Behandeling GcMAF

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

Het is je van harte gegund annemoontje!
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Lea
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door Lea »

annemoontje, fijn dat het de goede richting uitgaat. Ben blij voor jou.
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door annemoontje »

dank Marlène en Lea! Ik gun iedereen hetzelfde, maar las al dat dat met jou zeker het geval niet is Lea, wat ontzettend vervelend. Weet hoe dat is, maar daar heb jij niets aan...
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Lea
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door Lea »

Ik weet het annemoontje, maar bedankt toch voor je medeleven.
nabo
Gevorderd lid

Bericht door nabo »

Super! Fijn om te horen
Esther
VIP-donateur
VIP-donateur
Contacteer:

Bericht door Esther »

Lieve Annemoontje,

Ik ben echt super blij voor je. Dat je doorgezet hebt en nu babystapjes vooruit gaat. Ik denk persoonlijk dat die Gc Maf dus écht iets met je doet.

Ik heb afgelopen woensdag gehoord dat mijn nagalase 2,3 stond. Mijn bloed is getest na 8 weken rustpauze. Inmiddels heb ik net als Annemoontje een break van drie maanden achter de rug en ben ik afgelopen woensdag weer vol goede moed met een kleine wekelijkse dosis (IV) begonnen. Ook heb ik gevraagd om op die dag mijn Nagalase nog een keertje te testen. Dan kennen we straks de stand van de Nagalase na drie maanden rustpauze en vóór het begin van de nieuwe behandeling. Na acht injecties wordt de Nagalase dan opnieuw getest.

Mijn vorige kuur in het voorjaar (van maart tot en met mei) heeft echt effect gehad. Na maanden van bedlegerigheid heb ik echt fijne dingen mogen beleven. Zo kan ik bijvoorbeeld weer regelmatig voor mijn kinderen koken. Op goede dagen kan ik zelfs een uurtje de stad in. Uiteraard zijn er dagen die we het liefst zo snel mogelijk weer vergeten, maar er is nu hoop... hoop op een beter leven.

Liefs,
Esther
madeni
Beginner

Bericht door madeni »

Wat fijn Annemoontje! En ook fijn om te horen dat het bij jou effect gehad heeft, Esther! Ik hoop dat de voortgang er in blijft zitten voor jullie, succes!
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door annemoontje »

Dank voor de fijne en lieve berichten Nabo, Esther en Madeni. De gevolgen van wat ik voorzichtig ben gaan doen dankzij de fantastische verbetering zijn wel alsnog gekomen (zoals Esther ook omschrijft dat dat wel blijft) en wel weer een stuk slechtere week gehad, vorige week aardig ingestort en zitten is nagenoeg niet meer mogelijk omdat het me weer steeds beroerder en slechter maakte en mijn hersenen er hevig van zijn gaan protesteren, dus moet wel weer voornamelijk liggen, maar toch.

De basis ligt toch echt wat hoger en ik blijf in staat om dagelijks even van de bank te gaan en iets zelf te pakken, een tijdschrift ofzo als ik dat maar bij een of twee keer per dag houd en niet te vaak opsta. En ik heb inmiddels al een paar maanden (dit was al dankzij langdurig ATP en kaliumgebruik, sinds eind vorig jaar, al zal GcMaf daar verder in geholpen hebben) geen hulp meer nodig gehad bij naar wc-gaan en kan ik me ook weer meeste dagen (staand!!!) douchen, een enkele week zelfs elke dag!! Ik ben dus supergelukkig, het is fijn me weer een beetje mens te voelen. Nog lange weg te gaan voor echt minder afhankelijkheid (heb wel laatst twee keer m'n eigen ontbijt gepakt en ik geef ook periodes (af en aan hoe het gaat) regelmatig mijn kat eten (da's stuk makkelijker dan m'n eigen maaltijden nietwaar :wink: ), dat voelt zo superstoer! Moest ik toch nog even kwijt.
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
louisa
Gevorderd lid

Bericht door louisa »

Hoi annemoontje,

Wat fijn!, om weer van je te horen.
Ik had je al een tijdje gemist, maar je bent er weer :wink:!

En goed te horen, meis, dat je (zoals Esther het zo mooi noemt), toch die kleine "baby-stapjes" aan het maken bent.
Ik gun je dat zo en ben echt blij voor je!

