Diederik bij De Meirleir
Moderator: Moderators
Ik vind het toch wel mooi nieuws hoor! Best veel waardes die al vooruit zijn gegaan! Vooral dat van die lekkende darm ook. Verder ja, zal je nog wel ff door moeten gaan om alles in balans terug te krijgen, maar als je al voelt dat je vooruit gaat dan is dat wel te doen. Hoewel 3x B12 per week wel veel is, buh. Spuit jij eigenlijk ook Nexavir?
Mijn sIga is trouwens ook zo laag.
Succes en ik wens je snel nog meer vooruitgang!
Mijn sIga is trouwens ook zo laag.
Succes en ik wens je snel nog meer vooruitgang!
Every day may not be good, but there's something good in every day.
@sprankel: ik doe m'n best, al heb ik dat natuurlijk zelf niet zo in de hand
@stier: je lacht nu wel... maar tegenwoordig zijn ze naar't schijnt bezig met het ontwikkelen van een zogenaamde 'fecaaltransplant'. Jakkie
@stier2: idd, nexavir, die mag ik ook nog blijven doen ook
hoera. en die SIgA vermeldde ik idd omdatje het er zelf over had gehad in een bericht ivm blasto.
Hoeveel is die van jou dan exact?

@stier: je lacht nu wel... maar tegenwoordig zijn ze naar't schijnt bezig met het ontwikkelen van een zogenaamde 'fecaaltransplant'. Jakkie

@stier2: idd, nexavir, die mag ik ook nog blijven doen ook

Hoeveel is die van jou dan exact?
Ik weet weinig.
- vlindertie
- VIP-donateur
- vlindertie
- VIP-donateur
Allez we zijn nu al een aantal dagen kokosvrij, en heb nu (toevallig) toch even weinig last van strakke kaken.Lea schreef:Het kan een allergische reaktie zijn, misschien toch op de kokos
Binnen een paar dagen weer beginnen, en dan tegen het weekend zien of het is teruggekomen of dat het toeval was.
Ik weet weinig.
Daar heb ik juist wél last van, nuja, wel een pak minder als vroeger alsowfia schreef:hahaha diederik, eigenlijk meer iets voor in het topic leesblunders maar ik las net dat je weinig last hebt van strakke kakken

Ugh, hoe slecht was die eerst dan wel niet?nabo schreef:Mijn SIGA is nu na 9 maanden nog maar 35 !! pfffff !

Hoe ziet/zag jouw darmflora er eigenlijk uit, of is dat een iets te persoonlijke vraag?
Ik weet weinig.