Moderator: Moderators
Reglement geeft daar uitleg over (10, 11): http://www.me-gids.net/module-Juridisch.htmlAls er een bericht wordt verwijderd mag dat wel gemeld worden, vind ik.
ik lees in de LDN yahougroup zo af en toe dat LDN in he begin goed hielp maar daarna minderkarolien schreef:Greta, ja da wisten we al, he, maar geen terugvallen dus???![]()
![]()
![]()
Dat is de reden waarom je een idealiter qEEG moet laten nemen aan het begin van een LDN behandeling als ME-patient.Als je uitgeputte bijnieren hebt zou je heftig op LDN kunnen reageren less ik daar regelmatig
Dat vind ik een interessant en belangrijk gegeven, omdat bij ME-patiënten door de ME in het hormonale/endocriene systeem, veel mis/beschadigd kan zijn.marlène schreef:Dat is de reden waarom je een idealiter qEEG moet laten nemen aan het begin van een LDN behandeling als ME-patient.Als je uitgeputte bijnieren hebt zou je heftig op LDN kunnen reageren less ik daar regelmatig
inderdaad met mariadisel bv of leverrenigingenkarolien schreef:Eigenlijk heb ik dat gevoel ook wel, hoor, dat het int begin goed werkte, maar nu minder...helemaal geen terugval ofzo, maar toch dat het minder sterk werkt als int begin...
en wat bedoel je dan met de lever ondersteunen? mariadistel?
en hoe de LDN dosis veranderen? of echt overhand de dag nemen?
Dank je wel voor de info.greta schreef:voor zover ik weet kan dat bij de poort in Belgie maar het advies voor een qEEG ben ik binnen de LDN yahoogroup niet tegengekomen
Wel dat je bij dit soort stressreacties heel laag moet beginnen en de bijnieren moet ondersteunen
Ik vermeld het daarom ook heel duidelijk op de LDN-pagina op mijn weblog en heb het hier ook al meerdere malen gemeld. Heel ernstig verzwakte ME-patienten mogen er daarom niet zomaar aan beginnen, althans niet op eigen houtje. Het is een krachtig middel ... met op termijn goede resultaten.Dat vind ik een interessant en belangrijk gegeven, omdat bij ME-patiënten door de ME in het hormonale/endocriene systeem, veel mis/beschadigd kan zijn.