Douchekrukjes

Alles over hulpmiddelen en tips om het leven met ME(cvs) iets aangenamer te maken. Vragen over sociale voorzieningen, verzekeringen.

Moderator: Moderators

stargazertje
Gevorderd lid

Bericht door stargazertje »

Nee, ik heb zelfs de link gebruikt uit de mail om hem te bestellen dus het is echt dezelfde. Net een mail gehad en ze zeggen dat er verkeerde info is gegeven van de inkoopafdeling. Ik mag hem terugbrengen wat ik ook ga doen. Alleen al omdat de doos dus al flink klem heeft gezeten. Mocht er iets gebeuren en het product opgeven, is het eigen schuld, dikke bult en ben ik zelf voor 100% aansprakelijk. Ben toch ook mijn vertrouwen in het product en de winkel kwijt. Lekker zou die dus nooit hebben gezeten.
marianneke
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door marianneke »

Wat jammer Stargazertje maar ergens heb je wel gelijk hoor.
Ik heb mijn douchekruk van de gemeente gekregen via de WMO, is dat bij jullie in de gemeente ook niet mogelijk? Of via de thuiszorgwinkel of soortgelijke organisatie?
stargazertje
Gevorderd lid

Marianneke, ze doen al zo moeilijk over de rolstoel dat ik de douchekruk zelf wil regelen. Blokkerfiliaal deed ook zeer moeilijk bij het terugbrengen. Omdat het een internetbestelling betrof zou ik een tegoedbon voor het bedrag krijgen welke maar 30 dagen geldig is. Ja doei, ik kom daar haast nooit en 30 euro is veel geld. Daar ging ik absoluut niet akkoord mee. Na veel gedoe kreeg ik gelijk en mijn geld. Mij zien ze dus daar echt niet meer terug.
marianneke
VIP-donateur
VIP-donateur

Vervelend dat de gemeente zo moeilijk doet net of je zoiets voor de lol aan gaat vragen.
Goed dat je hebt doorgezet zodat je toch je geld terug hebt gekregen. Volgens mij proberen ze je altijd eerst af te schepen met zo'n tegoed bon, dan ben je namelijk verplicht om dat geld weer in hun winkel te besteden.
Mocht ik ergens een leuke aanbieding voor een douchekruk tegenkomen dan laat ik je dat zeker weten.
stargazertje
Gevorderd lid

Graag. Volgens mij is het inderdaad afscheepregel 1. Bij hun was de reden omdat ik geen kassabon van hun had. Sta nu wel versteld van mijn standvastigheid.
stargazertje
Gevorderd lid

Vorige week is mijn 2e douchekruk via Zorgoutlet besteld en binnengekomen. Gelukkig was deze wel geschikt voor mijn gewicht al is het even wennen om zittend te douchen. Doch kreeg ik de laatste keer er voor het eerst in lange tijd geen genoeg van. :)
marianneke
VIP-donateur
VIP-donateur

Wat fijn Stargazertje dat je een andere douchekruk hebt gevonden. Het is inderdaad even wennen dat zittend douchen maar zo te lezen heb je ondertussen zelf ook al gemerkt dat het ook zo zijn voordelen heeft :D
Geniet maar weer lekker van het douchen.

Ik had zelf trouwens nog een ander probleem waardoor het douchen ook zittend voor mij niet ontspannend werkte. Ik ben heel gevoelig voor de stralen uit de douchekop douchen deed zelfs pijn. Het voelde voor mij als duizenden naalden die in mijn lijf prikten en mijn huid werd er helemaal gevoelloos van. Helaas kan ik mijn douchekop niet in andere standen draaien met bijvoorbeeld een zachtere straal. Mijn fysiotherapeut kwam met de tip om een washandje om de douchekop te doen en sinds ik dat doe kan ik genieten van het zittend douchen.
stargazertje
Gevorderd lid

Ja, deze is ivm met die van Blokker ook nog eens superlicht. Ik heb nu meer problemen met mijn douchekop die ik niet lager kan stellen omdat hij op zo'n haakje hangt. (huurwoning).
angelsandra
Actief lid

Bericht door angelsandra »

Er stond laatst weer in de blokker een douchestoel. meteen via internet besteld. Was wel even lastig net als toen ik een rolstoel kocht omdat het toch weer confronterend is en als meid van 25 is het laatste wat je wilt een stoel voor onder de douche. Maar nu ik er eenmaal 1 heb snap ik niet hoe ik ooit zonder heb gekund. Wat een uitkomst is het.
Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for you are with me ~Psalm 23:4
stargazertje
Gevorderd lid

Amen.
felixloena
Oud-medewerker
Contacteer:

Bericht door felixloena »

Oproepje: heeft iemand voor mij een kopie van een factuur voor een douche/badzitje? Je kunt me ook via pb mailen.

bedankt
Leven is het meervoud van lef - Loesje
stargazertje
Gevorderd lid

Waarvoor heb je deze nodig als ik zo vrij mag zijn?
felixloena
Oud-medewerker
Contacteer:

Bericht door felixloena »

Zie topic aanvraag voorzieningen: de gemeente gaat mijn onkosten die ik gemaakt heb in de afgelopen 2 jaar vergoeden o.a. voor huishoudelijke hulp, maar ook badzitje. Maar dan moet ik wel declaraties kunnen laten zien. Dus dacht ik probeer het hier even.
Leven is het meervoud van lef - Loesje
mieshka
Gevorderd lid

Bericht door mieshka »

Ik heb deze van Curver. 8)
Afbeelding
Voldoet prima. Ik zie wel hoe lang 'ie het houdt. Wie weet genees ik wel voordat ik een nieuwe nodig heb! Woehahaha! :lol:
angelsandra
Actief lid

Bericht door angelsandra »

Haha je kan hem ook altijd nog oppimpen. Zou wel een goeie zijn. IPV pimp my car: pimp my douchekrukje! Me rolstoel heb ik al gepimpt met razer stickers (razer is een bekend merk voor gaming muizen en toetsenborden e.d.) Misschien ook een leuk idee om een plantenbak achter de rolstoel te hangen hahah. Oke ik sla nu door sorry maar zie het al voor me haha
Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for you are with me ~Psalm 23:4
Plaats reactie