Dit is ook wat er tegen mij was gezegd. Ik heb ook een uitdraai gekregen waar uit blijkt dat ik te vroeg melatonine aanmaak. Begint bij mij al rond 14.00u. dus om 19.00u val ik wel om van de slaap. Daarom moet ik nu een lichtlamp aanschaffen. Zodat mijn aanmaak van melatonine naar achter geschoven kan worden zodat ik later moe wordt. Het enige wat ik me dan afvraag is waarom ik dan geen verschil merk als het zomer is en de zon volop schijnt want de lamp is een vervanger van de zon. Dus naar mijn idee zou het dan zomers beter moeten gaan zodat ik later naar bed ga aangezien je meer zonuren hebt.huppelepup schreef:. De verpleegkundig vertelde dat ik begin van de avond al omvalt van de slaap en dit zou ook evt opgelost kunnen worden met lichttherapie. Ik zal hier nog achteraan gaan.
Bij mij kon ze het ook aan mijn huid en de "gezichtstekening" zien. Maar hoe vermoeider ik ben des te roder mijn wangen worden en rondom mijn mond wordt het witter. Dus niet door koemelk maar door vermoeidheid. Net als bij jou. Ik laat melk niet helemaal weg van mijn lijstje wel heb ik mijn ontbijt aangepast van gewone yoghurt naar soja yoghurt en niet meer zo heel veel kaas maar verder niet aangezien ik ook geen verschil merk als ik het wel gewoon eet.huppelepup schreef:De verpleegkundig had het bij mij ook over het weglaten van melk. Nou ik neem al nagenoeg geen melk maar weglaten doe ik niet want ik heb geen melk intolerantie. Ze zei dat ze het aan mijn huid kon zien. Nou ik zag er gewoon zo faal uit omdat ik hondsmoe was.
Verpleegkundige gaf aan dat ze het adviseerde om niet te nemen omdat je als zo vermoeid bent en het alleen maar een extra belasting is voor je lichaam. Maar ik heb in Duitsland een intolerantie test laten doen en daar kwam uit dat ik voor diverse dingen een intolerantie of zelfs een allergie had maar niet voor koemelk.
Ik hoor/ lees dat ze tegen heel veel mensen zeggen dat ze een koemelk intolerantie hebben. Maar echt bewijs??????