De Meirleir
Moderator: Moderators
Tot nu toe verloopt iedere kuur anders bij mij (ik zit nu in maand 4), in grote lijnen heb ik al redelijk wat achteruitgang. Zeer opvallend vind ik dat ik tot nu toe bijna iedere maand tijdens de kuur een verkoudheid heb gehad of iets dat daarop lijkt, met verhoging (38,0 a 38,3 C). Voorheen maakte ik zelden verhoging/koorts aan, wat wel bekend is bij ME.eine kleien frage, hoe verloopt de start van de meesten bij de meirleir?
Ga je eerst wat achteruit omdat de behandeling zwaar is en krijg je dan een opleving?
Hebben meerderen van jullie last van 'eruit komende' virussen tijdens de kuur? Natuurlijk ben ik ook benieuwd of het een goed of slecht teken zou kunnen zijn, maar die vraag lijkt me misschien lastig om te beantwoorden. Misschien is het al goed dat er überhaupt een reactie is...
@ killmenow - DML heeft mij Tonalin voorgeschreven ivm PMS-klachten. Weet niet of dat überhaupt bij jou van toepassing kan zijn

DML
samengevoegd. mod.
Toen ik mijn bloed heb laten checken op XMRV, verklaarde DML nog dat XMRV DE oorzaak is van ME. In September kreeg ik te horen dat de XMRV serologie positief was. Toen vroeg ik of het mogelijks om een valse positief zou kunnen gaan, maar dat was volgens hem onmogelijk want het ging hier over antilichaampjes tegen XMRV, en niet XMRV zelf.
XMRV is ondertussen geschiedenis.
DML stelt voor om GcMaf toe te dienen omdat m'n nagalasewaarden verhoogd zijn, maar 1) de nagalasetest is een niet erkende, niet gecontrolleerde test, en 2) GcMaf is een niet erkende, niet gecontrolleerde stof.
Men kan je met die testen van RED LABS eender wat wijsmaken, om je vervolgens eender wat toe te dienen...
Of je kan gewoon bij de pakken blijven zitten en nog een paar jaar afwachten...
Toen ik mijn bloed heb laten checken op XMRV, verklaarde DML nog dat XMRV DE oorzaak is van ME. In September kreeg ik te horen dat de XMRV serologie positief was. Toen vroeg ik of het mogelijks om een valse positief zou kunnen gaan, maar dat was volgens hem onmogelijk want het ging hier over antilichaampjes tegen XMRV, en niet XMRV zelf.
XMRV is ondertussen geschiedenis.
DML stelt voor om GcMaf toe te dienen omdat m'n nagalasewaarden verhoogd zijn, maar 1) de nagalasetest is een niet erkende, niet gecontrolleerde test, en 2) GcMaf is een niet erkende, niet gecontrolleerde stof.
Men kan je met die testen van RED LABS eender wat wijsmaken, om je vervolgens eender wat toe te dienen...
Of je kan gewoon bij de pakken blijven zitten en nog een paar jaar afwachten...
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
DML
Op je vragen kan ik je geen zinnig antwoord geven.
Wat ik je wel kan adviseren is het volgende:
- ik weet niet of DML je op voedingsintoleranties getest heeft en of er intoleranties gevonden zijn? Zo ja, dan is het zeer de moeite waard om daarvoor een dieet te gaan volgen via Christine tobback. Ik ben daarvan al een heel stuk opgeknapt.
- heb je een stoelgangtest gedaan? Bij veel patienten vindt DML te veel slechte bacterien en te weinig goede bacterien. Ook dit is de moeite waard om te behandelen met antibiotica en probiotica.
Bovenstaande zaken zijn niet duur, dus baat het niet, dan is het ook niet zo heel erg in financiele zin.
Ik heb momenteel ook een erg krap budget, en kan de rest van de behandeling momenteel niet betalen. Ik ben trouwens XMRV negatief en mijn nagalase is normaal. Maar ik heb een actief parvovirus waar ik voor behandeld moet gaan worden. Maar dat moet helaas wachten tot ik weer wat gespraard heb.
Succes
Wat ik je wel kan adviseren is het volgende:
- ik weet niet of DML je op voedingsintoleranties getest heeft en of er intoleranties gevonden zijn? Zo ja, dan is het zeer de moeite waard om daarvoor een dieet te gaan volgen via Christine tobback. Ik ben daarvan al een heel stuk opgeknapt.
- heb je een stoelgangtest gedaan? Bij veel patienten vindt DML te veel slechte bacterien en te weinig goede bacterien. Ook dit is de moeite waard om te behandelen met antibiotica en probiotica.
Bovenstaande zaken zijn niet duur, dus baat het niet, dan is het ook niet zo heel erg in financiele zin.
Ik heb momenteel ook een erg krap budget, en kan de rest van de behandeling momenteel niet betalen. Ik ben trouwens XMRV negatief en mijn nagalase is normaal. Maar ik heb een actief parvovirus waar ik voor behandeld moet gaan worden. Maar dat moet helaas wachten tot ik weer wat gespraard heb.
Succes
Leven is het meervoud van lef - Loesje
DML
Dr Yamamoto schrijft heel gefundeerde zaken over GcMaf. Het probleem zit 'm in de leveranciers van GcMaf. Ze bestellen GcMaf via een apotheker op basis van de ingredienten maar houden onvoldoende rekening met de specifieke bereidingswijze. Dat maakt het verschil.GcMaf is een niet erkende, niet gecontrolleerde stof.
http://www.rexresearch.com/yamamoto/yamamoto.htm
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
DML
Ik snap je twijfel. Soms vraag ik me ook af wie of wat ik nog kan vertrouwen, maar niets doen is voor mij ook geen optie.
Hoe hoog was je nagalase als ik vragen mag?
Every day may not be good, but there's something good in every day.
DML
Nagalase was 1,8.stier schreef:Ik snap je twijfel. Soms vraag ik me ook af wie of wat ik nog kan vertrouwen, maar niets doen is voor mij ook geen optie.
Groetjes,
DML
Thanks. Mijn nagalase is 1.4 en ik ben benieuwd of dat ook tot een GcMaf-voorstel gaat leiden.
DML
Mijn nagelase is normaal en XMRV is negatief, maar toch krijg ik GcMaf. Rara.stier schreef:Thanks. Mijn nagalase is 1.4 en ik ben benieuwd of dat ook tot een GcMaf-voorstel gaat leiden.
DML
Ra ra raadselachtig allemaal
Waar krijg jij het voor dan?