GcMAF zonder Nexavir

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
princesa
Donateur
Donateur

GcMAF zonder Nexavir

Bericht door princesa »

Hoi,

Wat ik mij afvroeg: zijn er hier mensen die GcMAF krijgen, maar geen Nexavir? Ik heb vandaag namelijk gehoord dat mijn Nagalase hoog is (3). Het behandelplan moet nog komen, maar dat zal haast wel GcMAF worden.

Echter, ik spuit vanaf het begin van de behandeling geen Nexavir, want dat was niet nodig (bepaalde immuunuitslagen, geen rond sluimerende virussen gevonden toen).

Nou vraag ik me dus af of ik naast GcMAF ook Nexavir voorgeschreven zal krijgen. Ik kan natuurlijk het behandelplan afwachten, maar ik wil nu al graag weten waar ik rekening mee kan houden (ook kostentechnisch...).
Don't judge what you don't understand...

Mijn blog: princesasview.blogspot.com
princesa
Donateur
Donateur

GcMAF zonder Nexavir

Bericht door princesa »

Oh ja, al mijn XMRV-testen waren negatief (PCR, culture en serologie).

memsi
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door memsi »

Ik gebruik nexavir en gcmaf,ben wel xmrv positief. Verwacht wel een van de dagen mijn nagalase uitslag
diederik
Gevorderd lid

Bericht door diederik »

Daaromtrent hoor ik heel verschillende verhalen (zowel dat gcmaf zonder, als met nex wordt voorgeschreven ivm dat gcmaf slapende virusdeeltjes kan 'wakkermaken'), dus het wordt afwachten :)
Ik hoop voor je beurs natuurlijk van niet :D
Ik weet weinig.
memsi
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door memsi »

Zal voor mijn beurs ook blij zijn als ik mag stoppen met nexavir :lol:
princesa
Donateur
Donateur

Bericht door princesa »

Heb ook een beetje rondgeneusd en lees inderdaad ook verhalen over GcMAF met en zonder Nexavir. Hoop financieel dat alleen GcMAF genoeg is! Maar het wordt afwachten... Als het maar gaat helpen, dat is het belangrijkste!

Zou ook echt niet weten waar ik die spuiten Nexavir en GcMAF naast de B12 (spuit SC) nog moet laten haha. Heb niet zoveel vet, nogal ondergewicht en moet echt moeite doen om met het dieet (geen gluten, caseïne, bakkersgist, eieren... ach, jullie kennen het) op gewicht te blijven.

princesa
Donateur
Donateur

Bericht door princesa »

@memsi, kan ik me voorstellen! Is prijzig spul!

memsi
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door memsi »

@ pricesa ja ben blij dat ik geen ondergewicht heb . Nexavir spuit ik in mijn buik ,armen of billen , gcmaf in mijn buik . Vit b12 laat door een verpleegster spuiten. Mijn buik staat faltijd vol blauwe plekken :D
diederik
Gevorderd lid

Bericht door diederik »

Oi principesa, zelfs alleen met mn Nexavir vraag ik me soms af waar ik hem moet zetten, in dat dun vetlaagje :P ben idd blij dat ik m'n B12 IM krijg en niet SC.

Zelfs met roteren tussen heup, buik en dijbenen begint het na 7-8 maanden toch wel moeilijk om niet-gevoelige plekjes te vinden :P blauwe plekken heb ik gelukkig nog niet gehad.

Ik gebruik .9mm-naalden, welke jullie? (de magertjes hier dan, vooral - ik las dat als je meer vet hebt je ook langere naalden kunt gebruiken van 1.6mm ofzo)
Ik weet weinig.
stier
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door stier »

Ik spuit nu ook bijna 7 maanden (Nexa en B12) en het valt mij ook op dat het eigenlijk steeds pijnlijker wordt. Eerst zette ik die naald er gewoon ergens in, nu zijn heel vele plekken best gevoelig :-(.

Mijn 'favoriete' naald is 0.5 x 25 mm 8) .
Die gebruik ik voor B12 en Nexa, bij Nexa doe ik hem er gewoon maar half in.
Every day may not be good, but there's something good in every day.
memsi
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door memsi »

Voor nexavir gebruik 0,5 x 16mm
Vitaminen 12 :0,8. X 40mm
Jazzie
Gevorderd lid

Bericht door Jazzie »

Ik moest eigenlijk Nexavir, maar vanwege de kosten heb ik dat afgeslagen. Om het genezingsproces toch wat te bespoedigen, krijg ik nu GcMaf. Ik ben overigens XMRV negatief.
princesa
Donateur
Donateur

Bericht door princesa »

Ik gebruik voor de B12 0.45 x 12 mm.

Heb tegenwoordig gelukkig bijna nooit meer blauwe plekken (weet nu waar ik niet moet spuiten hihi), maar merk wel dat de plekken waar ik spuit steeds gevoeliger worden. Kan ook alleen maar in mijn buik spuiten, want op mijn armen zit helemaal geen vet en op mijn benen ook niet. Nou ja, er zit wel wat vet, maar niet genoeg om vast te pakken, zeg maar (BMI van 17...). Been zou misschien nog wel kunnen (probeer nu even een rolletje vast te pakken haha), arm echt niet.

princesa
Donateur
Donateur

Bericht door princesa »

@Jazzie, heb jij dan GcMAF gekregen in plaats van de Nexavir? Of zou je sowieso GcMAF krijgen?

Jazzie
Gevorderd lid

Bericht door Jazzie »

princesa schreef:@Jazzie, heb jij dan GcMAF gekregen in plaats van de Nexavir? Of zou je sowieso GcMAF krijgen?
Zoals ik het opvatte, leek het alsof ik de GcMaf inderdaad kreeg voorgeschreven omdat ik de Nexavir had afgeslagen. Omdat KDM de processen in mijn lichaam tòch op een of andere manier een boost wilde geven. In het eerste behandelplan kreeg ik namelijk alleen Nexavir voorgeschreven en geen GcMaf.
Plaats reactie