Er zit iets in de lucht denk ik...nog een positief berichtje dan maar, nu we toch bezig zijn...
Hier nog zo iemand die vorige week van een paar fijne, goede dagen heeft mogen genieten (en er iets te veel van heeft genoten, nu dus weer 2 dagen op de strafbank...). Ik durf het eigenlijk nog niet hardop uit te spreken of te denken, dat het nu eindelijk eens de goede kant op gaat (en hopelijk blijft gaan)...
Ben in 1 week tijd 2 keer eventjes 'n uurtje de stad in geweest, echt de drukte in, wat ik al heel lang niet meer gedaan had...de kater de dag erna viel mee...
Toen zaterdag redelijk zwaar lopen tillen (een zware kast naar de 2e verdieping getild), en daarna nog een heerlijke dag op het strand gehad...ook voor het eerst dit jaar...
Dus al met al een redelijk 'actieve' week...nu wel weer erg moe en spierpijn van het sjouwen(maar ben ook net weer een nieuwe AB kuur gestart, dus daar ook extra moe van denk ik).
Verder voel ik gewoon dat ik steeds iets sneller herstel, met kleine stapjes, maar begin echt verschil te voelen, in het begin met de GcMaf heb ik me echt slecht gevoeld, dat is gelukkig sinds een paar weken over, en lijkt er langzaam wat energie voor terug te komen, moet er alleen dus wel heel voorzichtig mee omgaan...
Ik zit nu op 16x een halve dosis, en heb er iig nog 9 te gaan...ik hoop zo dat de stijgende lijn nog even doorzet, kan niet wachten, dan haal ik ook mijn skipak uit de mottenballen hoor...whoohoo...zie ons al de berg afsjezen...