. Als er een stukje huid uitkomt geeft dat een koud gevoel ,het scheelt voor mij echt enorm ,raar maar waar.
Ook draag ik altijd lange sokken, anders voelt het te koud.
hemdjes haal ik bij het kruidvat, niet van die spagetti bandjes maar lekker dikke van annie rolfie.
en veel warme thee drinken
Herkenbare verhalen.
Ik heb het ook meestal koud, zeker mijn voeten en handen zijn erg snel ijskoud. Gelukkig heb ik een bad en ik ben ook in het zeer blije bezit van een elektische deken. Ook doe ik mn slippies (soort pantoffels) in de magnetron voordat ik naar bed ga en doe ze lekker warm in bed aan.
Ik heb op mn werk altijd een vest bij me. Helaas blijven overdag mn voeten koud, heb al een fortuin aan wollen sokken besteed, maar daar ben ik helaas nog nooit vanaf gekomen. Acupunctuur heeft hierbij helaas ook niet kunnen baten.
Ik heb het ook meestal koud, zeker mijn voeten en handen zijn erg snel ijskoud. Gelukkig heb ik een bad en ik ben ook in het zeer blije bezit van een elektische deken. Ook doe ik mn slippies (soort pantoffels) in de magnetron voordat ik naar bed ga en doe ze lekker warm in bed aan.
Ik heb op mn werk altijd een vest bij me. Helaas blijven overdag mn voeten koud, heb al een fortuin aan wollen sokken besteed, maar daar ben ik helaas nog nooit vanaf gekomen. Acupunctuur heeft hierbij helaas ook niet kunnen baten.
Gember is ook verwarmend, en kaneel, bij in de soep of in een stoofpotje, bijvoorbeeld.
Ik heb er eens les over gehad, en amai, ik kreeg het echt warm vanbinnen van die soep...
De chinese geneeskunde spreekt over verwarmende voeding, gember, venkel, pompoen...
Zo is ook de magnetron slecht om voeding op te warmen, ed...
Dit werkt echt!
Bij interesse kan je altijd hierover googlen, he.
Ik heb er eens les over gehad, en amai, ik kreeg het echt warm vanbinnen van die soep...
De chinese geneeskunde spreekt over verwarmende voeding, gember, venkel, pompoen...
Zo is ook de magnetron slecht om voeding op te warmen, ed...
Dit werkt echt!
Bij interesse kan je altijd hierover googlen, he.
I take one day at a time, unless they all attack at once.
Mijn tem is ook altijd rond de 34,7 graden! heb het altijd koud. Onze kachel staat altijd op 24 graden (ik wil daar niet op bezuinigen)
iedereen zweet zich de pan uit en trekt al zijn kleren uit bij ons thuis maar nog ben ik koud! tot op het bot bevroren en zelfs in een heet bad enz wordt ik maar niet warm! dus snap wat je bedoelt sterre zo vervelend! en daardoor val ik ook altijd zooooo veel af in de winter! het kost me teveel energy mijzelf nog amper warm te houden, hoe dik ik me ook kleed! en in een warm land heb ik nergens last van! ook miss door de luchtvochtigheid??