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
marjacijs
Beginner

GCMAF

Bericht door marjacijs »

samengevoegd. adm.

Ik ben nieuw op deze site en kwam er bij toeval op terecht omdat ik voor mijn broer, hij heeft kanker, op zoek was naar ervaringen met GCMAF. Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik dit kan kopen en is dit dan ook de echte want er doen allerlei verhalen de ronde over dit middel. Mijn broer is erg ziek en wij willen proberen of GCMAF iets voor hem doet.

Alle adviezen van harte welkom,

mijn emailadres; marjacijs@hotmail.com
louisa
Gevorderd lid

Bericht door louisa »

Hoi marjacijs,

Welkom op het forum!

Maar, wat vreselijk dat jouw broer ernstig ziek is door kanker, maar heel goed en dapper dat je hem probeert te helpen. Veel sterkte en kracht!

Er is hier op het forum een link over GCMAF, die zoek ik even voor je op. Gevonden: http://www.me-gids.net/Forum-viewtopic- ... r-asc.html
En nog een link: http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... highlight=

En een moderator kan jouw bericht en de link vast wel even voor mij met elkaar samenvoegen :wink:.

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
mizza
Beginner

Bericht door mizza »

Ik ben nu zo'n 10 weken bezig met GcMaf aan 0.5ml per keer. Ik zou een high responder zijn. Jammer genoeg heb ik het gevoel achteruit te gaan. Ik heb zin om gewoon mijn hele behandeling bij DML in de vuilbak te gooien. Al dat geld en geen vooruitgang na twee jaar. Anderzijds is het misschien juist een teken dat de GcMaf aanslaat. In de enquete zag ik immers zeer herkenbare symptomen. Er werd me gezegd dat je na een 8-tal injecties positief resultaat zou voelen. Wat is eigenlijk het slaagpercentage van GcMaf? Is er een goed artikel over? Sorry als het al eerder in dit topic staat, maar ik heb de fut niet om de 35 pagina's door te nemen. Ik zit er eventjes door en wilde horen hoe het andere GcMaf gebruikers vergaat.
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door sowfia »

het achteruitgaan tijdens de injecties: herkenbaar! ik had heel veel bijwerkingen, en zeker als het intraveneus werd gespoten, dus in de ader. na twintig volle dosissen heb ik een pauze van tien weken gekregen, en langzaam namen de bijwerkingen af, dus dat slechte gevoel komt echt mede door die spuiten (zo was het bij mij toch).
bij mij is de situatie nu dat ik eigenlijk veel kan doen, een deeltje van het huishouden, beetje studeren, in het weekend een uitstap. qua symptomen v oel ik me nog altijd slecht, op sommige punten iets beter (anders zou ik ook zoveel niet kunnen doen), maar ik voel me nog altijd wel heel slecht als ik dingen doe hoor, dan wordt de koppijn nog steeds knallender dan anders etc etc...
nog niets echt spectaculairs dus bij mij, maar mijn nagalase stond na die twintig eerste spuiten nog steeds heel hoog.

het is heel moeilijk hé!
Fleur
Actief lid

Bericht door Fleur »

Ik heb contact gehad met Bio Group Laboratories Initiative en zij maken het mogelijk
om Nagalase te testen en behandeling met GcMAF in Nederland te doen.
Tot nu toe moeten wij ervoor naar België.
Dit laboratorium produceert GcMaf en je arts kan het bij hun bestellen. www.bgli.nl
Er werd benadrukt dat het wel belangrijk is dit onder dokters begeleiding te doen.
Indien je eigen huisarts dit niet wilt, kan je een natuur/orthomoleculair arts proberen,
die staan er vaak wat meer voor open. Mocht dit helemaal niet lukken, stuur dan
een mail naar ze, en dan kunnen zij een arts voor je regelen.
Mail formulier is te vinden op www.bgli.nl/info.
Misschien interessant voor diegene die niet helemaal naar België kunnen gaan.

Groetjes Yvonne
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door sowfia »

Ik ben maandag bij de meirleir geweest.
Er is bloed genomen en tot de uitslagen binnen zijn mag ik stoppen met de gcmaf. Afhankelijk van de uitslagen (oa nagalase) wordt het dan terug opgestart.
Plaats reactie