Ik ben nu ruim 2 maanden bezig met de behandeling en volg ook het dieet van Christine. Ik heb een gluten- en lactoseintolerantie en een fructose malabsorbtie, maar mag nu na 5 weken dieet af en toe weer wat verboden dingen proberen, waar fructose inzit.
Ik voel me sinds de behandeling niet slechter, maar ook niet beter, al vielen de eerste twee AB kuren me toch wat zwaar. Wat er wel al is veranderd is dat ik geen diarree meer heb, wat ik echt wijt aan het dieet. Ook heb ik soms een behoorlijk hongergevoel, wat ik jarenlang niet heb gekend.
Ik slaap ook nog steeds slecht, veel last van (koud)zweet 's nachts, al heb ik af en toe een goede nacht.
Mijn eerste behandelplan zag er als volgt uit;
- Penicilline V (in maand 1 en maand 3 een kuur van 8 dagen)
- Mutaflor
- Lacteol
- Creon
- Hydroxycobalamine (3x per week I.M.)
- Vit C
- Diflucan
- Hyaluperm
- 2 l vochtinname
Naar aanleiding van de volgende uitslagen van de eerste onderzoeken;
(ik typ de dikgedrukte uitslagen even over)
Polyclonale hypergammaglobulinemie
25 OH Vit D Laag, maar 1,25 di OH Vit D is normaal
TSH; verhoogd (heb al jaren trage schildklier werking, medicatie moest omhoog)
C4a; verhoogd
Soluble CD14; verhoogd
Cytokines in serum; IL-1 beta is verhoogd
Antioxidant status; abnormaal
Natural Killer cellen activiteit (=perforine); verhoogd
Urine neurotoxinetest; positief (2+)
En nu heb ik vorige week mijn tweede behandelplan ontvangen, waarin wat kleine dingen zullen veranderen.
Zoals de B12 injecties, die gaan van 3x per week naar 2x per week, en ik krijg twee nieuwe AB kuren; Gabbroral en Xifixan, elke maand één kuur.
Maar bij mijn tweede behandelplan kreeg ik verder geen bloeduitslagen op papier, is dat normaal dat je die niet krijgt? Van de tussentijdse (controle)testen.
Het is mij ook nog steeds niet helemaal duidelijk waarvoor ik precies die AB kuren krijg, voor welke infecties, maar ik vertrouw erop dat het goed zit.
Mijn prognose van DML is ongeveer één jaar, waarvan hij zei dat ik me na ongeveer 6 maanden behandeling wat beter kon gaan voelen.
Ik durf nog niet te vroeg te juichen, maar we zullen zien. Toen ik vroeg hoe hij dat precies bedoelde zei hij dat ik binnen een jaar weer volledig normaal zou kunnen functioneren in de maatschappij..
zo onwerkelijk om dat te horen..! Geduldig zijn en doorzetten maar

Ik zal af en toe een stukje typen over mijn behandelpad, en wens iedereen hier ook heel veel sterkte en succes met hun behandelingen!!