@liv : is je dosis gcmaf niet te hoog ? Ik had minder last met een halve dosis.toch blijft de behandeling zwaar ben al vanaf 18 januari gcmaf aan't spuiten en ben nog steeds heel moe!
neem nu een halve ampule per week, maar had daar de eerste keren (zonder de nexavir) eigenlijk geen last van; eerder een 'wollig' gevoel, maar nu in combinatie met de nexavir, amai!
hoopte dat het snel zou over gaan, maar als jij al sinds januari bijwerkingen ervaart...pfff
Dat zou geweldig nieuws zijn als die prijs kan dalen!! Ik neem nu sinds eind januari dagelijks Nexavir en het staat voor de komende 3 maanden ook weer op mijn plan. Door de kosten heb ik steeds in mijn achterhoofd: wanneer mag ik er mee stoppen. Het spuiten vind ik niet zo erg, maar financieel gezien is die Nexavir niet grappig meer. Dus als het 40-50% goedkoper zou worden, dan spring ik een gat in de lucht!!
Every day may not be good, but there's something good in every day.
De mijne is op.. En krijg geen reactie op mail om nieuwe te bestellen.. Ook ik wilde altijd stoppen om de kosten.. Na 1,5 jaar of zo kreeg ik die toestemming, maar afbouwen ging niet goed.. Ging heel erg achteruit.. Toen weer begonnen met om de dag spuiten en dat voelt toch wat beter.. En als die flacon echt 80 euro wordt ga ik daar zeker mee door.. Whoo.. Hoop het!
Ik vergeet altijd wat de verzendkosten zijn en vraag dus altijd nog eerst prijsopgave voor ik geld stort.. En gelukkig maar.. Als het over 2 weken zoveel goedkoper wordt!! Dan wacht ik nog ff ... En ja .. Had altijd binnen een dag reactie..
Dat zou super zijn!!! dat is bijna 50% korting. dan heb k wel meteen zoiets van hadden ze dat niet een jaar eerder kunnen doen hahaha. ik gebruik t nu al een jaar dagelijks. maargoed heeeeel fijn als de prijs echt zo omlaag gaat??!!!!!
Krijg net reactie dat de voorraad op is en nieuwe volgende week komt.. Maar niks over prijsdaling.. Blijft nog even spannend.. Extra navraag gedaan hierover... to be continued.
Moet er binnenkort ook aan beginnen dus dit zou heel welkom nieuws zijn idd. Het zal bij de meesten toch de kostenpost zijn waar het meest tegenop gezien wordt. Van 450 naar 240, dan hoeven m'n ouders misschien niet eens bij te schieten voor mijn behandeling, zou geweldig zijn.
moet deze week ook weer nieuw bestellen, zou geweldig zijn als het minder zou gaan kosten! want ik moet nog steeds 2 ml spuiten, dus is rib uit ons lijf!