neenee, ik kom uit oost-vlaanderen en ik doe de bioresonantie in grembergen bij dendermonde.
ik doe er telkens 2 u over (dus 4 op en af) om er te geraken wat het extra inspannend maakt. terugbetaald krijg ik niets. ik betaal wel maar 25 euro per sessie van 2 u, wat ik niet zo heel veel vind. er zijn er die veel zottere prijzen vragen voor alternatieve geneeskunde.
en de persoon die het doet is kinesiste/osteopate, een heel goede osteopate naar het schijnt. Dus dat geeft toch ook al wel wat vertrouwen, dat ze enige medische vorming heeft. En er geen fortuinen mee probeert te verdienen .....toen ik zo ziek was van die poederkes die ik moest nemen heeft ze die gewoon teruggenomen en mij terugbetaald, die kostten 100 euro. Dus dat zegt al veel over iemand vind ik.
ik verwacht ook niet dat ik er compleet mee zal genezen hoor, gewoon dat ik een beetje "opgekuist" geraak. Alles wat uit mijn lichaam weggeraakt is mooi meegenomen. en ik was er volgens haar wel heel erg aan toe, ze had dit nog nooit meegemaakt. ze heeft nochtans al heel wat personen met cvs behandeld. Met goede resultaten zegt ze.
Ze wist niet waar eerst te beginnen

. Ze heeft dan een urinestaal meegenomen naar nederland, waar ze nog altijd bijscholing volgt, om advies te krijgen. en die zegden : eerst de virussen, dan de bacterieën en dan pas de allergieën.
Dus de virussen en bacterieën zijn er nu zowat uit. het volgende is mijn schildklier en mijn longen, waar ook wat mis zou mee zijn. dan stop ik drie maanden en in september of zo begin ik terug voor mijn allergieën.
ik ben wel van plan om de maanden dat ik stop toch 1 keer per maand te gaan, gewoon om wat op te laden en mijn immuunsysteem een beetje te laten behandelen. dat doet ze soms ook tussendoor als ze wat tijd over heeft.
Mijn vriend heeft zich ook laten behandelen tegen klierkoorts en nog een en ander en die gaat nu ook 1 per maand verder . Voor een groot onderhoud noem ik dat

. Ze werkt dan op zijn chakras en weet ik veel wat nog.
Maar het is waar, ondanks het feit dat ik er doodop van ben voel ik mij toch anders. De dimensie, de diepte van de moeheid voelt soms anders aan. Ik kan, moe zijnde, precies toch stukken meer.
Dus gaan we door hé, soms met het verstand op nul, en de moed der wanhoop

. niet plooien, zeggen ze hier.
Dus veel sterkte voor jou ook, en niet opgeven. als je er in gelooft werkt het dubbel zo goed.
groetjes,
greta