Kzal nog naar Noorwegen moeten verhuizen.

Back to my roots want mijn oma was noorse.
Kheb de indruk dat het daar veel maatschappelijker aanvaard is dan hier beneden bij ons.
Moderator: Moderators
Ik denk dat ook B-cellen die niet geïnfecteerd zijn door EBV die antilichamen maken. Ik kan het zo snel niet vinden in de studie, maar juist de reden dat EBV B-cellen onsterfelijk maakt is de reden waarom onderzoekers ze vaak gebruiken. Meen ik ergens gelezen te hebben.Guido_den_Broeder schreef:B-cellen met EBV maken antilichamen tegen Amyloid-beta (Aβ) volgens www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9147373 .
Aβ geeft bescherming tegen oxidatieve stress.
Nee zenne, het is daar een even onzichtbare en gestigmatiseerde ziekte als in de rest van de wereldchika schreef:Hopelijk horen we in België ook snel wat van deze bevindingen.
Kzal nog naar Noorwegen moeten verhuizen.
Back to my roots want mijn oma was noorse.
Kheb de indruk dat het daar veel maatschappelijker aanvaard is dan hier beneden bij ons.
Low Dose Naltrexone werkt ook pas fullspeed na 6-10 maanden in tegenstelling tot andere ziektebeelden waar je binnen enkele dagen tot weken reeds zeer goede resultaten kan hebben.It is not so much the finding that a form of immunotherapy may work, but rather the peculiar late response (between 6 – 10 months). Such a late response has not been seen in other conditions in which RTX works. ... J. vandermeer