hallo ik had een vraagje
ik weet dat sommige hier last hebben van hartritme storingen
nu ben ik woensdag een zenuw oogscan wezen doen
daarna heel de dag beroert moe en een zenuwachtig gevoel op mijn borst
maar ik dacht het gaat wel over ,wij waren deze dag 51 jaar getrouwd en ik zou een lekker etentje maken ,maar voelde mij enorm rot
dus ik dacht ik neem mijn bloeddruk op ,deze was over de 200 boven en 147 beneden ,en een hartslag van 42 .dus we schrokken ons rot
een poosje later weer nagekeken en ja hoor nog steeds mis dus huisartsenpost gebeld en er naar toe .daar viel het wel mee thuis gekomen ging het ook nog een uur later weer mis ,dus henk weer de dokterspost op gebeld ,maar die zei dat ik niet moest meten ,maar mijn eigen huisarts had gezegt dat het wel moest maar die was er niet ,dus ik een extra pilletje ingenomen ,mijn hart werd wat rustiger
gisteren heel de dag doodmoe geweest ,ik vraag mij af had ik niet naar het ziekenhuis moeten gaan ,want zo,n hoge bloeddruk kan weer extra schade aanrichten ,nu is mijn vraag ,kan zo,n zenuw oogscan ookde hersen en zenuwen in de war brengen het was net of alles op hol sloeg ik hen namelijk een beroerte gehad op zeer jonge leeftij en naderhand tia,s en hart problemen ,ik heb ook een kwadranten syndroom dus hersen en zenuwbeschadigingen ,zou dit allemaal dat probleem hebben kunnen geven
groetjes alie
hartritme en hoge bloeddruk
Moderator: Moderators
Dag Alie,
Dat zal je aan een arts moeten vragen.
Wie weet is er een verband maar kan ook toeval zijn.
Hou je bloeddruk goed in het oog, dat weet je wel.
Hopelijk is nu alles tot rust gekomen en nog proficiat met je mooie huwelijksverjaardag !
Dat zal je aan een arts moeten vragen.
Wie weet is er een verband maar kan ook toeval zijn.
Hou je bloeddruk goed in het oog, dat weet je wel.
Hopelijk is nu alles tot rust gekomen en nog proficiat met je mooie huwelijksverjaardag !
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !
Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL