Ja; mss doet PDS gewoon standaard alle DML-AB in EC, kwaad zal het ook niet kunnen he.
Ik pak wel gewoon degeen die ik krijg uit Duitsland in welke vorm ze ook komen.
@stier: we zouden een overzicht moeten maken van alle bacteriën die iedereen heeft en welke AB, en dan gaan vergelijken en vergelijken tot we de puzzel hebben opgelost
Als ik hoehle (West-Vlaams/Zeeuws voor google) op 'prevotella rifaximin' lees ik o.a. deze citaten:
I am in the middle of a course of rifaximin right now. I had a very high overgrowth of Prevotella. (ME-patiënt van DML)
I just started Xifaxin yesterday for a heavy overgrowth of prevotella (ME-patiënt van DML)
Behalve ook E Coli vertelt nog een site over het spectrum van Rifax:
Other bacteria: Has in vitro activity against Acinetobacter, Aeromonas, Bacillus, Bacteroides, Bifidobacterium, Campylobacter jejuni, Clostridium difficile, Enterobacter cloacae, Fusobacterium, Helicobacter, Klebsiella pneumoniae, Plesiomonas shigelloides, Peptostreptococcus, Prevotella, Proteus, Pseudomonas aeruginosa, Salmonella (groups C1 and C2), Shigella (including S. dysenteriae, S. flexneri, S. sonnei), Serratia, Staphylococcus, Streptococcus, Vibrio, and Yersinia enterocolitica.2 11 Also active in vitro against Cryptosporidium and Giardia.
Dan denk ik dat het raadsel opgelost is
Dat mijn teveel aan prevotella wordt aangepakt lijkt me ook veel logischer dan dat er een probleem is dat ik een paar E-Coli'tjes teveel heb, want daar zit normaal 80-90% van je darmen mee vol dus zal die wslk meestal niet zo problematisch zijn?
Ik weet weinig.